Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Lust je wel mokka dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaarquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
quote:
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
Tampons erin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
ik sta op het punt weg te gaan en nu gaat mn neus doen alsof er een rivier stroomt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.
meter wcpapier oprollen en er in stouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
doe maar niet, anders krijgen we echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
Misschien moeten we een verpleegster naar Schol sturen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |