U vraagt, Wielerflits draait.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Dit is eigenlijk nog te bescheiden. Aanhalingstekens, geen eigen bronnen, Unibet niet genoemd. Teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
U vraagt, Wielerflits draait.
https://www.wielerflits.n(...)chter-zijn-carriere/
Ze pakken, nu ze toch bezig zijn, ook Venturini nog even mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
@:ontdekkervanroglic
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Als dat betekent dat Pogacar niet wint, kan ik niet tegen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
Ik vind dat weekend in het Baskenland echt een van de meest waanzinnige pieken van het afgelopen decennium. Dit doet niet onder voor Padun in de Dauphine.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel oprecht razend benieuwd naar het bloedpaspoort van Victor 'knieblessure' Lafay. Je moet het toch maar durven, na het experiment Carboni.
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.
Ik zou er ook niet aan beginnen. Maar de upside kan als ze de Tour wildcard krijgen enorm zijn en daar kan Lafey wel aan bijdragen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?
Erg mooiquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
Premier Tech ends sponsorship of Israel – Premier Tech
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.quote:
Ook wel 4D chess van Premier Tech om eerst aan te dringen op een naamsverandering en er daarna alsnog uit te naaien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.
UAE de volgende op het lijstje?
De nog nooit op een interessante gedachte betrapte @Wienerschnitzels zat er weer eens naast, goh.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook erg mooi dat iedereen die riep dat protesteren geen zin heeft volledig in de mud gaat.
UAE de volgende op het lijstje?
Moet je me wel even helpen met een quote want 99% van de onzin die ik hier verkondig onthoud ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De nog nooit op een interessante gedachte betrapte @:Wienerschnitzels zat er weer eens naast, goh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"As motivated as ever for the coming season"quote:UPDATE:
Israel – Premier Tech has provided Canadian Cycling Magazine with the following statement:
“The team is unable to comment on the announcement made by Premier Tech. However, as sponsor discussions continue to take place, with existing and potential partners, the team is as motivated as ever for the coming season. An announcement regarding the new team identity and it’s sponsors is expected in the coming weeks.”
Een flink deel van WLR haat Bas, maar ik vind dit soort behind-the-scenes filmpjes toch best geinig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
20 minuten Tietema en Lafay op YouTube![]()
Zelf nog niet gekeken, ongetwijfeld cringe.
Ik ben die hele club een stuk sympathieker gaan vinden. Die weten ook echt wel wat ze doen hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een flink deel van WLR haat Bas, maar ik vind dit soort behind-the-scenes filmpjes toch best geinig.
Je krijgt alleen wel een tia van het brakke Engels van iedereen, maar goed.
Ik vraag me wel op of je renners die overwegen te stoppen wel op moet pikken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben die hele club een stuk sympathieker gaan vinden. Die weten ook echt wel wat ze doen hoor.
Oh je wil stoppen? Anders zin om morgen even te fietsen in Annecy?
Gewoon doortastend en misschien een manier om de sport wat te verjongen
Zolang je ze niet teveel pusht moet dat best kunnen, zullen ook niet de wereld betalen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel op of je renners die overwegen te stoppen wel op moet pikken.
Ze gaan deze weken vooral voor het Franse vlaggetje , eens zien of dat de hoofdprijs op levertquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Een tamelijk matige sprinter. Opmerkelijk hoeveel snelle mannen ze halen, dat wordt volgend jaar echt overal duosprinten.
Van Thijs Zonneveld naar Iwan Spekenbrink, arme Barry.quote:Picnic PostNL hoopt haar selectie voor 2026 te vervolledigen met Frits Biesterbos. De 23-jarige renner uit Apeldoorn was tot augustus 2024 nog clubrenner, nadat hij zich aanvankelijk op het mountainbiken richtte. Dit jaar zette hij zich bij het continentale BEAT Cycling op de kaart. Het Nederlandse WorldTeam wil hem nu maar wat graag vastleggen, vertrouwen meerdere bronnen aan WielerFlits toe.
Wij noteren einde tijdperk Frits ´Barry´ Biesterbos.quote:Op zondag 9 november 2025 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Thijs Zonneveld naar Iwan Spekenbrink, arme Barry.
Komt van de Colombiaanse media, die verzinnen de gekste dingen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees geruchten over Gaviria naar Tietema? Lijkt me wel heel sterk.
Denk ook dat het zal lukken. Had het wel beter gevonden als ze eerst een ASO-programma hadden gereden met PN en de Dauphine.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
De Rockets snoert gewoon enorm mondjes. Ik vind het een tof vernieuwend project, maar ik vond die ambities mbt de Tour de France wel erg groots, maar het is inmiddels toch wel realistisch dat het ze gaat lukken ook nog.
Zonder een fusie en zonder een verdwijnend Arkea was dat ook de gang van zaken geweest. Het zit ook niet tegen, op dat vlak.quote:Op zondag 9 november 2025 17:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk ook dat het zal lukken. Had het wel beter gevonden als ze eerst een ASO-programma hadden gereden met PN en de Dauphine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |