Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Lust je wel mokka dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, het ruikt heeeeerlijk. Maar die smaak. Bleh.
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaarquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
quote:
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah. Ik ken mensen die het ook lekker vinden ruiken maar qua smaak niets vinden. Maar mokka vinden ze dan weer wel lekker. Vandaar
Tampons erin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
ik sta op het punt weg te gaan en nu gaat mn neus doen alsof er een rivier stroomt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust zelfs geen chocola met koffiesmaak.
meter wcpapier oprollen en er in stouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
Beetje creatief zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen vrouw in huis, dus niet op voorraad
doe maar niet, anders krijgen we echtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
Misschien moeten we een verpleegster naar Schol sturen?
quote:
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
doe maar niet, anders krijgen we echt
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
doe maar niet, anders krijgen we echt
[..]
ikzelf maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?
ik vertrouw ze niet na de mannenhaat van vanmiddagquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.
Maar wel levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpleegsters zijn over het algemeen niet dodelijk.
Help me uit de brand !quote:
Help me uit de brand?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet mee bemoeien jij... ik bepaal zelf wat ik drink
quote:
Beter dan een doodgeval.quote:
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatiequote:
*port*quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatie
Handjes thuis vriendquote:
*port wat harder*quote:
Misschien moet ik een beer op je afsturen?quote:
Dat is precies wat een hallucinatie zou zeggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon echt hoor, geen hallucinatie
Maar dan beelden jullie me dus allemaal inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is precies wat een hallucinatie zou zeggen.
Dat heet hier kibbensoepquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat je kippensoep brengen dan?
Ik ben de koningin niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan beelden jullie me dus allemaal in
Yups.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel in beeld nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat Maxima zou zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |