Matig, heb dus vanmorgen werk afgebeld en ook uit voorzorg voor morgen. Ik heb daarna toch vakantiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw rug?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Hedwig is trouwens een Tukker want ze komt eigenlijk uit Enschede.
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vond haar al heel bekend overkomen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond met spoed opgenomen na een CT-scan waarop een geperforeerde blinde darm te zien was, dus die moest met spoed verwijderd worden. Gelukkig allemaal voorspoedig verlopen, nu 3 dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica en hopelijk zondag weer naar huis. Maar was wel even schrikken en ging allemaal heel snel.
Waar is de beer?quote:
Hmmmquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Matig, heb dus vanmorgen werk afgebeld en ook uit voorzorg voor morgen. Ik heb daarna toch vakantie
Straks mag je nog een paar panden zelf inrichten. Kun je overal flamingo-lampen ophangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lampen besteld bij de ikea. die zijn net bezorgd
Op zich valt het wel mee en heb ik niet echt pijn pijn maar af en toe een pijnscheut. maar een kleine misstap en het schiet er weer in. En die heb ik best wel snel.quote:
Ja wel verstandigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee en heb ik niet echt pijn pijn maar af en toe een pijnscheut. maar een kleine misstap en het schiet er weer in. En die heb ik best wel snel.
Dus gewoon even uit voorzorg thuisblijven.
Ik ben net benedenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
eigenlijk wil zin in een dutje
Ja, dat lijkt nooit . Ik doe ook altijd maar wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die krabbels op zo'n scherm zijn altijd onleesbaar joh
Kruik moet ik wel ergens op mijn slaapkamer hebben liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel verstandig
En wellicht je rug warm houden? Weet niet of je een kruik of elektrisch dekentje oid hebt?
Ahjjaquote:
"I am stretching, hooman."quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Normaal liggen slapen is echt moeilijk voor Hedwig.
[ link | afbeelding ]
Herrie hier vandaagquote:
Ontbijt op het terras klinkt koud. 🥶quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een boel gedaan vandaag![]()
Afspraak voor onderhoud van de CV; ontbijtje op terras; wasjes gedraaid. Dat part-timen bevalt me wel.
Werk je nu part time?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een boel gedaan vandaag![]()
Afspraak voor onderhoud van de CV; ontbijtje op terras; wasjes gedraaid. Dat part-timen bevalt me wel.
quote:
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeeetjehoe kwam je ineens aan die kapotte darm?
Wat vervelend.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet een berg aan vakantiedagen opmaken
Wel fijn dat ie je er niet nog een week mee liet rondlopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zo
Het is best wel ironisch dat kennelijk voor de operatie relatief fit was voor iemand met dat ziektebeeld (inmiddels was de onsteking opgelopen naar ~270, wat torenhoog is) en zonder pijn - en nu gelukkig na de operatie voel ik me beter (geen koorts meer) en heb ik ander soort pijn, meer van de operatie zelf.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe voel je je nu? Was je er ziek van of vooral veel pijn?
Zeker, onbehandeld is het kennelijk levensbedreigend en had uitstel voor allerlei andere infecties kunnen zorgen, dus erg blij dat er zo prompt gehandeld is door zowel de huisarts en het ziekenhuis.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat ie je er niet nog een week mee liet rondlopen.
Geen last vanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond moet ik echt op tijd naar bed gaan hoor.
Dank je wel en de rest ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:44 schreef sacha het volgende:
beterschap meneer STING! [ afbeelding ]
Oh zo. Nou inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, onbehandeld is het kennelijk levensbedreigend en had uitstel voor allerlei andere infecties kunnen zorgen, dus erg blij dat er zo prompt gehandeld is door zowel de huisarts en het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst sinds vorige week griepachtige verkoudheid / covid. Op zondag leek het eindelijk een beetje beter te gaan, totdat ik ineens een flinke buikkramp kreeg en alles eruit gooide, dag erna ging dat gelukkig weer beter, maar hield een soort van pijn en kreeg aanhoudend koorts, dus toen uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan die het vermoeden had dat het om een blindedarmontsteking ging en mij had doorverwezen. Wel kudos voor de huisarts, 1 dat hij mij graag dezelfde dag nog wilde zien en 2 dat hij de blinde darm verdacht vond. Wel een lekker avontuur zo
Sterkte STING!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ligt je al, wil je zeggen.
Ja het staat een beetje krom maar ik had de dag voor de ingreep nog een lading was opgehangen dus dat heb ik net opgevouwen en ondertussen stond de wasmachine nog aan met wasgoed sinds de ingreep.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou je de was eerst opvouwen en daarna gaan ophangen?#dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |