Ik haak af bij het verplicht op het strand friturenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zou wel hilarische tv zijn denk ik.
Zie je de kandidaten verplicht op het strand frituren en 3 maal per dag crispy pork eten
B&b = bal & bed danquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk dat programma niet. Maar ik vind het wel een vereiste bij een b&b.
Oh ja. Dan zou het misschien wel kunnen.quote:
Hoeveel Fokkers passen er in een unit?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
Met het eetgedrag net 1.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers passen er in een unit?
er zit heul geen eten bij kregen we net te lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het eetgedrag net 1.
Waarom zouden we er dan heen gaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit heul geen eten bij kregen we net te lezen
afval-retraitequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zouden we er dan heen gaan?
de site heet airB&B Maar het is gewoon short term verhuur. Het is geen bed and breakfast of een guesthousequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
Bij een B&B moet ik ook aan ontbijt denken.
Verwarrende naam dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de site heet airB&B Maar het is gewoon short term verhuur. Het is geen bed and breakfast of een guesthouse
Een portie bitterballen verwacht ik dan wel bij aankomst.quote:
Met MOSTERDquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een portie bitterballen verwacht ik dan wel bij aankomst.
Mij maakt het niet veel uit. Ik vind beide wel lekkerquote:
Rubberen Robbie?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Oef stofzuiger, ik moet nog een nieuwe Robbie
Robotzuiger Robbiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Rubberen Robbie?
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |