Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ze volgen hier echt totaal geen veiligheidsvoorschriften voor het personeel. ze werken bv vaak op slippersquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ja, dit was al in aanbouw door een projectontwikkelaar. nice.
wel mooi om te zien hoe anders ze daar bouwen.
Alleen de steigers moet ik niet aan onze she officer laten zien
tevens: geen bal in beeld
ik kan al niet normaal lopen op slippersquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze volgen hier echt totaal geen veiligheidsvoorschriften voor het personeel. ze werken bv vaak op slippersEn je ziet ook vaak vrouwen in de bouw werken wat je in nederland ook niet echt ziet.
Ze kunnen hier echt in een paar dagen zo;n huis bouwen. ziet op dit eiland ook elke week veranderingen omdat het heel snel kan gaan
hoe ver ga je? en hoe snel?quote:
thuis doe ik meestal een uur en dan speed staat op 7. Weet niet precies hoe snel het is want is een loopband voor thuisgebruik. En vanmiddag ga ik naar de gym , daar doe ik incline een 45 min tot een uur en dat is meestal dan zo'n 5 km denk ik en dan speed op 5quote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan al niet normaal lopen op slippers
[..]
hoe ver ga je? en hoe snel?
misschien een stomme vraag, maar is het dan niet leuker om buiten te lopen/rennen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thuis doe ik meestal een uur en dan speed staat op 7. Weet niet precies hoe snel het is want is een loopband voor thuisgebruik. En vanmiddag ga ik naar de gym , daar doe ik incline een 45 min tot een uur en dat is meestal dan zo'n 5 km denk ik en dan speed op 5
Nee :p te warm voornamelijk,muggen. Honden en je hebt hier ook niet echt voetpadenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar is het dan niet leuker om buiten te lopen/rennen?
wat een k*tlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 03:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p te warm voornamelijk,muggen. Honden en je hebt hier ook niet echt voetpaden
Ik ga meestal zo tussen 1330 en 1600. Dan Usher te warm
Tandjes niet gepoetst?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zei “goedemorgen meneer” tegen de buschauffeur kennelijk kan die man niet terug praten.
Jawel. Geflost, gepoetst, mondwater, tongschraper.quote:
Dat de buschauffeur niet kan zeggen, "goedemorgen moerasgiechel"quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Geflost, gepoetst, mondwater, tongschraper.
Alles
Kennelijk zei die anderen ook geen gedag.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de buschauffeur niet kan zeggen, "goedemorgen moerasgiechel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |