ik heb net al 13 uur geslapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga maar weer slapen , nothing to see here
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje beweging kan geen kwaad jonge dame
nette prijs idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat de weekendabonnementen van de NS weer in de aanbieding zijn, misschien die maar weer eens afsluiten.
in je broekje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Best veel insecten voor de tijd van het jaar.
Eens. En van boven kijken, lijkt iets kleiner. En vanaf onderaf ergens naar kijken, lijkt het groter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben toch geen meetkundig inzicht.
De meeste mannen trouwens ook niet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Sexspeeltjes zijn trouwens verboden in Thailand vreemd genoeg
las in de commenst dat je tot 3 jaar cel kan krijgen al zal dat in de praktijk denk ik niet zo snel gebeuren![]()
Ja, ik snap dat je dan weinig vrienden overhoudt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weg alle creatures inclusief commanders. Tot het volgende potje.
Maak wel weer nieuwe vriendenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dan weinig vrienden overhoudt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Sexspeeltjes zijn trouwens verboden in Thailand vreemd genoeg
las in de commenst dat je tot 3 jaar cel kan krijgen al zal dat in de praktijk denk ik niet zo snel gebeuren![]()
Ik ben bezig met een Betor-deck. Al op EDHREC gekeken voor wat inspiratie. Maar ik moet eens door mijn collectie gaan graven wat ik heb.quote:
Travelmaat reed met 220km/u door schotland?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik dus 2 weken gezeten in Schotland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |