Ik vind het dan juist beter zitten als het droogt terwijl ik slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was nooit 's avonds mijn haar.
Dan is het net droog als ik ga slapen. Dan zit het voor geen meter de volgende dag.
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat had ik besteld
Is dat niet goed gegaan?
Haha olieblikslaven ditdat huehuequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mook.
Ik werk in een gat zonder treinstation.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha olieblikslaven ditdat huehue
En je weet zeker dat je niet verkeerd ben gereden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta in de file en ben niet in de buurt van Mook.
Motorkap?quote:
Mailyquote:
Wel luchtgekoeld hoop ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik slaap met een motorkap op m'n hoofd.
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik slaap met een motorkap op m'n hoofd.
Op Fok is iedereen raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-meinquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:kwiwi heb je een recept voor die teriyaki? Wil die ook nog eens proberen.
Ik in de namiddag. Fris de avond in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:46 schreef mschol het volgende:
ik douche gewoon sochtends.. fris en fruitig de dag beginnen
Ik was gewoon 's avonds en 's ochtends m'n haar. Want wil schoon in bed, en inderdaad als ik het (alleen) 's avonds was zit het 's ochtends voor geen meter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was nooit 's avonds mijn haar.
Dan is het net droog als ik ga slapen. Dan zit het voor geen meter de volgende dag.
Ik ga eens kijken, bedankt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-mein
Ik zou wel even zelf de cups naar ml en gr omrekenen als je geen amerikaanse measuring cups hebt, want je hebt uiteraard geen 11 kilo uien nodig
Je bent zelf raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een muts op is ook raar. Sowieso je haar wassen voordat je gaat slapen is raar.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar een podcast uitproberen
Seriemoordenaars : Geile Wim
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak een variatie op deze, had goede reviews: https://tasty.co/recipe/chicken-teriyaki-chow-mein
Ik zou wel even zelf de cups naar ml en gr omrekenen als je geen amerikaanse measuring cups hebt, want je hebt uiteraard geen 11 kilo uien nodig
Nou ja sommige PROBEREN het niet eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |