Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedje altijd geweigerd om mee te betalen aan de bloemen voor vrouwelijke collega’s op internationale vrouwendag. Echt, ga weg met die onzin
Had je iets anders verwacht?quote:
Nee, dit was het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet een extra dag waar vrouwen bloemen krijgen. Was in Roemenië wel altijd zo, stond ik de hele dag bloemen uit te delen zo ongeveer.
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel uur met wasbordje vandaag?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds ie een shirt aan heeft mogen alle mannen dood.
Pik je dat zomaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog geen een. Hij heeft nu een tennistoernooi
Rare kwasten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
schilders zijn geschrokken ofzo.. ik heb ze nog niet terug gezien..
en dan nog wat random heiligen erbij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit was het welJe had wel verjaardagen én naamdagen. Stond je de hele dag elke Hájnalka te feliciteren die je tegenkwam
Schuurt dat niet met jouw agenda?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
Zitten al aan het bier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
of ze beginnen maandag pas.. dat zou opzich prima zijn, heb ik geen last van geschuur enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten al aan het bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Chocola werkt toch beter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Niemand die mij ooit een bosje bloemen geeft
awhhh..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww. We sturen wel een bosje op naar je.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik vanavond wel op tijd naar bed gaan?Ik moet een paar uur raids grinden in Fallout76.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |