Grotere wasmand kopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Maar dat is erg fijn want als ik mij wel ergens aan kan ergeren in huis is het wel een te volle wasmand.
Aha. Dus oude was opvouwen en nieuwe was ophangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het staat een beetje krom maar ik had de dag voor de ingreep nog een lading was opgehangen dus dat heb ik net opgevouwen en ondertussen stond de wasmachine nog aan met wasgoed sinds de ingreep.
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. Dus oude was opvouwen en nieuwe was ophangen.
Zo is het duidelijk
Hehe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Nieuw potje elektrolyten openmaken
Staat op de dop "snel gebruik"
Krijg vervolgens de seal er niet vanaf
Heul geen snel gebruik
Gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het nu wel.
ORS nodig om de ORS te openenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Nieuw potje elektrolyten openmaken
Staat op de dop "snel gebruik"
Krijg vervolgens de seal er niet vanaf
Heul geen snel gebruik
Ik draai tegenwoordig de hele dop van de fles bleek eraf als ik hem open probeer te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe.
Op vakantie had ik een hoestdrankje, maar dat zat zo'n kindersluiting op. Iedere keer weer worstelen om dat flesje te openen.
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe.
Op vakantie had ik een hoestdrankje, maar dat zat zo'n kindersluiting op. Iedere keer weer worstelen om dat flesje te openen.
Ja precies, zo'n harde plastic verpakking die je alleen met grof geweld open krijgt en waarmee je zo je arm kan afsnijden zo scherp als geknipte randen kunnen zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
ORS nodig om de ORS te openen
Net als een schaar om de verpakking van een schaar open te knippen
Gelijk in de buurt app groep zettenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 2 in zwart geklede gozers met een koevoet op het dak van de overbuurman zouden zien?
Ik heb vriendelijk naar ze gezwaaidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk in de buurt app groep zetten
112 bellenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 2 in zwart geklede gozers met een koevoet op het dak van de overbuurman zouden zien?
quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Volgens het bordje voor in de straat zouden wij ook een buurt app moeten hebben maar ik weet van niks. Misschien is dat alleen voor de mensen die niet huren.
Ohja fair enoughquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Je weet toch dat je gelijk in de categorie "tuig dat overlast geeft" wordt gegooid als je sociaal huurt toch?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Volgens het bordje voor in de straat zouden wij ook een buurt app moeten hebben maar ik weet van niks. Misschien is dat alleen voor de mensen die niet huren.
In mijn vorige sociale huurflat was alles sociale huur en daar hadden we een flatappquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Je weet toch dat je gelijk in de categorie "tuig dat overlast geeft" wordt gegooid als je sociaal huurt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |