Normaal 3 maaltijden per dagen, maar nu een beetje vreemd omdat ik uit de nachtdienst kom en nu weer 3 "normale" dagen hebquote:
Geen F1, dus je kan uitrusten.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:18 schreef mschol het volgende:
shit.. geen geraspte kaas in huis voor bij spaghetti..
nu moet ik alsnog de deur uit
Oooh, makes sense.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal 3 maaltijden per dagen, maar nu een beetje vreemd omdat ik uit de nachtdienst kom en nu weer 3 "normale" dagen heb
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
ik vond mijn Tglas wat smoezelig... dus in de vaatwasser gezet, zeefje en dekseltje er ook bij..
nieuw glas, zeefje en dekseltje. T in het zeefje. Heet water. Suikerklontje en dekseltje mee met het glas en zeefje.. zit in de kamer..
Kijk naar de kleur van de T en denk... ja dat kan wel. Zeefje er uit suiker er in.
Niets om mee te roeren![]()
Geen zin om op te staan
quote:
Lekker met hete thee.quote:
ik waardeer je inzetquote:
Uiteraard. Maar wel praktisch en veilig.quote:
want je hebt een enorme villa ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
netjes een lepeltje gehaald... onderweg kwam ik langs de boodschappentas waar nog een reep chocolade in zat... mijn beloning voor de lange wandeling
doe niet zo raar... denken in oplossingen gaat nooit praktisch en veiligquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wel praktisch en veilig.
Als tester kan ik dit beamen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe niet zo raar... denken in oplossingen gaat nooit praktisch en veilig
kinderspel. Sims5quote:
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het wel. Als je dan net zit, dekentje, ingenesteld op je lekkere plekje, dan is her gewoon enorm kut dat je op moet staan omdat je geen lepeltje hebt voor je thee.
Daarom drink ik thee zonder suiker.
en de melk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....
dan is er 50% kans dat ik terug loop...
die heb ik er alleen in als ik melk over hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |