Leven op het randje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dat ik de suiker vergeet....
dan is er 50% kans dat ik terug loop...
niet mee bemoeien jij... ik bepaal zelf wat ik drinkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melk hoort in de kaas niet in de thee of koffie
Boks.quote:
Koffie is overrated.quote:
Bekijk het van de andere kant, meer koffie voor jou.quote:
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Lust je wel mokka dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
gewoon warme koffie nee, een koude machiatto vind ik wel okequote:
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaarquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
quote:
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
Tampons erin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
ik sta op het punt weg te gaan en nu gaat mn neus doen alsof er een rivier stroomt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.
meter wcpapier oprollen en er in stouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |