abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218989057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bizar zeg, hij tekende bij Quick Step want dat was altijd zijn droomploeg, en dan tijdens de Vuelta bedenken dat de ploeg waar je al jaren voor rijdt ineens toch de ploeg is waar je wil blijven?

Nou, belangrijke slag voor Alpecin in ieder geval. Als hij het niveau van dit jaar weet te bevestigen kun je bijna geen betere knecht hebben. Als ze bij Quick Step zo dom zijn om hem te laten lopen en Rex te halen daalt Fore nog verder in mijn achting.
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.
Tenminste, zo interpreteer ik het artikel van HLN.

BTW: is er al een nieuwe co-hoofdsponsor gevonden bij ADC?
pi_218989309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.
Tenminste, zo interpreteer ik het artikel van HLN.

BTW: is er al een nieuwe co-hoofdsponsor gevonden bij ADC?
:Y En nog geen nieuwe subsponsor, althans daar hebben ze niks over nar buiten gebracht.
pi_218989340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
:Y En nog geen nieuwe subsponsor, althans daar hebben ze niks over nar buiten gebracht.
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.
pi_218989378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.
Je zou zeggen dat het voor Intermarché of Wanty interessanter is om subsponsor te worden bij Alpecin dat Lotto.
pi_219003078
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:12 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DPoqcKVjQ_B

Bomboi
Budding
Huyet
Inkelaar
Kyffin
Nielsen
Paige
Stokbro

Weg bij Tietema
Carboni zal ook nog wel vertrekken.
  maandag 13 oktober 2025 @ 11:43:13 #31
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219004391
Een Argentijn bij Polti: Crozzolo :? Wie is dat @Koffieplanter @Rellende_Rotscholier :?
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 12:40:11 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219004761
quote:
5s.gif Op maandag 13 oktober 2025 11:43 schreef Kopiko het volgende:
Een Argentijn bij Polti: Crozzolo :? Wie is dat @:koffieplanter @:rellende_rotscholier :?
Jongen die dit jaar vooral Spaanse en Portugese amateurkoersen heeft gereden, begin van het jaar reed hij een paar keer prominent in beeld van wat Baskische amateurkoersen. Alsnog een vrij random transfer, er lopen in dat circuit wat meer voor de hand liggende namen rond.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_219008540
Ten Dam denkt dat de profploegen in de rij staan voor Frits Biesterbos
pi_219008571
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef Halcon het volgende:
Ten Dam denkt dat de profploegen in de rij staan voor Frits Biesterbos
Zonneveld verwachtte eerder al dat hij de 1e renner van de ploeg zou worden die de stap naar de WT maakt (nog voor de prestatie van gisteren)

Hij komt uit het MTB en doet dat ook nog regelmatig, geloof ik. Afwachten of ploegen dat accepteren. Het talent lijkt er in ieder geval te zijn
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:13:49 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219008589
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zonneveld verwachtte eerder al dat hij de 1e renner van de ploeg zou worden die de stap naar de WT maakt (nog voor de prestatie van gisteren)

Hij komt uit het MTB en doet dat ook nog regelmatig, geloof ik. Afwachten of ploegen dat accepteren. Het talent lijkt er in ieder geval te zijn
Zou wel iets voor Alpecin kunnen zijn, als die nog niet vol zitten?
pi_219008608
quote:

[..]

Stap naar de WT lijkt me toch wel echt veel te groot. Een Tietema is voor nu wel echt de max qua haalbare stap.

Zo'n Krijnsen was vorig jaar zo ongeveer de beste CT-renner, en die bakt er dit jaar he-le-maal niks van op een niveautje hoger. En dan heeft Biesterbos nog veel minder gepresteerd op de weg dan Krijnsen.
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:17:45 #37
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219008612
quote:

[..]

Geen enkele XCO wedstrijd op niveau gereden dit jaar.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_219008635
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Geen enkele XCO wedstrijd op niveau gereden dit jaar.
Ah, dan heeft hij echt de stap naar de weg gemaakt dus (met het gravelen tussendoor)
  maandag 13 oktober 2025 @ 21:22:32 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219008643
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:16 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Stap naar de WT lijkt me toch wel echt veel te groot. Een Tietema is voor nu wel echt de max qua haalbare stap.

Zo'n Krijnsen was vorig jaar zo ongeveer de beste CT-renner, en die bakt er dit jaar he-le-maal niks van op een niveautje hoger. En dan heeft Biesterbos nog veel minder gepresteerd op de weg dan Krijnsen.
Krijnsen is natuurlijk ook echt een type rouleur met een redelijke maar niet bijzondere sprint. Dat soort type renners verdwijnt vaak op een hoger niveau in een sprinttrein of zo. Beetje wat er ook is gebeurd met Elmar Reinders na zijn uitstekende CT jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')