Kleintje 4.50 en groot 5.50quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kost een portie bij jullie?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Straks chicken teriyaki makenKip ligt al de hele dag te marineren.
*is onderwegquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Tot je op zo'n glazig stuk vissensnot bijt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan zou ik het ook weleens weer halen denk ik.
Morgen de kip kebab aansnijden. Ligt nu nog in de vriezerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoef niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je op zo'n glazig stuk vissensnot bijt.
Ja voor die euro kan je eigenlijk ook bijna geen kleine halen maar ik vind weggooien zonde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan zou ik het ook weleens weer halen denk ik.
Dat is mij nog nooit gebeurd hier en ik heb sinds ik hier woon toch aardig wat porties kibbeling gehad inmiddels.quote:
Niet mens. Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Ja dat had ik besteldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat de afspraak file bij Mook was.
Ik was nooit 's avonds mijn haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht een uur geleden och ik moet nog douchen en haren wassen. Gelijk maar gedaan. Vanavond heb ik daar toch ook geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |