Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemenquote:
niet eens balquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Dat is topic kaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was een halve seconde te laat met "MUIS HAAT ALLE MANNEN"
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden benquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik had verwacht dat mijn weekend topic het weekend wel zou gaan halen. Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Ik las overleden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gevoel dat ik overreden ben
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel namen tegelijk opnoemen
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijnquote:
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Je hebt er altijd verkeerde tussen zitten, maar dat zit er tussen de vrouwen ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem de meeste mannen wel lief zijn
Ja, leuk nieuws doet het met minder goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de slechte mannen komen in het nieuws.
noem je mannen nou poppetjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Daarom eigenlijk nooit zo'n opsomming maken
Als je iemand vergeet heb je de poppetjes aan het dansen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, leuk nieuws doet het met minder goed
quote:
dat past nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Een hoop mannen doen lief tegen vrouwen maar die willen slechts hun duim in hun plasgat steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |