Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Pino112 het volgende:
'Twan naar Tietema'
https://www.wielerflits.n(...)ckets-over-transfer/
Lotto Kernhaus is alweer afgeserveerd?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
INEOS eindelijk een dev team? Werd ook tijd.
Straks hebben ze nog meer Nederlandse vlaggetjes dan Visma.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Ackermann gaat waarschijnlijk naar Jayco en Costiou wordt genoemd bij Groupama. Huens is niet genoemd als renner die vertrekt bij Tietema, dus ik neem aan dat hij daar blijft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Moet jij eens opletten volgend jaar. Er gaat flink gefarmd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.
Dat zou ik niet zeggen. Vorig jaar kende hij puntgewijs zijn beste seizoen, dit jaar had hij vooral last van een knieblessure.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaat met wat UAE-brandstof alle .1 koersjes aan gort rijden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Goed duo met Alexy Faure Prost, wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.
Dat is met een sponsor als Movistar de logica zelve.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Allemaal goede Spanjaarden laten lopen en dan het lijk van Quintana toch maar weer een nieuw contract geven.
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.quote:On Monday, the UCI confirmed that Lotto but not Intermarché-Wanty had registered for 2026 WorldTour status, meaning that the Lotto team owners will be legally responsible for the new WorldTour team in 2026. The UCI also confirmed that riders from the teams that had failed to initially register for 2026 'may terminate their contracts early'.
That perhaps opened the door for Girmay to terminate his 2026 contract with Intermarché-Wanty and move to the new-look 'Cycling Academy' team. However, as always, the devil of the UCI regulations is always in the details. The UCI specified that the possibility of terminating a contract has to be 'in accordance with the UCI Regulations and subject to other applicable provisions.'
Cyclingnews has been told that the UCI has somehow used its regulations to 'block' Girmay from terminating his contract as the 2026 registration process is completed and the final 30-rider roster is confirmed. Despite Lotto now taking forward the team registration process, the UCI somehow considers Lotto joining forces with Intermarché as a merger.
Ik denk dat Rex wel weg mocht van Lotto en Girmay niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.
En dat heeft Lotto tegen Lappartient gezegd en toen heeft Lappartient meteen ingegrepen of hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Rex wel weg mocht van Lotto en Girmay niet.
Jep. En ik neem aan dat Lotto vooraf ook contact heeft gehad met Lappartient en dat dit is meegenomen. Ze hadden beiden belang bij een fusie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat heeft Lotto tegen Lappartient gezegd en toen heeft Lappartient meteen ingegrepen of hoe moet ik dit voor me zien?
Het is wel waar dat Bini heel belangrijk is, want zonder hem haakt Intermarche Frankrijk af en blijft alleen het geld van Intermarche België over, maar ik weiger toch te geloven dat Lappartient naar de pijpen van financiële mismanager Bourlart danst.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. En ik neem aan dat Lotto vooraf ook contact heeft gehad met Lappartient en dat dit is meegenomen. Ze hadden beiden belang bij een fusie.
Officieel nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was volgens mij al een week of 2 bekend.
Maar er is dus een lijst van 30 renners ingediend door de fusieploeg en de UCI zegt dat ze het daar maar mee moeten gaan doen? Hebben we al alle namen en rugnummers?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Rex heeft al getekend bij Quick Step maar Bini zou niet ergens anders mogen tekenen? Dit wordt beter en beter.
Wie had dat gedacht aantal jaar geleden met gepruts met pizza's in Parijs, aantal jaar later grote ronde etappewinnaars binnen halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het leek me onderhand tijd voor Poels om te stoppen, maar hij gaat dus daadwerkelijk naar de Unibet Rose Rockets.
Ze gaan 100% zeker een wildcard voor de Tour krijgen. En denk dat deze transfer daar zelfs niet voor nodig was. De concurrentie bestaat slechts uit enkele Italiaanse en Spaanse Procontinentale teams.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit brengt ze nog steeds nowhere near een wildcard voor de tdf
Ervanuit gaande dat je dit jaar weer 22 teams hebt ipv 23 (dat was toch een eenmalig iets?);quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze gaan 100% zeker een wildcard voor de Tour krijgen. En denk dat deze transfer daar zelfs niet voor nodig was. De concurrentie bestaat slechts uit enkele Italiaanse en Spaanse Procontinentale teams.
als ik dit ( https://www.wielerflits.n(...)bijna-niet-mislopen/) goed begrijp is er daarna nog eentje over.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ervanuit gaande dat je dit jaar weer 22 teams hebt ipv 23 (dat was toch een eenmalig iets?);
18WT teams
Cofidis
Total Energies
Tudor (want Alaphilippe)
Q36,5 (want Pidcock).
Dat zou ikzelf eerder denken dan Unibet. Mits het bij 22 ploegen blijft.
Ze hebben wel een Franse licensie, maar wel maar 2 Franse renners (tot dusver bevestigd). Het is niet dat ze nog een Franse topper achter de hand hebben.
Uitgerangeerde grote ronde etappewinnaars.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht aantal jaar geleden met gepruts met pizza's in Parijs, aantal jaar later grote ronde etappewinnaars binnen halen.
Was sowieso vergeten dat Cofidis, Q36,5 en Tudor sowieso een wildcard krijgen. Dus als dat laatste plekje klopt (dus 23 teams) dan zal het wel Unibet worden naast Total.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
als ik dit ( https://www.wielerflits.n(...)bijna-niet-mislopen/) goed begrijp is er daarna nog eentje over.
Dat is inderdaad het geval. Ook volgend jaar staan er in de 3 grote ronden weer 23 teams aan het vertrek. Dus Tietema en co strijden tegen de volgende teams voor die laatste plek:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Was sowieso vergeten dat Cofidis, Q36,5 en Tudor sowieso een wildcard krijgen. Dus als dat laatste plekje klopt (dus 23 teams) dan zal het wel Unibet worden naast Total.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |