Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Pino112 het volgende:
'Twan naar Tietema'
https://www.wielerflits.n(...)ckets-over-transfer/
Lotto Kernhaus is alweer afgeserveerd?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
INEOS eindelijk een dev team? Werd ook tijd.
Straks hebben ze nog meer Nederlandse vlaggetjes dan Visma.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan die nog een jaartje zijn eigen kans gaan in wat Franse 2.1 koersen, niets mis mee.
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Ackermann gaat waarschijnlijk naar Jayco en Costiou wordt genoemd bij Groupama. Huens is niet genoemd als renner die vertrekt bij Tietema, dus ik neem aan dat hij daar blijft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:50 schreef TheArt het volgende:
Vraag me af waar Picnic-PostNL mee bezig is. Die werden een tijd terug zwaar gelinkt aan Cosnefroy, maar die gaat dus naar UAE. Echt veel interessants om die selectie wat van een kwaliteitsimpuls te voorzien, is er niet echt beschikbaar.
Zal me niets verbazen als ze uiteindelijk uitkomen bij Ackermann of Welsford als sprinter en om de selectie in de breedte beter te maken, zou ik dan Costiou, Venturini en/of Huens maar pakken, aangezien ze al eerder op de Franse toer zijn gegaan.
Moet jij eens opletten volgend jaar. Er gaat flink gefarmd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cosnefroy is ook al behoorlijk over zijn piek heen.
Dat zou ik niet zeggen. Vorig jaar kende hij puntgewijs zijn beste seizoen, dit jaar had hij vooral last van een knieblessure.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaat met wat UAE-brandstof alle .1 koersjes aan gort rijden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
Goed duo met Alexy Faure Prost, wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die dure horloges verkoopt.
Dat is met een sponsor als Movistar de logica zelve.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Allemaal goede Spanjaarden laten lopen en dan het lijk van Quintana toch maar weer een nieuw contract geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |