ahaaa, daar heb ik truus voorquote:
Ik heb er een, maar die is duidelijk toe aan vervanging en kan het schoonmaakwerk in het grote huis met hond niet meer aan.quote:
ja als je een kasteel hebt moet je ook je personeel er op aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er een, maar die is duidelijk toe aan vervanging en kan het schoonmaakwerk in het grote huis met hond niet meer aan.
Ambar is ook een beetje bang voor het personeel, maarja het huis wordt het wel een stuk schoner van met personeelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je een kasteel hebt moet je ook je personeel er op aanpassen
Jaaaaquote:
Sowieso. Mayo past bij ongeveer iedere frituursnack.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh fijn. Een medestander.
Eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso. Mayo past bij ongeveer iedere frituursnack.![]()
samequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in een bruine fruitschaal.
Welke pak je als eerst en welke blijft liggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in een bruine fruitschaal.
jaaaaaaaa omg , dat de mayo er zo van afdruiptquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft ze het liefst met mayo
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef Nizno het volgende:
en dan even heel ander nieuws....
Ik heb 2 kilo eelt verwijderd van mijn hakken
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaa omg , dat de mayo er zo van afdruipt@:ltvdk
Ongeveer even smakelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
ja als jullie goorlellen met mayo bij de bitterbal dan vermeld ik mijn hoeveelheid eelt
Bitterbal daar begin ik altijd wel mee. En de kaas en bami/nasi mogen andere hebben. Als ik alleen ben en ik frituur ze voor mezelf dan begin ik met de bami/nasi, zodat die op zijn voordat ik aan het lekkere begin.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke pak je als eerst en welke blijft liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |