ja dus airb&bquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat dan enkel voor de overnachting?
En komt er een speciale Foqueville korting?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
En ik denk dat ik per nacht voor de kleine studio's minimaal 1000 baht per nacht kan vragen ( in hoogseizoen en met fullmoon meer) en voor de grote boven denk ik minimaal 1800 baht per nacht
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
ben ik alles weer kwijt :pquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.
ja maar de air van luchtigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat b&b zei. Bed en Breakfast...
moet je of boodschappen doen of naar een restaurantquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil wel een ontbijt erbij hoor.Of waar ik dat kan kan halen.
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vindenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vinden@:4everblackeyed
Een luchtig ontbijt?quote:
Maar het is een b&b zonder ontbijt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan kun je meedoen aan B&B vol liefde om ook nog de liefde van je leven te vinden@:4everblackeyed
"Ja dit is mijn leven mannen, daar moeten jullie in passen".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zou wel hilarische tv zijn denk ik.
Zie je de kandidaten verplicht op het strand frituren en 3 maal per dag crispy pork eten
Is dat een vereiste om aan het tv programma mee te doen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is een b&b zonder ontbijt.
ja zo is het welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja dit is mijn leven mannen, daar moeten jullie in passen".
Geen idee. Ik kijk dat programma niet. Maar ik vind het wel een vereiste bij een b&b.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om aan het tv programma mee te doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |