Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemenquote:
niet eens balquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Dat is topic kaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden benquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had verwacht dat mijn weekend topic het weekend wel zou gaan halen. Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik las overleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden ben
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemen
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijnquote:
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Je hebt er altijd verkeerde tussen zitten, maar dat zit er tussen de vrouwen ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Ja, leuk nieuws doet het met minder goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.
noem je mannen nou poppetjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Daarom eigenlijk nooit zo'n opsomming maken
Als je iemand vergeet heb je de poppetjes aan het dansen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, leuk nieuws doet het met minder goed
quote:
dat past nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mannen doen lief tegen vrouwen maar die willen slechts hun duim in hun plasgat steken.
Nog heel eventjes snel wat mensen afknallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, toen was het nog niet ingegaan. Jezus.
Een duim in een hete bitterbal steken is ook vragen om brandwondenquote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat vrouwen niet kunnen plassen als ze een tampon in hebben?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.
samequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om daar op te googelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
We vragen het chatgpt dan maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om daar op te googelen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.
quote:Er bestaan thans allerlei aangepaste seksspeeltjes (meestal dilatoren genoemd) met als functie het prikkelen – en wijder maken - van de urinebuis.
Dan vraag ik het alsnog Google dus nee....quote:
Wil je lekken, koop dan speeltjes voor gekkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Voorwerp_in_de_urinebuis
[..]
gatverdamme toch gerriequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toch maar gegoogled..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijder maken? Waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je nog sneller lozenquote:
niet alleen vrouwen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn gewoon gek wat dat betreft.
Je bent gevaccineerd toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
Ja daar ga ik niet nog eens aan beginnenquote:
Wat lees ik terwijl ik in de wachtkamer zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
We leren nog eens wat op de vrijdagmiddag.
Damnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.
Nee de tt wekte mijn interessequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey, Aberkullie hier. Ben je verdwaald?
Hier komen we ook niet van GroenLinks af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
zou toch mooi zijn als ze in gaza van hamas afkomen maar zal wel niet lukken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Een panini is geen high tea maar knakworstjes in bladerdeeg wel en broodje kroket ook. Juist. Wondere brein van een tiener.
Het is een tiener die dat zei.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
high tea associeer ik met kleine gebrakjes
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.quote:
quote:
aha.. mja.. tienersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Hoorde haar praten aan de telefoon met een vriendin(?).
Heb een keer een high wine gedaan. Was natuurlijk geen succes want was na 1 glas al aangeschotenquote:
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.
Ik woon al samen met een ventquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.
Welke seriemoordenaar was dat ook alweer, die stak naalden in z'n urinebuis geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze speeltjes bestaan ook voor de urine buis van mannen
Friday the 13th en Evil Dead zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Oke Halloween filmavond krijgt langzaam een vorm. We gaan Scream en Halloween sowieso kijken. Denk Scream wel een nieuw deel.
Hier weet ik niks van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke seriemoordenaar was dat ook alweer, die stak naalden in z'n urinebuis geloof ik.
Al je persoonlijkheden mogen mee eten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Wel zin om een keer een high friet te doen, gewoon hier thuis. Aluminiumfolie op de tafel en pleurt alles er maar op. Ieder voor zich.
Friday the 13th kwam zij ook mee. Drie films is wel voldoende denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Friday the 13th en Evil Dead zijn ook leuk.
Misschien dat ik daardoor zoveel aankom.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al je persoonlijkheden mogen mee eten?
Albert Fish, maar ik heb het verkeerd onthouden:quote:
quote:It was about this time that Fish began to indulge in self-harm by embedding needles into his groin and abdomen.[10] After his arrest, X-rays revealed that Fish had at least twenty-nine needles lodged in his pelvic region.[10] He also hit himself repeatedly with a nail-studded paddle, and inserted wool doused with lighter fluid into his anus and set it alight.
Nee dat is niet leuk. Het hele leuke aan een kerstpakket is dat je een doos meekrijgt die je thuis kunt uitpakken en je niet weet wat erin zit. Vaak waren het streekproducten die je normaal niet kocht of kende maar wel lekker waren tenzij je pech had en er iets bij zat wat niet in je smaak viel. Verder zat er bij ons altijd wel iets in qua gadget of bijbehorende attributen zoals een tapasschaal. Heb ook eens een etagère gekregen, rugzak, draadloze oortjes, tosti apparaat etc.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat niet leuk? Dat lijkt mij wel leuk eigenlijk want dan heb je toch sowieso wel dingen die je wel gebruikt?
Dat is leuk. Op mijn vorige werk deden we dat met kinderfeestjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Wel zin om een keer een high friet te doen, gewoon hier thuis. Aluminiumfolie op de tafel en pleurt alles er maar op. Ieder voor zich.
Niet in m'n eentjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al je persoonlijkheden mogen mee eten?
Wat lees ik vandaag allemaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Albert Fish, maar ik heb het verkeerd onthouden:
[..]
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is leuk. Op mijn vorige werk deden we dat met kinderfeestjes.
Ik heb er nog nachtmerries van.
ik zat Ed Gein te kijken en dan komt er een seriemoordenaar in beeld, en ik zo van 'o da's die van de schoenen' en bij een ander 'o die is van die verpleegkundigen' nu weet ik helemaal dat ik een andere hobby moet zoeken.quote:
hmm, ik kan de frituur aangooien, tis toch lunchtijd...quote:
Loooolquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zat Ed Gein te kijken en dan komt er een seriemoordenaar in beeld, en ik zo van 'o da's die van de schoenen' en bij een ander 'o die is van die verpleegkundigen' nu weet ik helemaal dat ik een andere hobby moet zoeken.
Hebben jullie standaard een la vol snacks in huis ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, ik kan de frituur aangooien, tis toch lunchtijd...
Had ik welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben jullie standaard een la vol snacks in huis ofzo?
Is die leuk??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zat Ed Gein te kijken en dan komt er een seriemoordenaar in beeld, en ik zo van 'o da's die van de schoenen' en bij een ander 'o die is van die verpleegkundigen' nu weet ik helemaal dat ik een andere hobby moet zoeken.
Je zit er echt nog dieper in dan mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lake Sammamish in beeld. Ik: 'Oh fuck.'
Neuh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die leuk??
Ik wil hem ook wel gaan kijken, heb toch de komende weken vrije tijd
Je wil toch niet zonder komen te zitten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, niet een hele la, maar meestal ligt er nog wel een open pak van iets, ik eet die pakken niet direct leeg ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken vooral de heavy hittersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit er echt nog dieper in dan mij.Dacht dat ik al veel te veel true crime shit keek.
Ik doe dat dus welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet een hele la, maar meestal ligt er nog wel een open pak van iets, ik eet die pakken niet direct leeg ofzo
ah.quote:
Welke is dat? Ben helemaal into podcasts tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week een podcast geluisterd over Heinrich Himmler, om het even af te wisselen. Duurde twee uur en vandaag is deel 2 erop gezet.
Last Podcast on the Left. Veel geouwehoer en stemmetjes en slechte grappen, dus het is niet 100% serieus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke is dat? Ben helemaal into podcasts tegenwoordig.
Dat is bijna een borrel manquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat het einde nabij is.
Medio december hebben we een kerstbrunch op het werk.
Ik herhaal brunch.
Een brunch is een combinatie van een laat ontbijt en een vroege middagmaaltijd.
Aanvang: 14:30u
HALF DRIE!!
Rip aan de nabestaanden.
precies op tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik herhaal brunch.
HALF DRIE!!
Rip aan de nabestaanden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik herhaal brunch.
HALF DRIE!!
Rip aan de nabestaanden.
Ja en je verwacht het niet, er is éérst nog een voorprogrammaquote:
Gezellig in kersttrui met al je collega'squote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en je verwacht het niet, er is éérst nog een voorprogramma
“Is dit in de baas z’n tijd”quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben altijd winter BBQ. Dat is altijd wel gezellig.
Natuurlijk wel weer de jaarlijkse discussie of we verplicht vrij zijn.
👀quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en je verwacht het niet, er is éérst nog een voorprogramma
Oja goede: oh er is een dresscode, ik draag dat soort kleding niet. Als ik dat moet kopen, kan ik het dan declareren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezellig in kersttrui met al je collega's
Ik ga vragen of ze er een borrel van kunnen makenquote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Is dit in de baas z’n tijd”
“Wat als ik roostervrij ben”
“Ben ik verplicht om te komen?”
“Maar dan ga ik de overuren in”
“Moet ik dan eerder op het werk zijn dan dat m’n dienst begint”
“Wat als ik niet kom”
“Maar ik heb geen opvang voor de kinderen”
“Ik heb die week verlof moet ik dan terugkomen”
“Als het in de baas z’n tijd is mag ik dan niet de hele dag komen werken en een andere dag vrij zijn?”
“Maar dat kost me extra kilometers als ik dan vrij ben en moet komen”
STERF!
Ook dezelfde collega’s: waarom organiseren jullie nooit meer een uitje of zo. Is goed voor het team.
Dat is wel heel laat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik herhaal brunch.
HALF DRIE!!
Rip aan de nabestaanden.
Ik ga een bingokaart makenquote:
Ja daar hou ik ook niet van. Als je als werkgever iets organiseert, doe het dan onder werktijd. Privetijd is privetijd nondejuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier bij de personeelsvereniging hebben we mensen die klagen dat er alleen maar activiteiten BUITEN werktijd georganiseerd worden
Ho ho.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Als je als werkgever iets organiseert, doe het dan onder werktijd. Privetijd is privetijd nondeju
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel uur met wasbordje vandaag?
Herman Brood zijn piel was 25 cm lang.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.
Oh ja dat is wat anders, hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho.
Personeelsvereniging. Vrijwillig. Lang niet iedereen is daar lid van ook.
Iemand heeft de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hangtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Is dit in de baas z’n tijd”
“Wat als ik roostervrij ben”
“Ben ik verplicht om te komen?”
“Maar dan ga ik de overuren in”
“Moet ik dan eerder op het werk zijn dan dat m’n dienst begint”
“Wat als ik niet kom”
“Maar ik heb geen opvang voor de kinderen”
“Ik heb die week verlof moet ik dan terugkomen”
“Als het in de baas z’n tijd is mag ik dan niet de hele dag komen werken en een andere dag vrij zijn?”
“Maar dat kost me extra kilometers als ik dan vrij ben en moet komen”
STERF!
Ook dezelfde collega’s: waarom organiseren jullie nooit meer een uitje of zo. Is goed voor het team.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.
De personeelsvereniging is niet van de werkgever maar van het personeel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Als je als werkgever iets organiseert, doe het dan onder werktijd. Privetijd is privetijd nondeju
William Dafoe lacht om deze lengtes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herman Brood zijn piel was 25 cm lang.
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho.
Personeelsvereniging. Vrijwillig. Lang niet iedereen is daar lid van ook.
Dingen die de wg organiseert zijn wel onder werktijd. En die zijn dan ook in principe verplicht.
Ik quote de verkeerde post. Waar ik dit zeg, zeg ik niks. Waar MK zegt dat ze een brunch heeft om 14.30 uur zeg ik dit. Stop de tijd. Ik zet twee jokers inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand heeft de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hangt
Ambtenaren die niet gezagstrouw alles uitvoeren wat de minister van Gewichtige Zaken opdraagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.
Ik vind het wel zo'n mooie uitspraak dat het fijn is om hem twee keer te zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde post. Waar ik dit zeg, zeg ik niks. Waar MK zegt dat ze een brunch heeft om 14.30 uur zeg ik dit. Stop de tijd. Ik zet twee jokers in
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.
Je bent een van die D66 ambtenaren die PVV tegengewerkt heeft dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de rest van je lijf dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overHelemaal best
Die heeft er meestal ook niet zo veel zin in.quote:
Zijn ze wel duurzaam?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ieniminimuis heb je ook de GL/PvdA stickers gekregen? Vanmiddag even gaan plakken.
Kijk daar ga je alquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overHelemaal best
Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedje altijd geweigerd om mee te betalen aan de bloemen voor vrouwelijke collega’s op internationale vrouwendag. Echt, ga weg met die onzin
Had je iets anders verwacht?quote:
Nee, dit was het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel uur met wasbordje vandaag?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.
Pik je dat zomaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooi
Rare kwasten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
schilders zijn geschrokken ofzo.. ik heb ze nog niet terug gezien..
en dan nog wat random heiligen erbij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit was het welJe had wel verjaardagen én naamdagen. Stond je de hele dag elke Hájnalka te feliciteren die je tegenkwam
Schuurt dat niet met jouw agenda?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
Zitten al aan het bier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten al aan het bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Chocola werkt toch beter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Niemand die mij ooit een bosje bloemen geeft
awhhh..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vanavond wel op tijd naar bed gaan?Ik moet een paar uur raids grinden in Fallout76.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet bos daar nu weer heen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.
Niet eens persoonlijk brengenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.
Heb je iets aan je handjes dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer een high wine gedaan. Was natuurlijk geen succes want was na 1 glas al aangeschoten
Gewoon allebeiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola werkt toch beter?
Ik heb twee bossen zonnebloemen staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je iets aan je handjes dan?
Chocolade bloemenquote:
quote:
Die moet het in xe bus doen, duhquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet bos daar nu weer heen dan?
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb met mijn gehele familie ooit een high wine gedaan, met petit fours en kleine sandwiches, binnen een uur vlogen die petit fours door het restaurant, werden er steaks gebakken op het fornuis van dat restaurant door mijn neefjes, zat iedereen aan het bier en stond de muziek op standje 100
Klinkt als een FOK!meet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb met mijn gehele familie ooit een high wine gedaan, met petit fours en kleine sandwiches, binnen een uur vlogen die petit fours door het restaurant, werden er steaks gebakken op het fornuis van dat restaurant door mijn neefjes, zat iedereen aan het bier en stond de muziek op standje 100
Dat restaurant is daarna gestopt met high tea en prutvreten en regelt nu wilde vreetmiddagen op zondag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.
Was een beetje lastig omdat ik mijn handen al vol had aan alle tassen die ik voor je aan het sjouwen was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik las zakkie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.welkoop.nl/fl(...)engd-60stuks_1432257
Dit is wel een leuk zakkie
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vanavond wel op tijd naar bed gaan?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Nou ik had iets verkeerd gedaan want ik heb alsnog nog een uur zitten wachten in die wachtkamer. Maar goed ik ben nu weer thuis en ik heb kibbeling.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
high tea associeer ik met kleine gebrakjes
"bezorg dit boeket bij CL in Ede" snappen de meeste bezorgers nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
En heb je dan volgende week weer een normale week?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
boodschappen gedaan. ik kan in zombie modus voor het weekend
Volkorenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n saai volkorenkoekje van Verkade bij de thee.
als ik vanmiddag niet meer gebeld wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En heb je dan volgende week weer een normale week?
Ahquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vanmiddag niet meer gebeld wordt.
blijkbaar is er nu iets anders voorgevallen bij de klant waardoor ze toch voorlopig niet kunnen opstarten, dus dan is de spoed bij ons ook een beetje er af.
Ik weet niet of Ger op mij zit te wachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet bos daar nu weer heen dan?
Zit nu te bedenken of ik het weer ga proberen, of maar gewoon ga opgeven vanaf dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Weer bijna tijd om de tulpenbollen te poten.
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan een cursus 'fake it till you make it'.
Gewoon door te zeggen dat ik wel wat weet van iets waar ik nog nooit in gewerkt heb
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
als je ergens werkt waar ze er niet doorheen prikken dan moet je je ook zorgen maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
Omdat Trump niet de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnenquote:
Chatgpt to the rescuequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is het voor een ervaren programmeur redelijk mogelijk om het te faken zo lang er enkel kleine veranderingen hoeven te komen
ChatGPT maar even vragen anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is het voor een ervaren programmeur redelijk mogelijk om het te faken zo lang er enkel kleine veranderingen hoeven te komen
Als je dan een oorlog start, lijkt me dat een goede reden, waarom hij hem niet kreeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat Trump niet de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnen
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je dan een oorlog start, lijkt me dat een goede reden, waarom hij hem niet kreeg.
Oh ja, vergeten. logica en nuance daar doen we niet meer aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voor
moet Luctor gecancelt worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voor
Iedereen cancellen.quote:
Nuancequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten. logica en nuance daar doen we niet meer aan.
Haha @UitStraling heeft een caravanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.
Jaquote:
Jaquote:
Mag ik dan zijn magic kaarten hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat is de enige logische conclusie die we kunnen trekken
Een broodje met streusel denk ikquote:
Hmm geen ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan zijn magic kaarten hebben?
klinktquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een broodje met streusel denk ik
ga eens regelen danquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan zijn magic kaarten hebben?
Nee daar heb ik geen tijd voorquote:
zware planningquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen tijd voor
Ik heb al T drinken op de planning staan
quote:
Ja ben helemaal volgeboektquote:
Dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Hedwig haar dekentjes en mijn dekentjes even uitwassen. *
*Ik denk dat Hedwig denkt dat het allemaal van haar is.
Ze zijn ook van Hedwig, maar jij mag er ook wel een paar gebruiken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Hedwig haar dekentjes en mijn dekentjes even uitwassen. *
*Ik denk dat Hedwig denkt dat het allemaal van haar is.
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ze is alleen zo gracieus dat jij er ook gebruik van mag maken
GMTAquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ze is alleen zo gracieus dat jij er ook gebruik van mag maken
Dat wist je tich toen ze jou als bediende had uitgekozen?quote:
Oooooh dat wil ik ook. Ik heb alleen maar een Milky Way.quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wist je tich toen ze jou als bediende had uitgekozen?
het broodje is op, maar ik heb nog meer lekkers van de duitse bakker meegenomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh dat wil ik ook. Ik heb alleen maar een Milky Way.
je telefoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is er nog iets hier in huis van mij.
de douche.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die is van de woningbouw, ze mag em gebruiken
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
ik heb em alquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is, komt vandaag de stempas binnen.
Nouhouquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die is van de woningbouw, ze mag em gebruiken
snap ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |