Uiteraard, anders kan er niet anoniem over ,e gepraat worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
Hier is ook een buurtapp, maar de mensen waar over geklaagd wordt zitten er niet in
Te weinig?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
te weinig lampjes besteld bij ikea voor de lamp
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
te weinig lampjes besteld bij ikea voor de lamp
En dat wist je niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten 6 peertjes in de lamp en heb er maar 2
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten 6 peertjes in de lamp en heb er maar 2
Ik had dit toen ik 8 jaar was. Details zal ik je besparenquote:
appels en mandarijnen zijn als enige verkrijgbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?
nee niet goed gelezen. vond het al weinig voor de lamp maar dacht zal welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat wist je niet?![]()
Dus nu nog minimaal 4 extra bestellen.
ja kijken of ze deze maat ook hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar op het eiland niet gewoon peertjes kopen?
beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
We duimen voor een spoedig herstel!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
Verkoopt de groenteboer geen peren daar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
appels en mandarijnen zijn als enige verkrijgbaar
nee, wel taaitaaiquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verkoopt de groenteboer geen peren daar?
Beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopenquote:
Ik denk dat het nog wat geld kost om het legit te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopen
Ik ga morgen naar de uitvoerder met de verkoper
Bitterbalkon!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet. Ben vandaag bij de advocaat geweest, alle stukken aangeleverd. Zij gaat checken of alles legit is zoja dan maken we een company en kan ik het kopen
Ik ga morgen naar de uitvoerder met de verkoper
Als het goed is alles legit gedaan. Maar je weet het nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wat geld kost om het legit te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |