Weinig verrassend ook:quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef Funzel het volgende:
Knox als knecht niet verkeerd denk ik...
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weinig verrassend ook:
https://x.com/Youri_IJnsen/status/1975942123506823402
Ze hebben ook Matthew Peace gehaald voor hun Devo, het broertje van Oliver. Geen supertalent dat ze weer mogen verkrachten, maar toch wel een van de betere klassementsrenners uit 2007. Hoewel dat m.i. vooral iets zegt over het gebrek aan klassementsrenners uit 2007.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef Steven184 het volgende:
Knox, Piece and Corkery naar Picnic.
Angelsaksisch kader voor Poole en Onley.
https://www.wielerflits.n(...)l-hier-al-je-vragen/quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit het voorbeeld van er echt in gaan geloven?
Gadverdammequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weinig verrassend ook:
https://x.com/Youri_IJnsen/status/1975942123506823402
Kristoff (98)quote:Elia Viviani gaat met pensioen: "Fusie van Lotto overtuigde me dat dit mijn laatste jaar zou worden"
De Italiaanse snelle man Elia Viviani (36) neemt na dit seizoen afscheid van het profwielrennen. Hij zal nog twee koersen rijden: de Giro del Veneto op 15 oktober en het WK Baanwielrennen in Santiago, Chili (22–26 oktober)
Viviani won drie olympische medailles: goud in het omnium (Rio 2016), brons in Tokio (2021) en zilver in de madison samen met Simone Consonni (Parijs 2024). Daarnaast telt zijn palmares acht WK-podiumplaatsen en meer dan tien Europese titels.
Op de weg boekte Viviani 90 overwinningen, waaronder vijf etappes in de Giro d’Italia, drie in de Vuelta a España, en één in de Tour de France.
Viviani reed zijn laatste seizoen in de kleuren van Lotto.
“Ik wilde dit laatste seizoen iets bewijzen”, zegt Viviani. “Ik wilde zélf beslissen wanneer het tijd was om te stoppen, ook al vroegen veel mensen de afgelopen maanden of ik er klaar voor was. De fusie van mijn ploeg, Lotto, overtuigde me ervan dat dit mijn laatste jaar zou worden. Ik weet dat ik nog altijd op een goed niveau zit, en daarom wil ik eindigen op het WK, misschien zelfs in de strijd om de regenboogtrui. Je weet dat het tijd is om los te laten wanneer je niet meer zo competitief bent als vroeger, of wanneer álles perfect moet verlopen om nog mee te kunnen, terwijl dat vroeger vanzelf ging.”
Viviani neemt in de Giro del Veneto afscheid op wegen die hij goed kent. “Met de finish van de Giro del Veneto in Verona dacht ik: dit is het perfecte moment om mijn laatste wegwedstrijd te rijden, in mijn geboortestad, omringd door fans, vrienden en familie.”
Bizar zeg, hij tekende bij Quick Step want dat was altijd zijn droomploeg, en dan tijdens de Vuelta bedenken dat de ploeg waar je al jaren voor rijdt ineens toch de ploeg is waar je wil blijven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef TheArt het volgende:
Planckaert heeft zich bedacht en blijft toch bij Alpecin. Zijn vervanger bij Soudal-Quick Step wordt Laurens Rex, mits de fusie tussen Intermarché en Lotto doorgaat.
https://www.hln.be/wielre(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Erg mooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:12 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DPoqcKVjQ_B
Bomboi
Budding
Huyet
Inkelaar
Kyffin
Nielsen
Paige
Stokbro
Weg bij Tietema
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bizar zeg, hij tekende bij Quick Step want dat was altijd zijn droomploeg, en dan tijdens de Vuelta bedenken dat de ploeg waar je al jaren voor rijdt ineens toch de ploeg is waar je wil blijven?
Nou, belangrijke slag voor Alpecin in ieder geval. Als hij het niveau van dit jaar weet te bevestigen kun je bijna geen betere knecht hebben. Als ze bij Quick Step zo dom zijn om hem te laten lopen en Rex te halen daalt Fore nog verder in mijn achting.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.
Tenminste, zo interpreteer ik het artikel van HLN.
BTW: is er al een nieuwe co-hoofdsponsor gevonden bij ADC?
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]En nog geen nieuwe subsponsor, althans daar hebben ze niks over nar buiten gebracht.
Je zou zeggen dat het voor Intermarché of Wanty interessanter is om subsponsor te worden bij Alpecin dat Lotto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.
Carboni zal ook nog wel vertrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:12 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DPoqcKVjQ_B
Bomboi
Budding
Huyet
Inkelaar
Kyffin
Nielsen
Paige
Stokbro
Weg bij Tietema
Jongen die dit jaar vooral Spaanse en Portugese amateurkoersen heeft gereden, begin van het jaar reed hij een paar keer prominent in beeld van wat Baskische amateurkoersen. Alsnog een vrij random transfer, er lopen in dat circuit wat meer voor de hand liggende namen rond.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:43 schreef Kopiko het volgende:
Een Argentijn bij Polti: CrozzoloWie is dat @:koffieplanter @:rellende_rotscholier
Zonneveld verwachtte eerder al dat hij de 1e renner van de ploeg zou worden die de stap naar de WT maakt (nog voor de prestatie van gisteren)quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef Halcon het volgende:
Ten Dam denkt dat de profploegen in de rij staan voor Frits Biesterbos
Zou wel iets voor Alpecin kunnen zijn, als die nog niet vol zitten?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonneveld verwachtte eerder al dat hij de 1e renner van de ploeg zou worden die de stap naar de WT maakt (nog voor de prestatie van gisteren)
Hij komt uit het MTB en doet dat ook nog regelmatig, geloof ik. Afwachten of ploegen dat accepteren. Het talent lijkt er in ieder geval te zijn
Stap naar de WT lijkt me toch wel echt veel te groot. Een Tietema is voor nu wel echt de max qua haalbare stap.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonneveld verwachtte eerder al dat hij de 1e renner van de ploeg zou worden die de stap naar de WT maakt (nog voor de prestatie van gisteren)
Hij komt uit het MTB en doet dat ook nog regelmatig, geloof ik. Afwachten of ploegen dat accepteren. Het talent lijkt er in ieder geval te zijn
Geen enkele XCO wedstrijd op niveau gereden dit jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, dan heeft hij echt de stap naar de weg gemaakt dus (met het gravelen tussendoor)quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen enkele XCO wedstrijd op niveau gereden dit jaar.
Krijnsen is natuurlijk ook echt een type rouleur met een redelijke maar niet bijzondere sprint. Dat soort type renners verdwijnt vaak op een hoger niveau in een sprinttrein of zo. Beetje wat er ook is gebeurd met Elmar Reinders na zijn uitstekende CT jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stap naar de WT lijkt me toch wel echt veel te groot. Een Tietema is voor nu wel echt de max qua haalbare stap.
Zo'n Krijnsen was vorig jaar zo ongeveer de beste CT-renner, en die bakt er dit jaar he-le-maal niks van op een niveautje hoger. En dan heeft Biesterbos nog veel minder gepresteerd op de weg dan Krijnsen.
De fusieploeg verliest mogelijk ook nog neusspray Lenny.quote:Thijssen staat op de radar van Alpecin-Deceuninck en nog een andere ploeg. Ook de jonge sprinter De Schuyteneer is grof wild. Met zijn klimprofiel is Van Eetvelt eveneens een prooi voor de internationale top. Van Eetvelt moet het uithangbord van de fusieploeg worden in de klimkoersen, maar lonkt ook naar een stap hogerop. Hij is recent alleszins al verhuisd naar Monaco.
Autist Lenny lijkt me een typische Visma-renner.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De fusieploeg verliest mogelijk ook nog neusspray Lenny.
De broers Roodhooft hebben blijkbaar onder de bank ook nog eens paar euro gevonden en het lijkt ze een goed idee om van die euro's Thijssen te halen. Leg maar uit.
(Niet in dit artikel, maar elders heb ik ook gelezen dat Barré op interesse van andere ploegen kan rekenen)
Ja, niemand. Ze lijken bij Intermarche ook lang verzwegen te hebben dat ze nog met schulden zaten, waardoor men eerst daar nog een oplossing voor moest zien te vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Autist Lenny lijkt me een typische Visma-renner.
Wie wordt er verder nou eigenlijk blij van deze fusie? Wat een shitshow.
Deze transfer is behoorlijk randomquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:46 schreef TheArt het volgende:
Drizners van Lotto naar Red Bull Bora Hansgrohe
Wat een shitshow.quote:Slotvraag: met welke renners gaat Lotto-Intermarché straks in zee? Beide teams samen hebben voor volgend jaar 38 renners onder contract liggen, maar in de World Tour zijn er slechts dertig toegestaan. Biniam Girmay is nu toch geneigd zijn contract dat loopt tot eind 2026 ook uit te doen, ondanks grote interesse van Premier Tech. Het al dan niet blijven van Girmay is trouwens cruciaal: het loon van de Eritreeër wordt betaald door Intermarché Frankrijk, de Belgische tak van het warenhuis neemt het overige deel van de sponsoring voor haar rekening. Verhuist Girmay, dan is de kans klein dat Intermarché Frankrijk aan boord blijft. Toon Aerts heeft intussen een akkoord bereikt met Lotto over een verlengd verblijf, maar het contract is nog niet getekend. Een verlengd verblijf van Aerts betekent dat nog een renner meer moet afvloeien.
Shit voor het personeel, voor ons volgers niet een ploeg die gemist zal worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:47 schreef TheArt het volgende:
Definitief einde verhaal Arkea. Het personeel is vanochtend ingelicht.
In het donker vooralquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De immer onzichtbare Cristian Rodriguez zal volgend jaar wel zichtbaar gaan worden.
En ook nog Max Bock bij FDJ weggeplukt. Wat een ploeg joh.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Mouris en Schoonvelde lagen al vast, nu ook de bevestiging voor Lindholm en Friedl bij Red Bull. Verrassender is dat ze ook Magagnotti hebben kunnen vastleggen.
Dat moet ik allemaal nog maar zien, voor veel jongens is de stap echt enorm. Kijk naar Clemmensen en Fietzke, dat waren twee van de beteren uit de generatie 2006 en die zijn dit jaar nul keer in beeld geweest. Ik ben er al wel een tijd van overtuigd dat Lindholm de volgende is. Plots is die leeftijd een nadeel, want hij is maar een maandje jonger dan Finn. Bij Schoonvelde moet ik het ook nog maar zien, hoewel Nederlanders, even generaliserend, zelden vroege piekers zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook nog Max Bock bij FDJ weggeplukt. Wat een ploeg joh.
Met een beetje pech gaat Red Bull ook bij de beloftes alles aan gort rijden.
Geen klein risicootje op een Zoidltje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit vind ik een slimme transfer.
Ik denk niet dat Astana volgend jaar nog op de brommer zullen zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De immer onzichtbare Cristian Rodriguez zal volgend jaar wel zichtbaar gaan worden.
Je denkt dat ze een project beginnen met Fabio Jakobsen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Astana volgend jaar nog op de brommer zullen zijn.
Ja, goed, met iemand uit het Oostenrijkse circuit neem je natuurlijk altijd een zeker risico, maar gevoelsmatig heb ik hier meer vertrouwen in dan in een Carboni.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen klein risicootje op een Zoidltje?
Verder wel knappe renner. Prachtige overwinning in Tsjechië op een hele lastige aankomst.
Ik ben sowieso blij dat ze CT gasten van 22-27 een kans willen geven om voor eigen kans te gaan. Toch weinig ploegen waar ze echt terrecht kunnen als ze niet uit landen als Italië of Frankrijk komen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, goed, met iemand uit het Oostenrijkse circuit neem je natuurlijk altijd een zeker risico, maar gevoelsmatig heb ik hier meer vertrouwen in dan in een Carboni.
Die gaat naar Astana.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben sowieso blij dat ze CT gasten van 22-27 een kans willen geven om voor eigen kans te gaan. Toch weinig ploegen waar ze echt terrecht kunnen als ze niet uit landen als Italië of Frankrijk komen.
Wellicht kunnen ze Marco Schrettl ook nog oppikken.
Wordt wel een lekker teampje bij Tietema met Transfers als Larsen, Kopecky en Peter.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat naar Astana.
Dielan hebben we al volledig afgeschreven?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt wel een lekker teampje bij Tietema met Transfers als Larsen, Kopecky en Peter.
Jazeker. Alhoewel degelijke lead out voor Elmar in de 1.1 in de wind.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dielan hebben we al volledig afgeschreven?
Ik join the dark side als ze Hagos Welay halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt wel een lekker teampje bij Tietema met Transfers als Larsen, Kopecky en Peter.
Ze zijn er aan de andere kant wel in geslaagd om bijvoorbeeld Tiller, Hoelgaard en de niet getalenteerde Halland aan de praat te krijgen, dus wie weet!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Unox trapt in Alexander Kamp.
Dat is dan weer het nadeel van iedere beschikbare Deen of Noor halen.
Ik wil dit graag counteren met Amund Grondahl Jansen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn er aan de andere kant wel in geslaagd om bijvoorbeeld Tiller, Hoelgaard en de niet getalenteerde Halland aan de praat te krijgen, dus wie weet!
Ze hebben Kristoff wel van de kilos afgekregenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil dit graag counteren met Amund Grondahl Jansen.
Twee ploegen met 95% brandhout bij elkaar voegen blijft brandhoutquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Resumerend houden we bij de fusie het volgende over van Intermarche:
Huub Artz
Vito Braet
Simone Gualdi
Arne Marit
Lorenzo Rota
Jonas Rutsch
Luca Van Boven
Taco van der Hoorn
Roel van Sintmaartensdijk
Georg Zimmermann
Felix Orn-Kristoff
En dan nog Bini, misschien. Wat een treurigheid zeg.
Vooral als de 5% die geen brandhout is dan ook nog eens vertrekt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Twee ploegen met 95% brandhout bij elkaar voegen blijft brandhout
Hiervoor had je niet hoeven fuseren nee. Uiteraard was het uit geldproblemen maar jeetje... Kan je bijna beter lekker opnieuw beginnen in ProTour.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Resumerend houden we bij de fusie het volgende over van Intermarche:
Huub Artz
Vito Braet
Simone Gualdi
Arne Marit
Lorenzo Rota
Jonas Rutsch
Luca Van Boven
Taco van der Hoorn
Roel van Sintmaartensdijk
Georg Zimmermann
Felix Orn-Kristoff
En dan nog Bini, misschien. Wat een treurigheid zeg.
https://x.com/lucasaganronald/status/1979466012098490642quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zijn Barré tijden, want Louis gaat waarschijnlijk naar UAE. Duizend bommen en granaten op al hun renners.
Sinds wanneer? Toen hij 15 of 16 was had hij het erover dat hij tot 2027 getekend had.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hakon Eiksund Oksnes gaat niet naar Visma, maar naar het nieuwe U23-team van Ineos.
O.a. hier: https://x.com/dnlbenson/status/1974061124069753309quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Toen hij 15 of 16 was had hij het erover dat hij tot 2027 getekend had.
Zolang ze Barry maar behouden, zou ik zeggen. Of ja, eigenlijk niet, getuige de progressie die hun andere renners hebben geboekt. Lees: geen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
O.a. hier: https://x.com/dnlbenson/status/1974061124069753309
Visma U23 is in principe vol na het aantrekken van Taillieu en Mernik. Wel pijnlijk hoe veel renners van JEGG gillend wegrennen naar andere opleidingsteams.
Ik zit volledig op de hypetrain van de volgende Britse baangod Henry Hobbs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zolang ze Barry maar behouden, zou ik zeggen. Of ja, eigenlijk niet, getuige de progressie die hun andere renners hebben geboekt. Lees: geen.
INEOS eindelijk een dev team? Werd ook tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hakon Eiksund Oksnes gaat niet naar Visma, maar naar het nieuwe U23-team van Ineos.
Wormgooredquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Denk dat er bij Polti binnenkort wat fietsen gestolen gaan worden.
Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Pino112 het volgende:
'Twan naar Tietema'
https://www.wielerflits.n(...)ckets-over-transfer/
Lotto Kernhaus is alweer afgeserveerd?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
INEOS eindelijk een dev team? Werd ook tijd.
Straks hebben ze nog meer Nederlandse vlaggetjes dan Visma.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Ackermann gaat waarschijnlijk naar Jayco en Costiou wordt genoemd bij Groupama. Huens is niet genoemd als renner die vertrekt bij Tietema, dus ik neem aan dat hij daar blijft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Moet jij eens opletten volgend jaar. Er gaat flink gefarmd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.
Dat zou ik niet zeggen. Vorig jaar kende hij puntgewijs zijn beste seizoen, dit jaar had hij vooral last van een knieblessure.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaat met wat UAE-brandstof alle .1 koersjes aan gort rijden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Goed duo met Alexy Faure Prost, wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.
Dat is met een sponsor als Movistar de logica zelve.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Allemaal goede Spanjaarden laten lopen en dan het lijk van Quintana toch maar weer een nieuw contract geven.
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.quote:On Monday, the UCI confirmed that Lotto but not Intermarché-Wanty had registered for 2026 WorldTour status, meaning that the Lotto team owners will be legally responsible for the new WorldTour team in 2026. The UCI also confirmed that riders from the teams that had failed to initially register for 2026 'may terminate their contracts early'.
That perhaps opened the door for Girmay to terminate his 2026 contract with Intermarché-Wanty and move to the new-look 'Cycling Academy' team. However, as always, the devil of the UCI regulations is always in the details. The UCI specified that the possibility of terminating a contract has to be 'in accordance with the UCI Regulations and subject to other applicable provisions.'
Cyclingnews has been told that the UCI has somehow used its regulations to 'block' Girmay from terminating his contract as the 2026 registration process is completed and the final 30-rider roster is confirmed. Despite Lotto now taking forward the team registration process, the UCI somehow considers Lotto joining forces with Intermarché as a merger.
Ik denk dat Rex wel weg mocht van Lotto en Girmay niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.
En dat heeft Lotto tegen Lappartient gezegd en toen heeft Lappartient meteen ingegrepen of hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Rex wel weg mocht van Lotto en Girmay niet.
Jep. En ik neem aan dat Lotto vooraf ook contact heeft gehad met Lappartient en dat dit is meegenomen. Ze hadden beiden belang bij een fusie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat heeft Lotto tegen Lappartient gezegd en toen heeft Lappartient meteen ingegrepen of hoe moet ik dit voor me zien?
Het is wel waar dat Bini heel belangrijk is, want zonder hem haakt Intermarche Frankrijk af en blijft alleen het geld van Intermarche België over, maar ik weiger toch te geloven dat Lappartient naar de pijpen van financiële mismanager Bourlart danst.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. En ik neem aan dat Lotto vooraf ook contact heeft gehad met Lappartient en dat dit is meegenomen. Ze hadden beiden belang bij een fusie.
Officieel nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was volgens mij al een week of 2 bekend.
Maar er is dus een lijst van 30 renners ingediend door de fusieploeg en de UCI zegt dat ze het daar maar mee moeten gaan doen? Hebben we al alle namen en rugnummers?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.
Wie had dat gedacht aantal jaar geleden met gepruts met pizza's in Parijs, aantal jaar later grote ronde etappewinnaars binnen halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het leek me onderhand tijd voor Poels om te stoppen, maar hij gaat dus daadwerkelijk naar de Unibet Rose Rockets.
Ze gaan 100% zeker een wildcard voor de Tour krijgen. En denk dat deze transfer daar zelfs niet voor nodig was. De concurrentie bestaat slechts uit enkele Italiaanse en Spaanse Procontinentale teams.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit brengt ze nog steeds nowhere near een wildcard voor de tdf
Ervanuit gaande dat je dit jaar weer 22 teams hebt ipv 23 (dat was toch een eenmalig iets?);quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze gaan 100% zeker een wildcard voor de Tour krijgen. En denk dat deze transfer daar zelfs niet voor nodig was. De concurrentie bestaat slechts uit enkele Italiaanse en Spaanse Procontinentale teams.
als ik dit ( https://www.wielerflits.n(...)bijna-niet-mislopen/) goed begrijp is er daarna nog eentje over.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ervanuit gaande dat je dit jaar weer 22 teams hebt ipv 23 (dat was toch een eenmalig iets?);
18WT teams
Cofidis
Total Energies
Tudor (want Alaphilippe)
Q36,5 (want Pidcock).
Dat zou ikzelf eerder denken dan Unibet. Mits het bij 22 ploegen blijft.
Ze hebben wel een Franse licensie, maar wel maar 2 Franse renners (tot dusver bevestigd). Het is niet dat ze nog een Franse topper achter de hand hebben.
Uitgerangeerde grote ronde etappewinnaars.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht aantal jaar geleden met gepruts met pizza's in Parijs, aantal jaar later grote ronde etappewinnaars binnen halen.
Was sowieso vergeten dat Cofidis, Q36,5 en Tudor sowieso een wildcard krijgen. Dus als dat laatste plekje klopt (dus 23 teams) dan zal het wel Unibet worden naast Total.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
als ik dit ( https://www.wielerflits.n(...)bijna-niet-mislopen/) goed begrijp is er daarna nog eentje over.
Dat is inderdaad het geval. Ook volgend jaar staan er in de 3 grote ronden weer 23 teams aan het vertrek. Dus Tietema en co strijden tegen de volgende teams voor die laatste plek:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Was sowieso vergeten dat Cofidis, Q36,5 en Tudor sowieso een wildcard krijgen. Dus als dat laatste plekje klopt (dus 23 teams) dan zal het wel Unibet worden naast Total.
Burgos of Caja in de Vuelta. Zeg het maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval. Ook volgend jaar staan er in de 3 grote ronden weer 23 teams aan het vertrek. Dus Tietema en co strijden tegen de volgende teams voor die laatste plek:
Caja Rural
Burgos BH
Equipo Kern Pharma
Polti
VF Group - Bardiani
Caja Rural reed dit jaar wel ineens heel willekeurig Parijs-Nice, ik zou het echt heel grappig vinden als ze een uitnodiging krijgen voor de Tour.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval. Ook volgend jaar staan er in de 3 grote ronden weer 23 teams aan het vertrek. Dus Tietema en co strijden tegen de volgende teams voor die laatste plek:
Caja Rural
Burgos BH
Equipo Kern Pharma
Polti
VF Group - Bardiani
Krijg je dus van Adam Hansen te horen dat er geen plek voor je is bij de fusieploeg.quote:Het lachen verging Marit wel toen hij via Adam Hansen van de rennersvakbond vernam dat hij niet op de lijst van Lotto-Intermarché stond. “Leuk was het uiteraard niet om dat in China te moeten vernemen. De deur staat wel nog op een kier, want voorlopig staan er slechts 27 renners op die lijst. Er staan dus nog drie vacatures open, terwijl sommige renners op de lijst misschien toch nog vertrekken. Het is uiteraard een risico om al je eieren in één mandje te leggen, want de plaatsen in de World Tour zijn duur en we naderen eind oktober. Ik vertrouw op mijn manager die me sedert de junioren begeleidt. Hij loodste me eerder binnen bij Lotto, Topsport Vlaanderen en Intermarché-Wanty, en vertrouwde me toe dat er verschillende pistes zijn en hij in de laatste rechte lijn zit om een nieuw profcontract te finaliseren.”
Hoe slecht wordt dat bedrijf aangestuurd? Het is schandalig om zo met je personeel om te gaan. Als je bij Internarche zit zou ik steeds meer vrezen voor een faillissement en dat je het dan uit kunt zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je dus van Adam Hansen te horen dat er geen plek voor je is bij de fusieploeg.
Bommen op Intermarche en Lotto. Doe uit dat licht, weg met beide clubs.
Vuelta was best oke naar mijn smaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Steven184 het volgende:
En Marit zag zelf ook niets aankomen?
Zijn naam werd in eerste instantie niet genoemd bij de renners die moesten vertrekken, dus ik denk niet dat hij het zag aankomen, nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Steven184 het volgende:
En Marit zag zelf ook niets aankomen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vuelta was best oke naar mijn smaak.
Communicatie is natuurlijk ruk. Dit project wordt gemanaged als een stel op hol geslagen paarden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn naam werd in eerste instantie niet genoemd bij de renners die moesten vertrekken, dus ik denk niet dat hij het zag aankomen, nee.
Sowieso, of hij het nu wel of niet zag aankomen, iets van communicatie mag wel toch?
Ik geloof dit allemaal nog steeds pas als het officieel aangekondigd is, maar het heeft natuurlijk geen enkele zin om De Lie en Bini in dezelfde ploeg te hebben. Dus nee, een vertrek zal voor hem persoonlijk niet puur om het geld draaien. Bij Cycling Academy heeft hij geen concurrentie én hij heeft daar waarschijnlijk een betere trein tot zijn beschikking. Puur sportief valt er absoluut iets voor een vertrek te zeggen, als we de mogelijke bestemming even vergeten.quote:
Na volgend jaar vervanger voor Groves als extra sprinter voor de Vlaamse koersen? Groves was ook dit jaar weer vaak geblesseerd. Heeft natuurlijk wel een veel grotere motor maar als je geen geld hebt zal het waarschijnlijk ook een dure kracht zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt geen idee overigens wat je als Alpecin met Thijssen wil.
Om over Senechal nog maar te zwijgen. Die is al een paar jaar met pensioen zonder dat hij dat heeft doorgegeven.
Er zijn toch wel betere oorden voor Bini te vinden zou je denken. Hij heeft een hoge commerciële waarde dus wararom stapt een ploeg als Bora daar niet in. Meeus komt geen vluchtheuvel over en met Bini heb je dan in combinatie met van Poppel een stevige leadout voor de iets lastigere aankomsten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dit allemaal nog steeds pas als het officieel aangekondigd is, maar het heeft natuurlijk geen enkele zin om De Lie en Bini in dezelfde ploeg te hebben. Dus nee, een vertrek zal voor hem persoonlijk niet puur om het geld draaien. Bij Cycling Academy heeft hij geen concurrentie én hij heeft daar waarschijnlijk een betere trein tot zijn beschikking. Puur sportief valt er absoluut iets voor een vertrek te zeggen, als we de mogelijke bestemming even vergeten.
Hebben de Roodhooftjes al een nieuwe geldschieter of mogen we inmiddels spreken van een groot probleem?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt geen idee overigens wat je als Alpecin met Thijssen wil.
Om over Senechal nog maar te zwijgen. Die is al een paar jaar met pensioen zonder dat hij dat heeft doorgegeven.
Misschien kan Matje nog een Lamborghini verkopen voor wat budgetquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hebben de Roodhooftjes al een nieuwe geldschieter of mogen we inmiddels spreken van een groot probleem?
Die hoge commerciële waarde valt helaas wel mee. Daar rekenden ze bij Intermarche ook op, maar aan het eind van het verhaal moeten ze fuseren om niet helemaal te verdwijnen. Ja, de Franse tak van Intermarche is ingestapt na de ritzeges van Bini in de Tour, verder heeft niemand zich gemeld. Niemand geeft iets om Afrika, blijkt maar weer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere oorden voor Bini te vinden zou je denken. Hij heeft een hoge commerciële waarde dus wararom stapt een ploeg als Bora daar niet in. Meeus komt geen vluchtheuvel over en met Bini heb je dan in combinatie met van Poppel een stevige leadout voor de iets lastigere aankomsten.
Of ander Bahrein of misschien zelfs Jayco (mits geld), Astana of Movistar. Alles om maar niet daar te hoeven rijden.
Vasseur heeft een uitstekende opvolger.quote:Hugo Page moet bij Cofidis uitgroeien tot de beste Franse klassiekerrenner
(...)
Hoge verwachtingen
De nieuwe algemeen manager van Cofidis, Raphael Jeune, verwacht veel van de Franse aanwinst. “Hugo neemt al zijn koerskennis en expertise in de Belgische kasseiklassiekers mee. Hij heeft hard gewerkt voor zijn vorige kopmannen, waaronder Biniam Girmay, en kan ons veel brengen. We zullen er alles aan doen om van hem de beste Franse klassiekerrenner te maken. Ik weet zeker dat we geweldige dingen zullen bereiken met Hugo.”
Inderdaad...quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een half peloton zonder contract en Sprekenbrink dacht: laten we deze nemen.quote:
Onze vrienden van Wielerflits roepen nu ook dat Barré naar Visma gaat.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens La Dernière Heure gaat Barré naar Visma en is het tevens nog steeds niet zeker dat Bini vertrekt. Wat een soap.
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Owen Geleijn is echt een waardeloze wielrenner. Snap echt niet dat die gozer nog prof is. Daarnaast staat Tietema weer voor lul in Taiwan
Jaartje verlengd!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Novo Nordisk doet het zelfs beter
Geleijn moest voor twee jaar tekenen als neo-prof. Zal na dit seizoen wel afzwaaien als prof. Kan die mooi bij Biet of zo gaan rijden.
Deze mensen..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:47 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-visma-lease-a-bike/
Heeft er iemand uberhaupt langer dan één seconde nagedacht over deze fusie?
quote:Axel Huens gaat Unibet Rose Rockets verlaten. De 24-jarige Fransman maakte vorig jaar zijn profdebuut voor het Franse team met Nederlandse roots. De ploeg wilde graag met de sterke allrounder door, maar hij kon de interesse van meerdere WorldTeams niet negeren. Uiteindelijk is zijn keuze gevallen op Groupama-FDJ, weet WielerFlits.
Doug zijn obsessie met grote namen blijft fascinerend. Niet dat Townsend nu zo'n fenomeen is, maar daar heb je uiteindelijk toch meer aan dan aan Bennett.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:48 schreef TheArt het volgende:
Geruchten: Sam Bennett voor het 30e en laatste plekje naar Q36.5 en Rory Townsend naar Unibet Tietema Rockets.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef Funzel het volgende:
Townsend voor Tietema best een leuke aanwinst toch?
Henri Vandenabeele, wat is die jongen weggezakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:28 schreef TheArt het volgende:
Dit is Flanders-Baloise voor hun laatste jaar aldus Derniere Heure:
KOMT
Henri Vandenabeele (Lotto)
Ferre Geeraerts (DL Chemicals-Experza)
Nolan Huysmans (Bahrain-Victorious Development)
Michiel Lambrecht (Wagner-Bazin WB)
Senne Thonnon (Urbano Vulsteke Bumaco)
Arthuur Torney (Mini Discar)
Leander Van Hautegem (Wagner-Bazin WB)
Milan Van den Haute (Atom 6 Bikes-Decca)
BLIJFT
Dylan Vandenstorme
Elias Maris
Jules Hesters
Noah Vandenbraden
Siebe Deweirdt
Tuur Dens
Victor Vercouillie
Vincent Van Hemelen
Ward Vanhoof
Brem Deman
Milan Lahove
Tom Crabbé
GAAT
Lindsay De Vylder
Aaron Van Poucke
Alex Colman
Jasper Dejaegher
Jonas Geens
Toon Clynhens
Vince Gerits
Yentl Vandevelde
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef Funzel het volgende:
Townsend voor Tietema best een leuke aanwinst toch?
Vliegen onder Kazakse vlagquote:Op maandag 3 november 2025 10:04 schreef Koffieplanter het volgende:
En plots zie je het, Arjen Livyns is de missing link in onze ploeg.
Gaat hij een welkombrief aan Thijs Z. schrijven?quote:
Bij Wielerflits werken gestoorde juichaapjesquote:
U vraagt, Wielerflits draait.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Dit is eigenlijk nog te bescheiden. Aanhalingstekens, geen eigen bronnen, Unibet niet genoemd. Teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
U vraagt, Wielerflits draait.
https://www.wielerflits.n(...)chter-zijn-carriere/
Ze pakken, nu ze toch bezig zijn, ook Venturini nog even mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
@:ontdekkervanroglic
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Als dat betekent dat Pogacar niet wint, kan ik niet tegen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
Ik vind dat weekend in het Baskenland echt een van de meest waanzinnige pieken van het afgelopen decennium. Dit doet niet onder voor Padun in de Dauphine.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel oprecht razend benieuwd naar het bloedpaspoort van Victor 'knieblessure' Lafay. Je moet het toch maar durven, na het experiment Carboni.
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.
Ik zou er ook niet aan beginnen. Maar de upside kan als ze de Tour wildcard krijgen enorm zijn en daar kan Lafey wel aan bijdragen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?
Erg mooiquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
Premier Tech ends sponsorship of Israel – Premier Tech
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.quote:
Ook wel 4D chess van Premier Tech om eerst aan te dringen op een naamsverandering en er daarna alsnog uit te naaien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.
UAE de volgende op het lijstje?
De nog nooit op een interessante gedachte betrapte @Wienerschnitzels zat er weer eens naast, goh.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.
UAE de volgende op het lijstje?
Moet je me wel even helpen met een quote want 99% van de onzin die ik hier verkondig onthoud ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De nog nooit op een interessante gedachte betrapte @:Wienerschnitzels zat er weer eens naast, goh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"As motivated as ever for the coming season"quote:UPDATE:
Israel – Premier Tech has provided Canadian Cycling Magazine with the following statement:
“The team is unable to comment on the announcement made by Premier Tech. However, as sponsor discussions continue to take place, with existing and potential partners, the team is as motivated as ever for the coming season. An announcement regarding the new team identity and it’s sponsors is expected in the coming weeks.”
Een flink deel van WLR haat Bas, maar ik vind dit soort behind-the-scenes filmpjes toch best geinig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
20 minuten Tietema en Lafay op YouTube![]()
Zelf nog niet gekeken, ongetwijfeld cringe.
Ik ben die hele club een stuk sympathieker gaan vinden. Die weten ook echt wel wat ze doen hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een flink deel van WLR haat Bas, maar ik vind dit soort behind-the-scenes filmpjes toch best geinig.
Je krijgt alleen wel een tia van het brakke Engels van iedereen, maar goed.
Ik vraag me wel op of je renners die overwegen te stoppen wel op moet pikken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben die hele club een stuk sympathieker gaan vinden. Die weten ook echt wel wat ze doen hoor.
Oh je wil stoppen? Anders zin om morgen even te fietsen in Annecy?
Gewoon doortastend en misschien een manier om de sport wat te verjongen
Zolang je ze niet teveel pusht moet dat best kunnen, zullen ook niet de wereld betalen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel op of je renners die overwegen te stoppen wel op moet pikken.
Ze gaan deze weken vooral voor het Franse vlaggetje , eens zien of dat de hoofdprijs op levertquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Een tamelijk matige sprinter. Opmerkelijk hoeveel snelle mannen ze halen, dat wordt volgend jaar echt overal duosprinten.
Van Thijs Zonneveld naar Iwan Spekenbrink, arme Barry.quote:Picnic PostNL hoopt haar selectie voor 2026 te vervolledigen met Frits Biesterbos. De 23-jarige renner uit Apeldoorn was tot augustus 2024 nog clubrenner, nadat hij zich aanvankelijk op het mountainbiken richtte. Dit jaar zette hij zich bij het continentale BEAT Cycling op de kaart. Het Nederlandse WorldTeam wil hem nu maar wat graag vastleggen, vertrouwen meerdere bronnen aan WielerFlits toe.
Wij noteren einde tijdperk Frits ´Barry´ Biesterbos.quote:Op zondag 9 november 2025 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Thijs Zonneveld naar Iwan Spekenbrink, arme Barry.
Komt van de Colombiaanse media, die verzinnen de gekste dingen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees geruchten over Gaviria naar Tietema? Lijkt me wel heel sterk.
Denk ook dat het zal lukken. Had het wel beter gevonden als ze eerst een ASO-programma hadden gereden met PN en de Dauphine.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Rockets snoert gewoon enorm mondjes. Ik vind het een tof vernieuwend project, maar ik vond die ambities mbt de Tour de France wel erg groots, maar het is inmiddels toch wel realistisch dat het ze gaat lukken ook nog.
Zonder een fusie en zonder een verdwijnend Arkea was dat ook de gang van zaken geweest. Het zit ook niet tegen, op dat vlak.quote:Op zondag 9 november 2025 17:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook dat het zal lukken. Had het wel beter gevonden als ze eerst een ASO-programma hadden gereden met PN en de Dauphine.
Daar kruip jij even mooi door het oog van de naald.quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie mogen drie keer raden wat het gevolg is van het afhaken van Premier Tech.
9/11 lijkt afgelast te worden, wij danken de Basken nogmaals.
Ja, niet. Dat is gedoemd om een shitshow te worden.quote:Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Daar kruip jij even mooi door het oog van de naald.
Maar hoe willen ze precies De Lie en Bini in één team laten functioneren?
quote:Nog volgens de tamtam zou Deceuninck zijn engagement toch nog verlengen, maar dat de ploeg snakt naar extra geldbronnen, werd de voorbije maanden pijnlijk duidelijk. Het gros van het oersterke middenveld zoekt andere oorden op en is niet 1 op 1 vervangen.
Het is weer eens een wereldwijde aflevering voor onze verslaggevers Maxim en Youri, want eerst genoemde is momenteel in Abu Dhabi voor het WK Esports. Hoe gek het misschien ook klinkt, is er voor die wereldkampioen meer prijzengeld te verdienen dan toen Tadej Pogačar in Kigali naar de regenboogtrui op de weg soleerde. Sowieso is er in de virtuele wereld het nodige geld te verdienen, vertelt Maxim. De komende dagen doet hij op uitnodiging van MyWhoosh verslag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Picnic PostNL ziet liever fietsende Francesco Farioli en Franse powerhouse dan Enzo Leijnse
De ontdekker van Roglic is ziedend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Misschien kan Maxim even op de foto met dat standbeeld van Pogacar, ongetwijfeld gemaakt van goud dat men geroofd heeft uit Soedan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is weer eens een wereldwijde aflevering voor onze verslaggevers Maxim en Youri, want eerst genoemde is momenteel in Abu Dhabi voor het WK Esports. Hoe gek het misschien ook klinkt, is er voor die wereldkampioen meer prijzengeld te verdienen dan toen Tadej Pogačar in Kigali naar de regenboogtrui op de weg soleerde. Sowieso is er in de virtuele wereld het nodige geld te verdienen, vertelt Maxim. De komende dagen doet hij op uitnodiging van MyWhoosh verslag.
Ondertussen is Maxim bloedgeld aan het scheppen in de zandbak.
Wowquote:Op maandag 17 november 2025 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
Gaviria op weg naar Caja Rural.
https://x.com/danimiranda9/status/1990436420645703858
Ik ben toch wel erg benieuwd. Die Vuelta was ook lang niet slecht. Ik ben niet 100% overtuigd dat ie gaat falenquote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Vohters is in de eindspurt van Van der Lee getrapt.
Jurgen van Goolen was daar vroeger ook een ster in.quote:Op maandag 17 november 2025 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch altijd wonderlijk wat renners in de marge ineens kunnen als het contact er bijna op zit.
Meurisse. Marcynzci (hoe je dat ook schrijft.quote:Op maandag 17 november 2025 19:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jurgen van Goolen was daar vroeger ook een ster in.
Bini bij een ploeg die gesponsord wordt door Rwanda. Dit is de ultieme natte droom van @Rellende_Rotscholierquote:
Lars Boven?quote:Op woensdag 19 november 2025 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Anicolor heeft na Antwan weer een Nederlander weten te lokken, heel benieuwd wie er zo wanhopig is.
Alexandre zwaait terug.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
We zwaaien de minst goede Vinokourov permanent uit.
quote:Zoon van Alexandre Vinokourov stopt op zijn 23ste met wielrennen en wordt sportdirecteur in ploeg van zijn vader
Alexandre Vinkourov Jr zal volgend seizoen niet meer in het wielerpeloton te zien zijn. De 23-jarige Kazak, zoon van voormalig olympisch kampioen Alexandre Vinokourov, zet door veelvuldig blessureleed een punt achter zijn actieve carrière en wordt sportdirecteur. Dat maakte XDS Astana, het team van vader Vinokourov, bekend in een persbericht.
Vinokourov Jr reed de voorbije vier jaar voor het XDS Astana Qazaqstan Development Team. Mede door verschillende blessures slaagde hij er niet in om door te breken. Hij legde de voorbije weken examens af op de hoofdzetel van de Internationale Wielerunie (UCI) in het Zwitserse Aigle en behaalde er zijn diploma van sportdirecteur. Vanaf komend seizoen treedt hij in dienst bij XDS Astana als 'sportdirecteur in opleiding', aldus de ploeg.
Stoneweg is a global alternative investment group headquartered in Geneva Switzerland, part of SWI Group.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We are NSN
We bring things to life
We are a team specialized in sports and entertainment, co-founded by World Cup champion Andrés Iniesta. We offer a fully integrated service to connect brands and audiences authentically.
Strategy, creativity, production, and emotion in every connection.
[ afbeelding ]
Zielloze gebakken lucht.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stoneweg is a global alternative investment group headquartered in Geneva Switzerland, part of SWI Group.
The group was founded in 2015 by a veteran team of investment professionals and has grown its platform and capabilities both organically through joint ventures and through strategic acquisitions to ca. ¤11.0 billion of Asset Under Management(“AUM”).
Hier worden we ook niet heel erg vrolijk van.
Racing for changequote:Op donderdag 20 november 2025 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zielloze gebakken lucht.
[ x ]
Meteen maar officieel ook. We zwaaien Sylvan Adams uit.
Sorry, te druk de FP onder te kotsen. Prioriteiten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:52 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Zucht, wanneer fixed Danny het eens. Maar goed, Gregaard stopt. Zonder dat bericht hadden we ook wel kunnen leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |