quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koffie zetten dan maar.. blegh en meh
Ziek is ziek, bos. Gewoon rustig aan tot je geen last meer hebt van je rug.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe dit werk nu 12.5 jaar (bijna) en vrijwel nooit "ziek" Ik heb me alleen ziek moeten melden vanwege lichamelijk ongemakken zoals nu dus. Nooit griep oid gehad. Ja okee 1 keer thuis moeten blijven vanwege een positieve covidtest, maar ik was wel in staat om te werken, maar heb dat niet gedaan uit voorzorg en bescherming van anderen.
Wordt het zo'n dag?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was om zeven uur weer in slaap gevallen en sliep toen door de wekker
Ik hoef in principe pas in November weer te werken, want maandag gaat mijn 3 weken vakantie in.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziek is ziek, bos. Gewoon rustig aan tot je geen last meer hebt van je rug.
Lekker! Ga je nog ergens heen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoef in principe pas in November weer te werken, want maandag gaat mijn 3 weken vakantie in.
Dus jij gaat dit weekend je ramen wassen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon staat nu echt op de perfecte plek om mij te laten zien hoe vies mijn ramen zijn.
Misschien in de derde week nog een dagje ergens heen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog ergens heen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij gaat dit weekend je ramen wassen?
Je hebt alle Nederlandse muggen een plek aangeboden om te overwinteren?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest.
Ik ben nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest.
Net zoveel als de rest van het jaar, maar je ziet het nu beterquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Zit waarschijnlijk weer m'n kamer te ontdoen van stof. Tis echt belachelijk hoe hard dat nu weer gaat.
Je bent nooit eerder in het ziekenhuis geweest?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:19 schreef STING het volgende:
vanuit het ziekenhuis (voor alles een eerste keer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |