Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemenquote:
niet eens balquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Dat is topic kaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden benquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had verwacht dat mijn weekend topic het weekend wel zou gaan halen. Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik las overleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden ben
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemen
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijnquote:
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Je hebt er altijd verkeerde tussen zitten, maar dat zit er tussen de vrouwen ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Ja, leuk nieuws doet het met minder goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.
noem je mannen nou poppetjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Daarom eigenlijk nooit zo'n opsomming maken
Als je iemand vergeet heb je de poppetjes aan het dansen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, leuk nieuws doet het met minder goed
quote:
dat past nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mannen doen lief tegen vrouwen maar die willen slechts hun duim in hun plasgat steken.
Nog heel eventjes snel wat mensen afknallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, toen was het nog niet ingegaan. Jezus.
Een duim in een hete bitterbal steken is ook vragen om brandwondenquote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat vrouwen niet kunnen plassen als ze een tampon in hebben?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.
samequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om daar op te googelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
We vragen het chatgpt dan maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om daar op te googelen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er vrouwen zijn die dubieuze dingen in het plasgat frotten. Rekt het niet dan scheurt het wel.
quote:Er bestaan thans allerlei aangepaste seksspeeltjes (meestal dilatoren genoemd) met als functie het prikkelen – en wijder maken - van de urinebuis.
Dan vraag ik het alsnog Google dus nee....quote:
Wil je lekken, koop dan speeltjes voor gekkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Voorwerp_in_de_urinebuis
[..]
gatverdamme toch gerriequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toch maar gegoogled..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijder maken? Waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je nog sneller lozenquote:
niet alleen vrouwen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn gewoon gek wat dat betreft.
Je bent gevaccineerd toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat geks in me gestoken.
Ja daar ga ik niet nog eens aan beginnenquote:
Wat lees ik terwijl ik in de wachtkamer zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
We leren nog eens wat op de vrijdagmiddag.
Damnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Rasputin een penis van 28,5 cm had.
Nee de tt wekte mijn interessequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey, Aberkullie hier. Ben je verdwaald?
Hier komen we ook niet van GroenLinks af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
zou toch mooi zijn als ze in gaza van hamas afkomen maar zal wel niet lukken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Een panini is geen high tea maar knakworstjes in bladerdeeg wel en broodje kroket ook. Juist. Wondere brein van een tiener.
Het is een tiener die dat zei.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
high tea associeer ik met kleine gebrakjes
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.quote:
quote:
aha.. mja.. tienersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Hoorde haar praten aan de telefoon met een vriendin(?).
Heb een keer een high wine gedaan. Was natuurlijk geen succes want was na 1 glas al aangeschotenquote:
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry ik word hier gedwongen zeer genuanceerd te zijn als het om mannen gaat.
Ik woon al samen met een ventquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar begint het mee. Ik voorspel dat je eind 2026 samenwoont met een vent.
Welke seriemoordenaar was dat ook alweer, die stak naalden in z'n urinebuis geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze speeltjes bestaan ook voor de urine buis van mannen
Friday the 13th en Evil Dead zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Oke Halloween filmavond krijgt langzaam een vorm. We gaan Scream en Halloween sowieso kijken. Denk Scream wel een nieuw deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |