Doordeweeks is dat echt niet anders hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
Het is echt weer weekend. Wat een mongolen allemaal weer op de weg
kippesoepje er bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
ideeen nodig: morgenavond een wrap met een stuk kip, sla er in, tomaat, komkommer..
welke saus/sauzen? (honingmosterd is wel een lekkere, wellicht andere ideee'en?)
Wat er extra bij/in om het wat meer gevuld te laten zijn?
Doe nou niet alsof ik doordeweeks niet op de weg zit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat echt niet anders hoor.
Ik doe niet alsof, ik weet dat je dan ook op de weg zitquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik doordeweeks niet op de weg zit.
Het is in het weekend echt tien keer erger dan doordeweeks
die zelfgemaakte vind ik nog wel goed te eten, uit zakjes puur als ik niet echt wat anders in huis hebquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben totaal geen soep eter
moet ik echt veel zieker voor zijn
Volgens sommigen kan het niet ver genoeg gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-politie-grijpt-in
Zo druk bezig zijn met slechte drugs en andere hippiedingen dat je niet mee hebt gekregen dat er een wapenstilstand is
En de rest lieten ze gewoon achter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:04 schreef mschol het volgende:
heel bijzonder , mijn benen liepen om langs de oliebollenkraam
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de rest lieten ze gewoon achter?
wat maak je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eten voor vanavond staat al lekker te pruttelen
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollen
Waar is dit? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond naar de all you can eat Chinees
oliebollenkraam- krentenbollen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ze kwamen ook terug met een zak krentenbollen
Het ligt altijd aan de invoer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT heeft de situatieschets niet helemaal begrepen.
benen die voor krentenbollen weglopen misschienquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Oost-Souburg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is dit? Asking for a friend.
oliebollen - > van die lompe bollen deeg zonder vulling]quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oliebollenkraam- krentenbollen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mexicaans
Pulled pork
Pico de gallo
Guacamole
En dan vanavond taco’s
joh ik heb eergisteren er ruzie mee gemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
ergens moeten we een andere naam verzinnen voor die broodjes met krenten er in, waar je boter en evt kaas op doet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
oliebollen - > van die lompe bollen deeg zonder vulling]
krentenbollen -> bollen deeg met krentenvulling
en bij een enkeling: luxe/gevulde oliebollen -> bollen deeg met krenten, rozijnen, appel en misschien wel meer
die heten hu rozijnenbroodjes bij de supermarktenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens moeten we een andere naam verzinnen voor die broodjes met krenten er in, waar je boter en evt kaas op doet...
Misschien konden ze hun Hummer nergens anders parkerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:29 schreef mschol het volgende:
genot.. foutparkeerders die gaan klagen dat ze een boete krijgen
slik maar een extra vitamine pilquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de zon nog een keertje aanzetten deze week?
ze moeten anders te ver lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien konden ze hun Hummer nergens anders parkeren
Dat werkt toch nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
slik maar een extra vitamine pil
dan zijn die fout bezigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die heten hu rozijnenbroodjes bij de supermarkten
Heel goed, of gewoon met de fiets komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten anders te ver lopen
ik heb er, wellicht wat bot, op gereageerd dat ze zelf de oplossing voor het probleem zijn door gewoon wat verder weg te parkeren
niet helemaal, want in een normale krentenbol zitten ook rozijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn die fout bezig
Krenten zijn kleine, donkerder en zuurder, gemaakt van de Korinthe-druif, terwijl rozijnen grotere, lichtere en zoetere vruchten zijn, voornamelijk van de Sultana-druif.
nou zo ver wilde ik niet gaan, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen met de fiets naar werk kan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel goed, of gewoon met de fiets komen.
ja in de oliebolleversie ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, want in een normale krentenbol zitten ook rozijnen
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bendequote:
O, ik dacht hierbij aan boodschappen doen in t centrumquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nou zo ver wilde ik niet gaan, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen met de fiets naar werk kan..
ik heb hem nu hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand de zon nog een keertje aanzetten deze week?
je bent niet van de sm?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bende
MR BLUE Sky please tell us why...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de UV-index, ik wil gewoon blauwe luchten buiten ipv die grauwe grijze bende
quote:Volgens een politiewoordvoerder hebben ze, na verschillende waarschuwingen, ruim de tijd gehad om van het spoor te gaan, maar hebben ze er bewust voor gekozen om te blijven. „Daarop is tot aanhouding overgegaan.”
was dan eerder gaan plassen toen je waarschuwingen kreeg...quote:De activisten werden omsingeld en konden geen kant op. Om hoeveel omsingelde personen het precies gaat is nog onduidelijk. Een politiewoordvoerder kan daar geen uitspraken over doen. In de tussentijd worden de personen gefouilleerd en vervolgens in kleine groepjes de vier stadsbussen geladen.
„We kunnen hier niet plassen”, roept een demonstrant die in de bus zit, terwijl er door anderen hard op de ramen wordt geramd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |