Waarom moet bos daar nu weer heen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.
Niet eens persoonlijk brengenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.
Heb je iets aan je handjes dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Niemand die mij ooit een bosje bloemen geeft
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer een high wine gedaan. Was natuurlijk geen succes want was na 1 glas al aangeschoten
Gewoon allebeiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola werkt toch beter?
Ik heb twee bossen zonnebloemen staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je iets aan je handjes dan?
Chocolade bloemenquote:
quote:
Die moet het in xe bus doen, duhquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet bos daar nu weer heen dan?
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb met mijn gehele familie ooit een high wine gedaan, met petit fours en kleine sandwiches, binnen een uur vlogen die petit fours door het restaurant, werden er steaks gebakken op het fornuis van dat restaurant door mijn neefjes, zat iedereen aan het bier en stond de muziek op standje 100
Klinkt als een FOK!meet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb met mijn gehele familie ooit een high wine gedaan, met petit fours en kleine sandwiches, binnen een uur vlogen die petit fours door het restaurant, werden er steaks gebakken op het fornuis van dat restaurant door mijn neefjes, zat iedereen aan het bier en stond de muziek op standje 100
Dat restaurant is daarna gestopt met high tea en prutvreten en regelt nu wilde vreetmiddagen op zondag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.
Was een beetje lastig omdat ik mijn handen al vol had aan alle tassen die ik voor je aan het sjouwen was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik las zakkie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.welkoop.nl/fl(...)engd-60stuks_1432257
Dit is wel een leuk zakkie
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vanavond wel op tijd naar bed gaan?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Nou ik had iets verkeerd gedaan want ik heb alsnog nog een uur zitten wachten in die wachtkamer. Maar goed ik ben nu weer thuis en ik heb kibbeling.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
high tea associeer ik met kleine gebrakjes
"bezorg dit boeket bij CL in Ede" snappen de meeste bezorgers nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
En heb je dan volgende week weer een normale week?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
boodschappen gedaan. ik kan in zombie modus voor het weekend
Volkorenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n saai volkorenkoekje van Verkade bij de thee.
als ik vanmiddag niet meer gebeld wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En heb je dan volgende week weer een normale week?
Ahquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vanmiddag niet meer gebeld wordt.
blijkbaar is er nu iets anders voorgevallen bij de klant waardoor ze toch voorlopig niet kunnen opstarten, dus dan is de spoed bij ons ook een beetje er af.
Ik weet niet of Ger op mij zit te wachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet bos daar nu weer heen dan?
Zit nu te bedenken of ik het weer ga proberen, of maar gewoon ga opgeven vanaf dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Weer bijna tijd om de tulpenbollen te poten.
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan een cursus 'fake it till you make it'.
Gewoon door te zeggen dat ik wel wat weet van iets waar ik nog nooit in gewerkt heb
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
als je ergens werkt waar ze er niet doorheen prikken dan moet je je ook zorgen maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |