Kan best dat Kooij enkel volgend jaar met ondersteuning naar de Tour gaat ja, er vanuit gaande dat Seixas (als hij start) niet meteen een hele ploeg mee krijgt..quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft Olav Kooij een beginnend probleem?
Een ploeg met Van der Poel als uithangbord kan blijkbaar geen enkele sponsor vinden en dus mag hij het volgend jaar in de klassiekers uit gaan zoeken met troep als Marsman, dat begint ondertussen toch wel heel pijnlijk te worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:45 schreef Funzel het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)van-een-nederlander/
Tim Marsman wordt prof bij Alpecin.
Met andere woorden, mis je niks aan in het peloton.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:44 schreef TheArt het volgende:
Livyns naar Astana en de volgende renners met een contract voor volgend seizoen zouden het slachtoffer worden van de fusie:
Kamiel Bonneu, Dries De Pooter, Alexy Faure Prost, Alexander Kamp, Dion Smith, Reuben Thompson, Lorenz Van de Wynkele, Baptiste Veistroffer.
https://www.hln.be/wielre(...)at-wachten~aba7f66e/
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:44 schreef TheArt het volgende:
Livyns naar Astana en de volgende renners met een contract voor volgend seizoen zouden het slachtoffer worden van de fusie:
Kamiel Bonneu, Dries De Pooter, Alexy Faure Prost, Alexander Kamp, Dion Smith, Reuben Thompson, Lorenz Van de Wynkele, Baptiste Veistroffer.
https://www.hln.be/wielre(...)at-wachten~aba7f66e/
Piet heeft volgens PCS ook nog geen contract voor 2026 bij Fenix. Zou dat ook met financiële problemen te maken hebben want ik denk dat ze die toch wel willen verlengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg met Van der Poel als uithangbord kan blijkbaar geen enkele sponsor vinden en dus mag hij het volgend jaar in de klassiekers uit gaan zoeken met troep als Marsman, dat begint ondertussen toch wel heel pijnlijk te worden.
Toch wel pijnlijk voor de wielersport.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg met Van der Poel als uithangbord kan blijkbaar geen enkele sponsor vinden
Als je de selectie voor 2026 ziet word je niet vrolijk. De hele middengroep valt weg dus dat wordt in het Vlaamse voorjaar een probleem. Nou ja zo lang Pogacar aan de start staat kun je daar nog op meeliften.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch wel pijnlijk voor de wielersport.
Dat lijkt toch meer te zeggen over de gebroeders Roodhoofdt dan over de hele wielersport. De laatste jaren zie je juist steeds meer hele grote en rijke bedrijven in de wielersport stappen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch wel pijnlijk voor de wielersport.
Ik zie het al, Roodhooft en Roodhooft zijn twee vrienden van de aarde die weigeren hun ziel te verkopen aan de volgende sportswashende sheik of een andere charlatan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer te zeggen over de gebroeders Roodhoofdt dan over de hele wielersport. De laatste jaren zie je juist steeds meer hele grote en rijke bedrijven in de wielersport stappen.
quote:“Movistar is een warme familie en steunt me volledig in mijn ambities”: Cian Uijtdebroeks reageert voor het eerst op veelbesproken transfer
Twee keer de Vuelta, een keer de Giro, dat is tot dusver de (magere) balans wat betreft deelnames aan grote rondes voor Cian Uijtdebroeks. Dat hij met zijn transfer naar Movistar zich meer zou richten op het grote werk, bevestigt hij nu ook zelf: “Volgend jaar wil ik de Giro en Vuelta rijden, Movistar steunt me daarin.”
“De transfer begon pas op te spelen in de laatste maand. In de gesprekken met Visma-Lease a Bike bleek dat ik toch niet zoveel kansen zou krijgen in de grote rondes”, aldus Uijtdebroeks voor de microfoon van Eurosport bij de start van de Tre Valli Varesine in Italië. “Als ik mijn hart volg, slaat die uiteraard harder voor de grote rondes en het algemeen klassement”, geeft de renner toe dat hij zich toch niet volledig kon vinden in de plannen van Visma-Lease a Bike.
“Ik koester de ambitie om mee te doen in de grote rondes, ook volgend jaar. Ik wil meedoen aan de Giro en Vuelta en strijden voor een mooie eindklassering”, glundert Uijtdebroeks. “Met Movistar kom ik echt terecht in een warme familie die me ook volledig steunt in die ambitie. Dat is ook meteen de reden dat ik die warme familie vervoeg”, aldus Uijtdebroeks.
In de Tre Valli Varesina eindigde onze landgenoot uiteindelijk 29ste, maar hij zal toch vooral zijn sterke prestatie in de Giro dell”Emilia drie dagen daarvoor onthouden. In een sterk deelnemersveld eindigde de 22-jarige toekomstige renner van Movistar achtste.
Die moeten straks met Laurens Sweeck de World Tour in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg met Van der Poel als uithangbord kan blijkbaar geen enkele sponsor vinden en dus mag hij het volgend jaar in de klassiekers uit gaan zoeken met troep als Marsman, dat begint ondertussen toch wel heel pijnlijk te worden.
Cian is dus daadwerkelijk direct geragequit na de besprekingen van zijn programma van 2026 omdat het niet exact naar wens was.quote:
Knox kan er niet zoveel meer van sinds Taus vertrokken is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef Funzel het volgende:
Knox als knecht niet verkeerd denk ik...
Die hele ploeg moet een soort criminele witwas organisatie zijn. Boekman wordt ook nog eens 33 volgende maand???quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:16 schreef Columbiafan het volgende:
Buchmann verlengt voor 2 jaar bij Cofidis. Leg maar uit…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |