helaas, alles is tegenwoordig zonder batterijen dus ligt de hele zooi aan de ladersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:58 schreef kwiwi het volgende:
We zijn onderweg naar München. Er is geen snelheidslimiet, geen verkeer, en gergi heeft 2 koffie's op, dus ik zit peentjes te zweten op de bijrijdersstoel
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
Opalescence + Out of Time | EDHREC https://share.google/1GEWjaBBRDYRuVtZq
Dit is trouwens een hele leuke combo. Ik heb 'm in m'n enchantment deck zitten.
Zoveel haat dat dit oproept bij mensen
Awwwwquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent ook super grappig, tenminste dat vind ik
Kquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
Dus ik comment voor de grap dat ik een PM heb gestuurd.
Nu denkt Frikandel dus echt dat dat ding voor mij was![]()
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
En hij gelooft dus nu niet helemaal dat dat ding niet voor mij is![]()
![]()
![]()
![]()
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En nu doet die raar. misschien omdat die is geschrokken van de 20 cm?
ja zover was die nog niet gekomen denk ik .quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
K
Hij ziet toch ook dat jouw naam niet op dat pakket staat???
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoondquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis weer een dag om te vergeten
Was ook geen slimme actiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Er was hier gisteren op de fb groep van het eiland een bericht geplaatst dat er een pakketje verkeerd was bezorgd bij iemand. En die persoon had de doos perongeluk open gemaakt want de naam niet gecheckt. Er zat een dildo in van 20 cm en glijmiddel![]()
Dus hij op fb geplaatst dat iemands pakketje verkeerd was bezorgd en of de rechtmatige ontvanger een PM kon sturen.
![]()
Dus ik zo van stel dat ik dat echt had besteld had ik toch niet in de comments geschreven dat ik een PM stuur. Dan had ik toch gewoon direct dat berichtje gestuurd als ik dat nog had gedurfd dan![]()
![]()
![]()
![]()
goeie tijdsbesteding midden in de nachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was nog vrij laat wakker vannacht, bed lag niet lekker, dus midden in de nacht bed verschoond
Dus ik herhaal een paar keer dat als dat ding voor mij was dat ik dat toch wat discreter zou aanpakken. Maar hij leek het niet te geloven. Geen idee. Daarna vroeg die of ik dan sex speeltjes heb dus ik zo van nou dat zijn jouw zaken niet .. Begon die ja ik wil het ook niet weten/quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
of omdat je glijmiddel er bij nodig hebt
Ook onder de douche gestaan en een pak oreo's gegetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie tijdsbesteding midden in de nacht
Wat moet je nou weer met 20 cm?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |