niet alleen vrouwen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn gewoon gek wat dat betreft.
Je bent gevaccineerd toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
Ja daar ga ik niet nog eens aan beginnenquote:
Wat lees ik terwijl ik in de wachtkamer zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Voorwerp_in_de_urinebuis
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
We leren nog eens wat op de vrijdagmiddag.
Damnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.
Nee de tt wekte mijn interessequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey, Aberkullie hier. Ben je verdwaald?
Hier komen we ook niet van GroenLinks af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
zou toch mooi zijn als ze in gaza van hamas afkomen maar zal wel niet lukken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Een panini is geen high tea maar knakworstjes in bladerdeeg wel en broodje kroket ook. Juist. Wondere brein van een tiener.
Het is een tiener die dat zei.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
high tea associeer ik met kleine gebrakjes
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.quote:
quote:
aha.. mja.. tienersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Hoorde haar praten aan de telefoon met een vriendin(?).
Heb een keer een high wine gedaan. Was natuurlijk geen succes want was na 1 glas al aangeschotenquote:
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.
Ik woon al samen met een ventquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.
Welke seriemoordenaar was dat ook alweer, die stak naalden in z'n urinebuis geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze speeltjes bestaan ook voor de urine buis van mannen
Friday the 13th en Evil Dead zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Oke Halloween filmavond krijgt langzaam een vorm. We gaan Scream en Halloween sowieso kijken. Denk Scream wel een nieuw deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |