Ho ho.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Als je als werkgever iets organiseert, doe het dan onder werktijd. Privetijd is privetijd nondeju
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel uur met wasbordje vandaag?
Herman Brood zijn piel was 25 cm lang.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.
Oh ja dat is wat anders, hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho.
Personeelsvereniging. Vrijwillig. Lang niet iedereen is daar lid van ook.
Iemand heeft de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hangtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Is dit in de baas z’n tijd”
“Wat als ik roostervrij ben”
“Ben ik verplicht om te komen?”
“Maar dan ga ik de overuren in”
“Moet ik dan eerder op het werk zijn dan dat m’n dienst begint”
“Wat als ik niet kom”
“Maar ik heb geen opvang voor de kinderen”
“Ik heb die week verlof moet ik dan terugkomen”
“Als het in de baas z’n tijd is mag ik dan niet de hele dag komen werken en een andere dag vrij zijn?”
“Maar dat kost me extra kilometers als ik dan vrij ben en moet komen”
STERF!
Ook dezelfde collega’s: waarom organiseren jullie nooit meer een uitje of zo. Is goed voor het team.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.
De personeelsvereniging is niet van de werkgever maar van het personeel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Als je als werkgever iets organiseert, doe het dan onder werktijd. Privetijd is privetijd nondeju
William Dafoe lacht om deze lengtes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herman Brood zijn piel was 25 cm lang.
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho.
Personeelsvereniging. Vrijwillig. Lang niet iedereen is daar lid van ook.
Dingen die de wg organiseert zijn wel onder werktijd. En die zijn dan ook in principe verplicht.
Ik quote de verkeerde post. Waar ik dit zeg, zeg ik niks. Waar MK zegt dat ze een brunch heeft om 14.30 uur zeg ik dit. Stop de tijd. Ik zet twee jokers inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand heeft de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hangt
Ambtenaren die niet gezagstrouw alles uitvoeren wat de minister van Gewichtige Zaken opdraagt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.
Ik vind het wel zo'n mooie uitspraak dat het fijn is om hem twee keer te zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde post. Waar ik dit zeg, zeg ik niks. Waar MK zegt dat ze een brunch heeft om 14.30 uur zeg ik dit. Stop de tijd. Ik zet twee jokers in
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste tot op zekere hoogte. Ook in de baas z’n tijd doe ik geen dingen waar ik niet achter sta of die ik privé ook niet zou doen.
Je bent een van die D66 ambtenaren die PVV tegengewerkt heeft dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de rest van je lijf dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overHelemaal best
Die heeft er meestal ook niet zo veel zin in.quote:
Zijn ze wel duurzaam?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ieniminimuis heb je ook de GL/PvdA stickers gekregen? Vanmiddag even gaan plakken.
Kijk daar ga je alquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rare dingen de baas van jou vraagt bij zulke activiteiten, maar waar ik het over heb zijn in zijn algemeenheid leuke dingen. Sportieve dag met een barbecue aan het eind en zo. En als je met je rug niet over de stormbaan durft dan sla je die inderdaad gewoon lekker overHelemaal best
Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedje altijd geweigerd om mee te betalen aan de bloemen voor vrouwelijke collega’s op internationale vrouwendag. Echt, ga weg met die onzin
Had je iets anders verwacht?quote:
Nee, dit was het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel uur met wasbordje vandaag?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.
Pik je dat zomaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooi
Rare kwasten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
schilders zijn geschrokken ofzo.. ik heb ze nog niet terug gezien..
en dan nog wat random heiligen erbij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit was het welJe had wel verjaardagen én naamdagen. Stond je de hele dag elke Hájnalka te feliciteren die je tegenkwam
Schuurt dat niet met jouw agenda?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
Zitten al aan het bier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten al aan het bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Chocola werkt toch beter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Niemand die mij ooit een bosje bloemen geeft
awhhh..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vanavond wel op tijd naar bed gaan?Ik moet een paar uur raids grinden in Fallout76.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |