ik moest halverwege stoppen van mijn teenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ja, gaat goed. Ik heb zondag wedstrijd, dus zaterdag ga ik dan niet. Misschien vrijdag. Maar waarschijnlijk vind ik het wel fijn om dan niks te doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, maar nog niet eerder opgenomen
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moest halverwege stoppen van mijn teen
Goed voor de ijsbeertjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je een ijsbeer die een potvis eet. moet je kijken hoe groot dat beest is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er 3 maanden op wachten
Te koud voor een rok? In welke wereld leef jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.
Panty's en maillots bestaanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het te koud is voor een rok, komt ie binnen.
Ik moet alleen vanavond een handtekening zetten bij een pakketje. Ja dat kan ik nog niet oefenen hoor.quote:
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar johquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond een handtekening zetten bij een pakketje. Ja dat kan ik nog niet oefenen hoor.
Dat is ongeveer het enige wat ik nog niet kan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar joh
Je kan geen onleesbare krabbel zetten?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het enige wat ik nog niet kan doen.
Ja oke dat moet wel lukken, dat gaat me prima af nu denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan geen onleesbare krabbel zetten?
Beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
Zegt ze ook miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Hedwig is trouwens een Tukker want ze komt eigenlijk uit Enschede.
Fijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
Voel me weer een stuk beter dan gister
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beterschap @:Sting
[..]
Zegt ze ook miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |