Oh, dat is zeker snel. Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
4 december moet het klaar zijn dus dat is al super snel
Dit is wat ke gekocjt heb?quote:
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zegquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat kost? Als je het niet wil zeggen, dan vind ik dat ook ok
En in Euro?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zeg
Ja bijna gekocht.quote:
ja google :pquote:
1 Thaise baht is gelijk aanquote:
Is minder dan een beetje kamer in Utrecht kost. Las ik van de weekquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de woning en de grond (zo'n 200 vierkante meter) heb ik 5.5 miljoen thai baht betaald. Er komen nog wat kosten bij zoals een transfer fee ( als ik het goed heb 40 duizend baht) en natuurlijk de advocaat kosten.Plus ik moet een company oprichten en dat kost denk ik zo'n 100 duizend baht als ik het zo snel zeg
Ooooh valt me nog meequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja google :p
dat verschilt per dag met dit soort bedragen. Dacht gisteren dat de 5.5 miljoen 140 duizend euro was
Ja en dit is erg duur voor thailand. Op het vaste land betaal je voor dit echt vele malen minderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is minder dan een beetje kamer in Utrecht kost. Las ik van de week
@Nattekat misschien kun je naar thailand verhuizenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dit is erg duur voor thailand. Op het vaste land betaal je voor dit echt vele malen minder
Is dat dan enkel voor de overnachting?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
En ik denk dat ik per nacht voor de kleine studio's minimaal 1000 baht per nacht kan vragen ( in hoogseizoen en met fullmoon meer) en voor de grote boven denk ik minimaal 1800 baht per nacht
ja dus airb&bquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat dan enkel voor de overnachting?
En komt er een speciale Foqueville korting?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
En ik denk dat ik per nacht voor de kleine studio's minimaal 1000 baht per nacht kan vragen ( in hoogseizoen en met fullmoon meer) en voor de grote boven denk ik minimaal 1800 baht per nacht
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt er een speciale Foqueville korting?
ben ik alles weer kwijt :pquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vliegreis erbij als je langer dan 1 maand blijft.
ja maar de air van luchtigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat b&b zei. Bed en Breakfast...
moet je of boodschappen doen of naar een restaurantquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil wel een ontbijt erbij hoor.Of waar ik dat kan kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |