Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik had afgelopen jaar vrij korte, maar weet niet meer waar ik die heb gehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nu te bedenken of ik het weer ga proberen, of maar gewoon ga opgeven vanaf dit jaar.
Ja ik had ook hele korte dit jaar. En de rest van het dorp prachtige normale tulpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar vrij korte, maar weet niet meer waar ik die heb gehaald
En de narcissen en blauwe druifjes deden het ook heel goed. Ik had ergens in februari nog een zakje van 75 blauwe druifjes gekocht met vette korting bij de Gamma
Konijnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ben ook team ama hoor, maarja, katten...
Eentje, of weer een hele serie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
hoera, volgende week nog een week nachtdienst
Caapgaaf of gaapcaaf?quote:
Ben blij dat ik die voor dit jaar allemaal gehad heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
hoera, volgende week nog een week nachtdienst
Is hier nog context bij of is dit de info obv waarvan ik moet kiezen? @Ama ik ben om te kopen.quote:
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijnquote:
Geen idee, dacht ook einde van het jaar, maar februari kan blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik had ook hele korte dit jaar. En de rest van het dorp prachtige normale tulpenDe narcissen komen hier al jaren steeds vanzelf weer uit de grond. Heeft de vorige bewoner ooit geplant. Wanneer moeten druifjes de grond in? Is ook nog wel een idee.
En sokken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Mijn wasmachine vreet helemaal niet zoveel stroom eigenlijk.
Nacht 1 even met de zweep erover dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijn
Heb je ook minder nachtdiensten als het eerder klaar is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sta weer voor 5 nachten op, maar dat apparaat dat we aan het repareren zijn zou veel sneller klaar moeten kunnen zijn
Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe. Merkte het wel aan het verbruik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Mijn wasmachine vreet helemaal niet zoveel stroom eigenlijk.
Wat ga je met al je extra geld doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook minder nachtdiensten als het eerder klaar is?
Goede reden om de zweeptip van @kwiwi op te volgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteen
Wn ga je nu komend weekend een beetje proberen om je nachtritme vast te houden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als dat ding klaar is dan stopt het ook meteen
Mint chocola kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ga je met al je extra geld doen?
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijvenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wn ga je nu komend weekend een beetje proberen om je nachtritme vast te houden?
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje, maar ik ga niet hier tot 6 uur smorgens wakker blijven
quote:
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?quote:
eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat er op de voorkant dat ze 'gross' zijn?
Het gross van de mensen heeft geen smaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gross van de mensen heeft geen smaak
Omdat mint met chocolade niet lekker is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee. Maar ik zou misschien wel even weer eens achter de wasmachine kunnen kijken.quote:
Ik heb deze vorig jaar gekocht maar kan sindskort zien wat echt stroom verbruikt hier en hoeveel maar ik ben niet ontevreden. Mijn oven vreet wel veel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorig jaar een nieuwe. Merkte het wel aan het verbruik.
quote:
Volgens @essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat mint met chocolade niet lekker is.
zelfs de leukste en mooiste meisjes vissen er wel eens naastquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Volgens @:essnhills hebben jullie geen smaak. Ik geloof haar.
Deze vrouwquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Samzz het volgende:
Er is een speciaal plekje in de hel voor mensen die de combi chocola en mint bedacht hebben en opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |