Zo. 10.692. Nu kunnen de schoentjes wel uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WeekendEerst nog even wat stapjes maken
7454 nu.
Nice.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, was best een leuke ervaring. Ze waren een stuk milder dan paddo's qua effect, deze gingen echt op de zintuigen zitten waardoor ik geur, geluid, zicht en gevoel heel anders ervaarde. Lijkt me overigens best leuk om een keer te combineren met folie ivm versterkt gevoel, denk dat het wel kan gezien het niet zo heftig is.
Nobody likes a smartassquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nobody likes a smartassHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toilet, kantine en nog wat andere dingen die niet echt op de lijst staan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet je dan schoonmaken? vloer, toiletten enzo of ook de apparatuur in de branderij?
Ik vond ze overigens wel ongelofelijk ranzig en degene waarmee ik het samen deed vond dat ook... Kreeg het met moeite weg en je moet het goed kauwen helaas.quote:
Misschien moet je truffelsoep maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vond ze overigens wel ongelofelijk ranzig en degene waarmee ik het samen deed vond dat ook... Kreeg het met moeite weg en je moet het goed kauwen helaas.
Kan proberen, en dan een sterk overheersende smaak toevoegen om het te maskerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je truffelsoep maken.
Konijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:15 schreef Samzz het volgende:
Truffeltje, het konijn, is zeven jaar geworden.
Ik kan niet wachten te lezen hoe dat beviel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan proberen, en dan een sterk overheersende smaak toevoegen om het te maskeren
Alles kan, behalve Wim Kan, want die Kannietmeer net als dit garpjequote:
Zal wel wennen zijn want laatste keer dat ik truffels at is alweer 12 jaar geleden... Maar zal laten weten als ik het heb gemaakt en gegeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten te lezen hoe dat beviel.
De chocolade, uiteraard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn want laatste keer dat ik truffels at is alweer 12 jaar geleden... Maar zal laten weten als ik het heb gemaakt en gegeten.
Naar welke is het konijn eigenlijk vernoemd? De chocolade of natuurlijke variant (al dan niet space opwekkend)?
quote:
Hoe vaak eet jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:12 schreef gianni61 het volgende:
Dezelfde als deze nacht, maar goed. Per 2 was in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |