Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik had afgelopen jaar vrij korte, maar weet niet meer waar ik die heb gehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nu te bedenken of ik het weer ga proberen, of maar gewoon ga opgeven vanaf dit jaar.
Ja ik had ook hele korte dit jaar. En de rest van het dorp prachtige normale tulpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar vrij korte, maar weet niet meer waar ik die heb gehaald
En de narcissen en blauwe druifjes deden het ook heel goed. Ik had ergens in februari nog een zakje van 75 blauwe druifjes gekocht met vette korting bij de Gamma
Konijnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ben ook team ama hoor, maarja, katten...
Eentje, of weer een hele serie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
hoera, volgende week nog een week nachtdienst
Caapgaaf of gaapcaaf?quote:
Ben blij dat ik die voor dit jaar allemaal gehad heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
hoera, volgende week nog een week nachtdienst
Is hier nog context bij of is dit de info obv waarvan ik moet kiezen? @Ama ik ben om te kopen.quote:
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijnquote:
Geen idee, dacht ook einde van het jaar, maar februari kan blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik had ook hele korte dit jaar. En de rest van het dorp prachtige normale tulpenDe narcissen komen hier al jaren steeds vanzelf weer uit de grond. Heeft de vorige bewoner ooit geplant. Wanneer moeten druifjes de grond in? Is ook nog wel een idee.
En sokken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Mijn wasmachine vreet helemaal niet zoveel stroom eigenlijk.
Nacht 1 even met de zweep erover dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijn
Heb je ook minder nachtdiensten als het eerder klaar is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijn
Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe. Merkte het wel aan het verbruik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Mijn wasmachine vreet helemaal niet zoveel stroom eigenlijk.
Wat ga je met al je extra geld doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook minder nachtdiensten als het eerder klaar is?
Goede reden om de zweeptip van @kwiwi op te volgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteen
Wn ga je nu komend weekend een beetje proberen om je nachtritme vast te houden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteen
Mint chocola kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ga je met al je extra geld doen?
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijvenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wn ga je nu komend weekend een beetje proberen om je nachtritme vast te houden?
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijven
quote:
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?quote:
eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?
Het gross van de mensen heeft geen smaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gross van de mensen heeft geen smaak
Omdat mint met chocolade niet lekker is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ik zou misschien wel even weer eens achter de wasmachine kunnen kijken.quote:
Ik heb deze vorig jaar gekocht maar kan sindskort zien wat echt stroom verbruikt hier en hoeveel maar ik ben niet ontevreden. Mijn oven vreet wel veel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe. Merkte het wel aan het verbruik.
quote:
Volgens @essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat mint met chocolade niet lekker is.
zelfs de leukste en mooiste meisjes vissen er wel eens naastquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.
Deze vrouwquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.
Nou nou nou nou nou.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Zoals @Samzz bedoel je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs de leukste en mooiste meisjes vissen er wel eens naast
quote:
Hmm?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent de boel aan het verdraaien.. tsk tsk tsk
quote:
Ja las ik. Ben benieuwd wat voor lulverhaal ze er nu weer van gaan maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:bomenverzameling Seizoen 4 Monster zal over Lizzie Borden gaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lizzie_Borden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja las ik. Ben benieuwd wat voor lulverhaal ze er nu weer van gaan maken.
Pondje?quote:
Het was wel een grote portie maar een grote portie is hier niet perse overdreven groot.quote:
Wat kost een portie bij jullie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was wel een grote portie maar een grote portie is hier niet perse overdreven groot.
Kleintje 4.50 en groot 5.50quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kost een portie bij jullie?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Straks chicken teriyaki makenKip ligt al de hele dag te marineren.
*is onderwegquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Tot je op zo'n glazig stuk vissensnot bijt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan zou ik het ook weleens weer halen denk ik.
Morgen de kip kebab aansnijden. Ligt nu nog in de vriezerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoef niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je op zo'n glazig stuk vissensnot bijt.
Ja voor die euro kan je eigenlijk ook bijna geen kleine halen maar ik vind weggooien zonde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan zou ik het ook weleens weer halen denk ik.
Dat is mij nog nooit gebeurd hier en ik heb sinds ik hier woon toch aardig wat porties kibbeling gehad inmiddels.quote:
Niet mens. Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ja dat had ik besteldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat de afspraak file bij Mook was.
Ik was nooit 's avonds mijn haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht een uur geleden och ik moet nog douchen en haren wassen. Gelijk maar gedaan. Vanavond heb ik daar toch ook geen zin meer in
Ik vind het dan juist beter zitten als het droogt terwijl ik slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was nooit 's avonds mijn haar.
Dan is het net droog als ik ga slapen. Dan zit het voor geen meter de volgende dag.
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat had ik besteld
Is dat niet goed gegaan?
Haha olieblikslaven ditdat huehuequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mook.
Ik werk in een gat zonder treinstation.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha olieblikslaven ditdat huehue
En je weet zeker dat je niet verkeerd ben gereden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mook.
Motorkap?quote:
Mailyquote:
Wel luchtgekoeld hoop ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik slaap met een motorkap op m'n hoofd.
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik slaap met een motorkap op m'n hoofd.
Op Fok is iedereen raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-meinquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:kwiwi heb je een recept voor die teriyaki? Wil die ook nog eens proberen.
Ik in de namiddag. Fris de avond in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
ik douche gewoon sochtends.. fris en fruitig de dag beginnen
Ik was gewoon 's avonds en 's ochtends m'n haar. Want wil schoon in bed, en inderdaad als ik het (alleen) 's avonds was zit het 's ochtends voor geen meter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was nooit 's avonds mijn haar.
Dan is het net droog als ik ga slapen. Dan zit het voor geen meter de volgende dag.
Ik ga eens kijken, bedankt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-mein
Ik zou wel even zelf de cups naar ml en gr omrekenen als je geen amerikaanse measuring cups hebt, want je hebt uiteraard geen 11 kilo uien nodig
Je bent zelf raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar een podcast uitproberen
Seriemoordenaars : Geile Wim
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-mein
Ik zou wel even zelf de cups naar ml en gr omrekenen als je geen amerikaanse measuring cups hebt, want je hebt uiteraard geen 11 kilo uien nodig
Nou ja sommige PROBEREN het niet eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen raar.
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen raar.
Dat klopt. Kijk maar eens in R&Pquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja sommige PROBEREN het niet eens
Twee keer per dag .... waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was gewoon 's avonds en 's ochtends m'n haar. Want wil schoon in bed, en inderdaad als ik het (alleen) 's avonds was zit het 's ochtends voor geen meter.
Omdat het kan.quote:
quote:
Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt. Kijk maar eens in R&P
Wat proberen ze nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja sommige PROBEREN het niet eens
Omdat ik douchen ontspannend vindquote:
Oke ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik douchen ontspannend vindEn begin graag schoon aan de dag, en ga graag schoon in bed. Als ik sport tijdens de lunch douche ik 3x per dag
Ik bedoelde meer dat ik hier iets van 7,50 voor een portie betaal tegenwoordig en ik weet niet eens of dat incl saus isquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor die euro kan je eigenlijk ook bijna geen kleine halen maar ik vind weggooien zonde.
of je doet een portie carpaccio in de magnetronquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Dan haal ik liever een pecanbroodje bij de Nettorama
Hier ook. Bizar duur. Maar af en toe haal ik wel een flinke portie, want lekker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik hier iets van 7,50 voor een portie betaal tegenwoordig en ik weet niet eens of dat incl saus isOp de markt is het 6 euro excl saus dacht ik.
Samen douchen vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik douchen ontspannend vindEn begin graag schoon aan de dag, en ga graag schoon in bed. Als ik sport tijdens de lunch douche ik 3x per dag
Kind gekregen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:14 schreef Ama het volgende:
Nou als ik het zo zie denk ik dat maandag de hechtingen er ook uitgaan.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:14 schreef Ama het volgende:
Nou als ik het zo zie denk ik dat maandag de hechtingen er ook uitgaan.
geen idee wat je er precies doet natuurlijk maar als het verder een "normale" wond is zou dat met voldoende afdekken prima kunnen lijkt mij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan ik volgende week wel weer naar de branderij.
Volgens mij groeit het ook best snel dicht door de hechting. Het is ook niet meer gevoelig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wat je er precies doet natuurlijk maar als het verder een "normale" wond is zou dat met voldoende afdekken prima kunnen lijkt mij?
dat is fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij groeit het ook best snel dicht door de hechting. Het is ook niet meer gevoelig.
Een beetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is fijn
ben je er al een (klein) beetje aan gewend?
Smoothquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen douchen vind ik ook leuk.
Ik maak daar schoon trouwens. Ik ben de schoonmaakster haha.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wat je er precies doet natuurlijk maar als het verder een "normale" wond is zou dat met voldoende afdekken prima kunnen lijkt mij?
Ik heb chocolade truffels gekocht vanmiddagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:15 schreef Samzz het volgende:
Truffeltje, het konijn, is zeven jaar geworden.
Toe maar, lekker hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb chocolade truffels gekocht vanmiddag
Jammiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb chocolade truffels gekocht vanmiddag
aha, moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak daar schoon trouwens. Ik ben de schoonmaakster haha.
Lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik heb ook wel eens niet chocolade truffels gekocht. Na het eten ervan waren kleuren en geluiden ineens veel intenser
Was het mooi?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik heb ook wel eens niet chocolade truffels gekocht. Na het eten ervan waren kleuren en geluiden ineens veel intenser
Nee johquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maar nu heb je daar dus een maanden achterstand? overwerk
Ik denk niet dat iemand anders het echt op zich genomen heeft nu maar goed komt wel weer goed als ik er weer ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, gelukkig
maar ik weet hoe mensen kunnen zijn met schoonmaken
Ja, was best een leuke ervaring. Ze waren een stuk milder dan paddo's qua effect, deze gingen echt op de zintuigen zitten waardoor ik geur, geluid, zicht en gevoel heel anders ervaarde. Lijkt me overigens best leuk om een keer te combineren met folie ivm versterkt gevoel, denk dat het wel kan gezien het niet zo heftig is.quote:
fijn welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand anders het echt op zich genomen heeft nu maar goed komt wel weer goed als ik er weer ben.
Zo. 10.692. Nu kunnen de schoentjes wel uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WeekendEerst nog even wat stapjes maken
7454 nu.
Nice.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, was best een leuke ervaring. Ze waren een stuk milder dan paddo's qua effect, deze gingen echt op de zintuigen zitten waardoor ik geur, geluid, zicht en gevoel heel anders ervaarde. Lijkt me overigens best leuk om een keer te combineren met folie ivm versterkt gevoel, denk dat het wel kan gezien het niet zo heftig is.
Nobody likes a smartassquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nobody likes a smartassHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toilet, kantine en nog wat andere dingen die niet echt op de lijst staan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet je dan schoonmaken? vloer, toiletten enzo of ook de apparatuur in de branderij?
Ik vond ze overigens wel ongelofelijk ranzig en degene waarmee ik het samen deed vond dat ook... Kreeg het met moeite weg en je moet het goed kauwen helaas.quote:
Misschien moet je truffelsoep maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vond ze overigens wel ongelofelijk ranzig en degene waarmee ik het samen deed vond dat ook... Kreeg het met moeite weg en je moet het goed kauwen helaas.
Kan proberen, en dan een sterk overheersende smaak toevoegen om het te maskerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je truffelsoep maken.
Konijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:15 schreef Samzz het volgende:
Truffeltje, het konijn, is zeven jaar geworden.
Ik kan niet wachten te lezen hoe dat beviel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan proberen, en dan een sterk overheersende smaak toevoegen om het te maskeren
Alles kan, behalve Wim Kan, want die Kannietmeer net als dit garpjequote:
Zal wel wennen zijn want laatste keer dat ik truffels at is alweer 12 jaar geleden... Maar zal laten weten als ik het heb gemaakt en gegeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten te lezen hoe dat beviel.
De chocolade, uiteraard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn want laatste keer dat ik truffels at is alweer 12 jaar geleden... Maar zal laten weten als ik het heb gemaakt en gegeten.
Naar welke is het konijn eigenlijk vernoemd? De chocolade of natuurlijke variant (al dan niet space opwekkend)?
quote:
Hoe vaak eet jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:12 schreef gianni61 het volgende:
Dezelfde als deze nacht, maar goed. Per 2 was in de aanbieding
Ik was al ff klaar maar was ff met mevr Koen naar een Ebike kijkenquote:
Normaal 3 maaltijden per dagen, maar nu een beetje vreemd omdat ik uit de nachtdienst kom en nu weer 3 "normale" dagen hebquote:
Geen F1, dus je kan uitrusten.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
shit.. geen geraspte kaas in huis voor bij spaghetti..
nu moet ik alsnog de deur uit
Oooh, makes sense.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal 3 maaltijden per dagen, maar nu een beetje vreemd omdat ik uit de nachtdienst kom en nu weer 3 "normale" dagen heb
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
ik vond mijn Tglas wat smoezelig... dus in de vaatwasser gezet, zeefje en dekseltje er ook bij..
nieuw glas, zeefje en dekseltje. T in het zeefje. Heet water. Suikerklontje en dekseltje mee met het glas en zeefje.. zit in de kamer..
Kijk naar de kleur van de T en denk... ja dat kan wel. Zeefje er uit suiker er in.
Niets om mee te roeren![]()
Geen zin om op te staan
quote:
Lekker met hete thee.quote:
ik waardeer je inzetquote:
Uiteraard. Maar wel praktisch en veilig.quote:
want je hebt een enorme villa ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
netjes een lepeltje gehaald... onderweg kwam ik langs de boodschappentas waar nog een reep chocolade in zat... mijn beloning voor de lange wandeling
doe niet zo raar... denken in oplossingen gaat nooit praktisch en veiligquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wel praktisch en veilig.
Als tester kan ik dit beamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... denken in oplossingen gaat nooit praktisch en veilig
kinderspel. Sims5quote:
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het wel. Als je dan net zit, dekentje, ingenesteld op je lekkere plekje, dan is her gewoon enorm kut dat je op moet staan omdat je geen lepeltje hebt voor je thee.
Daarom drink ik thee zonder suiker.
en de melk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....
dan is er 50% kans dat ik terug loop...
die heb ik er alleen in als ik melk over hebquote:
Leven op het randje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....
dan is er 50% kans dat ik terug loop...
niet mee bemoeien jij... ik bepaal zelf wat ik drinkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melk hoort in de kaas niet in de thee of koffie
Boks.quote:
Koffie is overrated.quote:
Bekijk het van de andere kant, meer koffie voor jou.quote:
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Lust je wel mokka dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaarquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
quote:
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
Tampons erin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
ik sta op het punt weg te gaan en nu gaat mn neus doen alsof er een rivier stroomt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.
meter wcpapier oprollen en er in stouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
doe maar niet, anders krijgen we echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
Misschien moeten we een verpleegster naar Schol sturen?
quote:
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
doe maar niet, anders krijgen we echt
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
doe maar niet, anders krijgen we echt
[..]
ikzelf maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?
ik vertrouw ze niet na de mannenhaat van vanmiddagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.
Maar wel levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.
Help me uit de brand !quote:
Help me uit de brand?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet mee bemoeien jij... ik bepaal zelf wat ik drink
quote:
Beter dan een doodgeval.quote:
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatiequote:
*port*quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatie
Handjes thuis vriendquote:
*port wat harder*quote:
Misschien moet ik een beer op je afsturen?quote:
Dat is precies wat een hallucinatie zou zeggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatie
Maar dan beelden jullie me dus allemaal inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is precies wat een hallucinatie zou zeggen.
Dat heet hier kibbensoepquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?
Ik ben de koningin niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan beelden jullie me dus allemaal in
Yups.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel in beeld nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat Maxima zou zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |