Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ze volgen hier echt totaal geen veiligheidsvoorschriften voor het personeel. ze werken bv vaak op slippersquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ja, dit was al in aanbouw door een projectontwikkelaar. nice.
wel mooi om te zien hoe anders ze daar bouwen.
Alleen de steigers moet ik niet aan onze she officer laten zien
tevens: geen bal in beeld
ik kan al niet normaal lopen op slippersquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze volgen hier echt totaal geen veiligheidsvoorschriften voor het personeel. ze werken bv vaak op slippersEn je ziet ook vaak vrouwen in de bouw werken wat je in nederland ook niet echt ziet.
Ze kunnen hier echt in een paar dagen zo;n huis bouwen. ziet op dit eiland ook elke week veranderingen omdat het heel snel kan gaan
hoe ver ga je? en hoe snel?quote:
thuis doe ik meestal een uur en dan speed staat op 7. Weet niet precies hoe snel het is want is een loopband voor thuisgebruik. En vanmiddag ga ik naar de gym , daar doe ik incline een 45 min tot een uur en dat is meestal dan zo'n 5 km denk ik en dan speed op 5quote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan al niet normaal lopen op slippers
[..]
hoe ver ga je? en hoe snel?
misschien een stomme vraag, maar is het dan niet leuker om buiten te lopen/rennen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thuis doe ik meestal een uur en dan speed staat op 7. Weet niet precies hoe snel het is want is een loopband voor thuisgebruik. En vanmiddag ga ik naar de gym , daar doe ik incline een 45 min tot een uur en dat is meestal dan zo'n 5 km denk ik en dan speed op 5
Nee :p te warm voornamelijk,muggen. Honden en je hebt hier ook niet echt voetpadenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar is het dan niet leuker om buiten te lopen/rennen?
wat een k*tlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p te warm voornamelijk,muggen. Honden en je hebt hier ook niet echt voetpaden
Ik ga meestal zo tussen 1330 en 1600. Dan Usher te warm
Tandjes niet gepoetst?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zei “goedemorgen meneer” tegen de buschauffeur kennelijk kan die man niet terug praten.
Jawel. Geflost, gepoetst, mondwater, tongschraper.quote:
Dat de buschauffeur niet kan zeggen, "goedemorgen moerasgiechel"quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Geflost, gepoetst, mondwater, tongschraper.
Alles
Kennelijk zei die anderen ook geen gedag.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de buschauffeur niet kan zeggen, "goedemorgen moerasgiechel"
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koffie zetten dan maar.. blegh en meh
Ziek is ziek, bos. Gewoon rustig aan tot je geen last meer hebt van je rug.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe dit werk nu 12.5 jaar (bijna) en vrijwel nooit "ziek" Ik heb me alleen ziek moeten melden vanwege lichamelijk ongemakken zoals nu dus. Nooit griep oid gehad. Ja okee 1 keer thuis moeten blijven vanwege een positieve covidtest, maar ik was wel in staat om te werken, maar heb dat niet gedaan uit voorzorg en bescherming van anderen.
Wordt het zo'n dag?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was om zeven uur weer in slaap gevallen en sliep toen door de wekker
Ik hoef in principe pas in November weer te werken, want maandag gaat mijn 3 weken vakantie in.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziek is ziek, bos. Gewoon rustig aan tot je geen last meer hebt van je rug.
Lekker! Ga je nog ergens heen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoef in principe pas in November weer te werken, want maandag gaat mijn 3 weken vakantie in.
Dus jij gaat dit weekend je ramen wassen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon staat nu echt op de perfecte plek om mij te laten zien hoe vies mijn ramen zijn.
Misschien in de derde week nog een dagje ergens heen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog ergens heen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij gaat dit weekend je ramen wassen?
Je hebt alle Nederlandse muggen een plek aangeboden om te overwinteren?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest.
Ik ben nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest.
Net zoveel als de rest van het jaar, maar je ziet het nu beterquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Zit waarschijnlijk weer m'n kamer te ontdoen van stof. Tis echt belachelijk hoe hard dat nu weer gaat.
Je bent nooit eerder in het ziekenhuis geweest?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:19 schreef STING het volgende:
vanuit het ziekenhuis (voor alles een eerste keer)
Jawel, maar nog niet eerder opgenomenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent nooit eerder in het ziekenhuis geweest?
Oh zoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, maar nog niet eerder opgenomen
Zorgt er wel mooi voor dat ik het nu grondig bijhouquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoveel als de rest van het jaar, maar je ziet het nu beter
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:19 schreef STING het volgende:
Alles in orde?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:19 schreef STING het volgende:
Je zou denken dat men na Covid wel dat soort dingen zou begrijpenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Blaffende collega was toch weer op werk. In zijn eigen woorden: ja ik ben niet meer ziek, ik ben nu alleen het slijm er allemaal aan het uithoesten.
Ga weg zeg
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou denken dat men na Covid wel dat soort dingen zou begrijpen
Hahaha ik denk niet dat hij het daar iets mee gedaan heeft. Sowieso is zijn bewustzijn dat er ook nog andere mensen zijn op kantoor niet heel erg hoog. Bewustzijn van sociale regels? Ook niet bestaand.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou denken dat men na Covid wel dat soort dingen zou begrijpen
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.quote:
Oef beterschapquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
Oei, zeker even schrikken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, niet best. Beterschap gewenstquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
That's the spirit!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik moet nog wel voorzichtig doen maar goed als het lukt dan lukt het.
Beterschapquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Jeeetjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben nu.
We gaan gesmeerd Luc!
[..]
[..]
ik moest halverwege stoppen van mijn teenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ja, gaat goed. Ik heb zondag wedstrijd, dus zaterdag ga ik dan niet. Misschien vrijdag. Maar waarschijnlijk vind ik het wel fijn om dan niks te doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, maar nog niet eerder opgenomen
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moest halverwege stoppen van mijn teen
Goed voor de ijsbeertjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je een ijsbeer die een potvis eet. moet je kijken hoe groot dat beest is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er 3 maanden op wachten
Te koud voor een rok? In welke wereld leef jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.
Panty's en maillots bestaanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.
Ik moet alleen vanavond een handtekening zetten bij een pakketje. Ja dat kan ik nog niet oefenen hoor.quote:
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar johquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond een handtekening zetten bij een pakketje. Ja dat kan ik nog niet oefenen hoor.
Dat is ongeveer het enige wat ik nog niet kan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar joh
Je kan geen onleesbare krabbel zetten?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het enige wat ik nog niet kan doen.
Ja oke dat moet wel lukken, dat gaat me prima af nu denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan geen onleesbare krabbel zetten?
[..]
Zegt ze ook miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Hedwig is trouwens een Tukker want ze komt eigenlijk uit Enschede.
Fijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Voel me weer een stuk beter dan gister
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beterschap @:Sting
[..]
Zegt ze ook miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww?
Matig, heb dus vanmorgen werk afgebeld en ook uit voorzorg voor morgen. Ik heb daarna toch vakantiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw rug?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Hedwig is trouwens een Tukker want ze komt eigenlijk uit Enschede.
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vond haar al heel bekend overkomen.
[..]
Waar is de beer?quote:
Hmmmquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Matig, heb dus vanmorgen werk afgebeld en ook uit voorzorg voor morgen. Ik heb daarna toch vakantie
Straks mag je nog een paar panden zelf inrichten. Kun je overal flamingo-lampen ophangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lampen besteld bij de ikea. die zijn net bezorgd
Op zich valt het wel mee en heb ik niet echt pijn pijn maar af en toe een pijnscheut. maar een kleine misstap en het schiet er weer in. En die heb ik best wel snel.quote:
Ja wel verstandigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee en heb ik niet echt pijn pijn maar af en toe een pijnscheut. maar een kleine misstap en het schiet er weer in. En die heb ik best wel snel.
Dus gewoon even uit voorzorg thuisblijven.
Ik ben net benedenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
eigenlijk wil zin in een dutje
Ja, dat lijkt nooit . Ik doe ook altijd maar wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar joh
Kruik moet ik wel ergens op mijn slaapkamer hebben liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel verstandig
En wellicht je rug warm houden? Weet niet of je een kruik of elektrisch dekentje oid hebt?
Ahjjaquote:
"I am stretching, hooman."quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Normaal liggen slapen is echt moeilijk voor Hedwig.
[ link | afbeelding ]
Herrie hier vandaagquote:
Ontbijt op het terras klinkt koud. 🥶quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een boel gedaan vandaag![]()
Afspraak voor onderhoud van de CV; ontbijtje op terras; wasjes gedraaid. Dat part-timen bevalt me wel.
Werk je nu part time?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een boel gedaan vandaag![]()
Afspraak voor onderhoud van de CV; ontbijtje op terras; wasjes gedraaid. Dat part-timen bevalt me wel.
quote:
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeeetjehoe kwam je ineens aan die kapotte darm?
Wat vervelend.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet een berg aan vakantiedagen opmaken
Wel fijn dat ie je er niet nog een week mee liet rondlopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zo
Het is best wel ironisch dat kennelijk voor de operatie relatief fit was voor iemand met dat ziektebeeld (inmiddels was de onsteking opgelopen naar ~270, wat torenhoog is) en zonder pijn - en nu gelukkig na de operatie voel ik me beter (geen koorts meer) en heb ik ander soort pijn, meer van de operatie zelf.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe voel je je nu? Was je er ziek van of vooral veel pijn?
Zeker, onbehandeld is het kennelijk levensbedreigend en had uitstel voor allerlei andere infecties kunnen zorgen, dus erg blij dat er zo prompt gehandeld is door zowel de huisarts en het ziekenhuis.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie je er niet nog een week mee liet rondlopen.
Geen last vanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond moet ik echt op tijd naar bed gaan hoor.
Dank je wel en de rest ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:44 schreef sacha het volgende:
beterschap meneer STING! [ afbeelding ]
Oh zo. Nou inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, onbehandeld is het kennelijk levensbedreigend en had uitstel voor allerlei andere infecties kunnen zorgen, dus erg blij dat er zo prompt gehandeld is door zowel de huisarts en het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zo
Sterkte STING!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ligt je al, wil je zeggen.
Ja het staat een beetje krom maar ik had de dag voor de ingreep nog een lading was opgehangen dus dat heb ik net opgevouwen en ondertussen stond de wasmachine nog aan met wasgoed sinds de ingreep.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou je de was eerst opvouwen en daarna gaan ophangen?#dtv
Grotere wasmand kopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Maar dat is erg fijn want als ik mij wel ergens aan kan ergeren in huis is het wel een te volle wasmand.
Aha. Dus oude was opvouwen en nieuwe was ophangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het staat een beetje krom maar ik had de dag voor de ingreep nog een lading was opgehangen dus dat heb ik net opgevouwen en ondertussen stond de wasmachine nog aan met wasgoed sinds de ingreep.
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. Dus oude was opvouwen en nieuwe was ophangen.
Zo is het duidelijk
Hehe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Nieuw potje elektrolyten openmaken
Staat op de dop "snel gebruik"
Krijg vervolgens de seal er niet vanaf
Heul geen snel gebruik
Gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het nu wel.
ORS nodig om de ORS te openenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Nieuw potje elektrolyten openmaken
Staat op de dop "snel gebruik"
Krijg vervolgens de seal er niet vanaf
Heul geen snel gebruik
Ik draai tegenwoordig de hele dop van de fles bleek eraf als ik hem open probeer te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe.
Op vakantie had ik een hoestdrankje, maar dat zat zo'n kindersluiting op. Iedere keer weer worstelen om dat flesje te openen.
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe.
Op vakantie had ik een hoestdrankje, maar dat zat zo'n kindersluiting op. Iedere keer weer worstelen om dat flesje te openen.
Ja precies, zo'n harde plastic verpakking die je alleen met grof geweld open krijgt en waarmee je zo je arm kan afsnijden zo scherp als geknipte randen kunnen zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
ORS nodig om de ORS te openen
Net als een schaar om de verpakking van een schaar open te knippen
Gelijk in de buurt app groep zettenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 2 in zwart geklede gozers met een koevoet op het dak van de overbuurman zouden zien?
Ik heb vriendelijk naar ze gezwaaidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk in de buurt app groep zetten
112 bellenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 2 in zwart geklede gozers met een koevoet op het dak van de overbuurman zouden zien?
quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Volgens het bordje voor in de straat zouden wij ook een buurt app moeten hebben maar ik weet van niks. Misschien is dat alleen voor de mensen die niet huren.
Ohja fair enoughquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Je weet toch dat je gelijk in de categorie "tuig dat overlast geeft" wordt gegooid als je sociaal huurt toch?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Volgens het bordje voor in de straat zouden wij ook een buurt app moeten hebben maar ik weet van niks. Misschien is dat alleen voor de mensen die niet huren.
In mijn vorige sociale huurflat was alles sociale huur en daar hadden we een flatappquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Je weet toch dat je gelijk in de categorie "tuig dat overlast geeft" wordt gegooid als je sociaal huurt toch?
Politie bellenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Oh dat klinkt ook wel gezellig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier loopt een dude standaard in de avond met een ijzeren staaf door de buurt en ontwijkt je gewoon. Valt mij verder niet lastig. Geen idee wat hij verder doet. Ik hoor niets over inbraak. Dus het zal wel een van de figuren zijn, die de wijk rijk is.
Uiteraard, anders kan er niet anoniem over ,e gepraat worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Hier is ook een buurtapp, maar de mensen waar over geklaagd wordt zitten er niet in
Te weinig?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
te weinig lampjes besteld bij ikea voor de lamp
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
te weinig lampjes besteld bij ikea voor de lamp
En dat wist je niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten 6 peertjes in de lamp en heb er maar 2
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten 6 peertjes in de lamp en heb er maar 2
Ik had dit toen ik 8 jaar was. Details zal ik je besparenquote:
appels en mandarijnen zijn als enige verkrijgbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?
nee niet goed gelezen. vond het al weinig voor de lamp maar dacht zal welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat wist je niet?![]()
Dus nu nog minimaal 4 extra bestellen.
ja kijken of ze deze maat ook hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?
beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
We duimen voor een spoedig herstel!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Verkoopt de groenteboer geen peren daar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
appels en mandarijnen zijn als enige verkrijgbaar
nee, wel taaitaaiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verkoopt de groenteboer geen peren daar?
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopenquote:
Ik denk dat het nog wat geld kost om het legit te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopen
Ik ga morgen naar de uitvoerder met de verkoper
Bitterbalkon!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopen
Ik ga morgen naar de uitvoerder met de verkoper
Als het goed is alles legit gedaan. Maar je weet het nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wat geld kost om het legit te maken.
Mag ik vragen wat dat kost? Als je het niet wil zeggen, dan vind ik dat ook okquote:
Oh, dat is zeker snel. Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
4 december moet het klaar zijn dus dat is al super snel
Dit is wat ke gekocjt heb?quote:
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zegquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat kost? Als je het niet wil zeggen, dan vind ik dat ook ok
En in Euro?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zeg
Ja bijna gekocht.quote:
ja google :pquote:
1 Thaise baht is gelijk aanquote:
Is minder dan een beetje kamer in Utrecht kost. Las ik van de weekquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zeg
Ooooh valt me nog meequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja google :p
dat verschilt per dag met dit soort bedragen. Dacht gisteren dat de 5.5 miljoen 140 duizend euro was
Ja en dit is erg duur voor thailand. Op het vaste land betaal je voor dit echt vele malen minderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is minder dan een beetje kamer in Utrecht kost. Las ik van de week
@Nattekat misschien kun je naar thailand verhuizenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dit is erg duur voor thailand. Op het vaste land betaal je voor dit echt vele malen minder
Is dat dan enkel voor de overnachting?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
En ik denk dat ik per nacht voor de kleine studio's minimaal 1000 baht per nacht kan vragen ( in hoogseizoen en met fullmoon meer) en voor de grote boven denk ik minimaal 1800 baht per nacht
ja dus airb&bquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat dan enkel voor de overnachting?
En komt er een speciale Foqueville korting?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
En ik denk dat ik per nacht voor de kleine studio's minimaal 1000 baht per nacht kan vragen ( in hoogseizoen en met fullmoon meer) en voor de grote boven denk ik minimaal 1800 baht per nacht
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben ik alles weer kwijt :pquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.
ja maar de air van luchtigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat b&b zei. Bed en Breakfast...
moet je of boodschappen doen of naar een restaurantquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil wel een ontbijt erbij hoor.Of waar ik dat kan kan halen.
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vindenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vinden@:4everblackeyed
Een luchtig ontbijt?quote:
Maar het is een b&b zonder ontbijt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vinden@:4everblackeyed
"Ja dit is mijn leven mannen, daar moeten jullie in passen".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zou wel hilarische tv zijn denk ik.
Zie je de kandidaten verplicht op het strand frituren en 3 maal per dag crispy pork eten
Is dat een vereiste om aan het tv programma mee te doen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is een b&b zonder ontbijt.
ja zo is het welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja dit is mijn leven mannen, daar moeten jullie in passen".
Geen idee. Ik kijk dat programma niet. Maar ik vind het wel een vereiste bij een b&b.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om aan het tv programma mee te doen dan?
Ik haak af bij het verplicht op het strand friturenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zou wel hilarische tv zijn denk ik.
Zie je de kandidaten verplicht op het strand frituren en 3 maal per dag crispy pork eten
B&b = bal & bed danquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk dat programma niet. Maar ik vind het wel een vereiste bij een b&b.
Oh ja. Dan zou het misschien wel kunnen.quote:
Hoeveel Fokkers passen er in een unit?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met het eetgedrag net 1.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers passen er in een unit?
er zit heul geen eten bij kregen we net te lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het eetgedrag net 1.
Waarom zouden we er dan heen gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit heul geen eten bij kregen we net te lezen
afval-retraitequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er dan heen gaan?
de site heet airB&B Maar het is gewoon short term verhuur. Het is geen bed and breakfast of een guesthousequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
Bij een B&B moet ik ook aan ontbijt denken.
Verwarrende naam dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de site heet airB&B Maar het is gewoon short term verhuur. Het is geen bed and breakfast of een guesthouse
Een portie bitterballen verwacht ik dan wel bij aankomst.quote:
Met MOSTERDquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een portie bitterballen verwacht ik dan wel bij aankomst.
Mij maakt het niet veel uit. Ik vind beide wel lekkerquote:
Rubberen Robbie?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef stofzuiger, ik moet nog een nieuwe Robbie
Robotzuiger Robbiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Rubberen Robbie?
Bekijk deze YouTube-video
ahaaa, daar heb ik truus voorquote:
Ik heb er een, maar die is duidelijk toe aan vervanging en kan het schoonmaakwerk in het grote huis met hond niet meer aan.quote:
ja als je een kasteel hebt moet je ook je personeel er op aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er een, maar die is duidelijk toe aan vervanging en kan het schoonmaakwerk in het grote huis met hond niet meer aan.
Ambar is ook een beetje bang voor het personeel, maarja het huis wordt het wel een stuk schoner van met personeelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je een kasteel hebt moet je ook je personeel er op aanpassen
Jaaaaquote:
Sowieso. Mayo past bij ongeveer iedere frituursnack.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh fijn. Een medestander.
Eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso. Mayo past bij ongeveer iedere frituursnack.![]()
samequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in een bruine fruitschaal.
Welke pak je als eerst en welke blijft liggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in een bruine fruitschaal.
jaaaaaaaa omg , dat de mayo er zo van afdruiptquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft ze het liefst met mayo
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef Nizno het volgende:
en dan even heel ander nieuws....
Ik heb 2 kilo eelt verwijderd van mijn hakken
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaa omg , dat de mayo er zo van afdruipt@:ltvdk
Ongeveer even smakelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
ja als jullie goorlellen met mayo bij de bitterbal dan vermeld ik mijn hoeveelheid eelt
Bitterbal daar begin ik altijd wel mee. En de kaas en bami/nasi mogen andere hebben. Als ik alleen ben en ik frituur ze voor mezelf dan begin ik met de bami/nasi, zodat die op zijn voordat ik aan het lekkere begin.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke pak je als eerst en welke blijft liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |