Zit nu te bedenken of ik het weer ga proberen, of maar gewoon ga opgeven vanaf dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Weer bijna tijd om de tulpenbollen te poten.
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag ben ik begonnen aan een cursus 'fake it till you make it'.
Gewoon door te zeggen dat ik wel wat weet van iets waar ik nog nooit in gewerkt heb
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
als je ergens werkt waar ze er niet doorheen prikken dan moet je je ook zorgen maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies het soort mensen waar iedereen slecht over praat op het werk, en die niet serieus genomen worden. Weet niet of ik dat als binnenkomer op een nieuwe werkplek zou doen
Omdat Trump niet de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnenquote:
Chatgpt to the rescuequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is het voor een ervaren programmeur redelijk mogelijk om het te faken zo lang er enkel kleine veranderingen hoeven te komen
ChatGPT maar even vragen anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is het voor een ervaren programmeur redelijk mogelijk om het te faken zo lang er enkel kleine veranderingen hoeven te komen
Als je dan een oorlog start, lijkt me dat een goede reden, waarom hij hem niet kreeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat Trump niet de Nobelprijs voor de vrede heeft gewonnen
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je dan een oorlog start, lijkt me dat een goede reden, waarom hij hem niet kreeg.
Oh ja, vergeten. logica en nuance daar doen we niet meer aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voor
moet Luctor gecancelt worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, wat kom jij nou weer doen met je logica. Daar is geen plaats meer voor
Iedereen cancellen.quote:
Nuancequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten. logica en nuance daar doen we niet meer aan.
Haha @UitStraling heeft een caravanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat die traveller-families in Schotland dat ook doen.
Jaquote:
Jaquote:
Mag ik dan zijn magic kaarten hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat is de enige logische conclusie die we kunnen trekken
Een broodje met streusel denk ikquote:
Hmm geen ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan zijn magic kaarten hebben?
klinktquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een broodje met streusel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|