Caja Rural reed dit jaar wel ineens heel willekeurig Parijs-Nice, ik zou het echt heel grappig vinden als ze een uitnodiging krijgen voor de Tour.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval. Ook volgend jaar staan er in de 3 grote ronden weer 23 teams aan het vertrek. Dus Tietema en co strijden tegen de volgende teams voor die laatste plek:
Caja Rural
Burgos BH
Equipo Kern Pharma
Polti
VF Group - Bardiani
Krijg je dus van Adam Hansen te horen dat er geen plek voor je is bij de fusieploeg.quote:Het lachen verging Marit wel toen hij via Adam Hansen van de rennersvakbond vernam dat hij niet op de lijst van Lotto-Intermarché stond. “Leuk was het uiteraard niet om dat in China te moeten vernemen. De deur staat wel nog op een kier, want voorlopig staan er slechts 27 renners op die lijst. Er staan dus nog drie vacatures open, terwijl sommige renners op de lijst misschien toch nog vertrekken. Het is uiteraard een risico om al je eieren in één mandje te leggen, want de plaatsen in de World Tour zijn duur en we naderen eind oktober. Ik vertrouw op mijn manager die me sedert de junioren begeleidt. Hij loodste me eerder binnen bij Lotto, Topsport Vlaanderen en Intermarché-Wanty, en vertrouwde me toe dat er verschillende pistes zijn en hij in de laatste rechte lijn zit om een nieuw profcontract te finaliseren.”
Hoe slecht wordt dat bedrijf aangestuurd? Het is schandalig om zo met je personeel om te gaan. Als je bij Internarche zit zou ik steeds meer vrezen voor een faillissement en dat je het dan uit kunt zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krijg je dus van Adam Hansen te horen dat er geen plek voor je is bij de fusieploeg.
Bommen op Intermarche en Lotto. Doe uit dat licht, weg met beide clubs.
Vuelta was best oke naar mijn smaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Steven184 het volgende:
En Marit zag zelf ook niets aankomen?
Zijn naam werd in eerste instantie niet genoemd bij de renners die moesten vertrekken, dus ik denk niet dat hij het zag aankomen, nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Steven184 het volgende:
En Marit zag zelf ook niets aankomen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vuelta was best oke naar mijn smaak.
Communicatie is natuurlijk ruk. Dit project wordt gemanaged als een stel op hol geslagen paarden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn naam werd in eerste instantie niet genoemd bij de renners die moesten vertrekken, dus ik denk niet dat hij het zag aankomen, nee.
Sowieso, of hij het nu wel of niet zag aankomen, iets van communicatie mag wel toch?
Ik geloof dit allemaal nog steeds pas als het officieel aangekondigd is, maar het heeft natuurlijk geen enkele zin om De Lie en Bini in dezelfde ploeg te hebben. Dus nee, een vertrek zal voor hem persoonlijk niet puur om het geld draaien. Bij Cycling Academy heeft hij geen concurrentie én hij heeft daar waarschijnlijk een betere trein tot zijn beschikking. Puur sportief valt er absoluut iets voor een vertrek te zeggen, als we de mogelijke bestemming even vergeten.quote:
Na volgend jaar vervanger voor Groves als extra sprinter voor de Vlaamse koersen? Groves was ook dit jaar weer vaak geblesseerd. Heeft natuurlijk wel een veel grotere motor maar als je geen geld hebt zal het waarschijnlijk ook een dure kracht zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt geen idee overigens wat je als Alpecin met Thijssen wil.
Om over Senechal nog maar te zwijgen. Die is al een paar jaar met pensioen zonder dat hij dat heeft doorgegeven.
Er zijn toch wel betere oorden voor Bini te vinden zou je denken. Hij heeft een hoge commerciële waarde dus wararom stapt een ploeg als Bora daar niet in. Meeus komt geen vluchtheuvel over en met Bini heb je dan in combinatie met van Poppel een stevige leadout voor de iets lastigere aankomsten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dit allemaal nog steeds pas als het officieel aangekondigd is, maar het heeft natuurlijk geen enkele zin om De Lie en Bini in dezelfde ploeg te hebben. Dus nee, een vertrek zal voor hem persoonlijk niet puur om het geld draaien. Bij Cycling Academy heeft hij geen concurrentie én hij heeft daar waarschijnlijk een betere trein tot zijn beschikking. Puur sportief valt er absoluut iets voor een vertrek te zeggen, als we de mogelijke bestemming even vergeten.
Hebben de Roodhooftjes al een nieuwe geldschieter of mogen we inmiddels spreken van een groot probleem?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt geen idee overigens wat je als Alpecin met Thijssen wil.
Om over Senechal nog maar te zwijgen. Die is al een paar jaar met pensioen zonder dat hij dat heeft doorgegeven.
Misschien kan Matje nog een Lamborghini verkopen voor wat budgetquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hebben de Roodhooftjes al een nieuwe geldschieter of mogen we inmiddels spreken van een groot probleem?
Die hoge commerciële waarde valt helaas wel mee. Daar rekenden ze bij Intermarche ook op, maar aan het eind van het verhaal moeten ze fuseren om niet helemaal te verdwijnen. Ja, de Franse tak van Intermarche is ingestapt na de ritzeges van Bini in de Tour, verder heeft niemand zich gemeld. Niemand geeft iets om Afrika, blijkt maar weer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere oorden voor Bini te vinden zou je denken. Hij heeft een hoge commerciële waarde dus wararom stapt een ploeg als Bora daar niet in. Meeus komt geen vluchtheuvel over en met Bini heb je dan in combinatie met van Poppel een stevige leadout voor de iets lastigere aankomsten.
Of ander Bahrein of misschien zelfs Jayco (mits geld), Astana of Movistar. Alles om maar niet daar te hoeven rijden.
Vasseur heeft een uitstekende opvolger.quote:Hugo Page moet bij Cofidis uitgroeien tot de beste Franse klassiekerrenner
(...)
Hoge verwachtingen
De nieuwe algemeen manager van Cofidis, Raphael Jeune, verwacht veel van de Franse aanwinst. “Hugo neemt al zijn koerskennis en expertise in de Belgische kasseiklassiekers mee. Hij heeft hard gewerkt voor zijn vorige kopmannen, waaronder Biniam Girmay, en kan ons veel brengen. We zullen er alles aan doen om van hem de beste Franse klassiekerrenner te maken. Ik weet zeker dat we geweldige dingen zullen bereiken met Hugo.”
Inderdaad...quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, al die suggesties voor Picnic, maar het is Henri-François Renard-Haquin geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |