abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218901043
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218901052
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef Henrike het volgende:

Daarna verbeter ik het toch?
Feit blijft dat wat ze doet haar blijkbaar geen windeieren legt.
En de kids ook niet, zonder invloed of anonimiteit 🙄
pi_218901065
Ik vind de vriend van Junoordzij wel een beetje op Koen nietmeervanEllen lijken..
Maar inderdaad, vrij overdreven allemaal. Gelukkig zijn de dankbaar en blessed dat ze dit kunnen doen.
pi_218901091
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
pi_218901109
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
Ja sad. Er is gewoon geen urgente reden dat zij dat mannetje zo online moet zetten. Nul reden.
pi_218901131
quote:
Wel zo'n verleden en ik kan het ook absoluut niet rijmen.
pi_218901199
Wat ik raar vind, MB heeft de podcast in haar bio gezet op insta, maar de ex-liefdes in de bio heeft ze niet aangepast.
pi_218901219
MB showt trots haar maat 23 levi jeans. Dat is een kindermaat volgens mij als je dat omreken.
pi_218901232
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:21 schreef Lalaland79 het volgende:
MB showt trots haar maat 23 levi jeans. Dat is een kindermaat volgens mij als je dat omreken.
Dat heeft ze zelf ook al eens gelinkt aan elkaar, bijna trots benoemd ze haar maat icm kindermaat, meermaals.
pi_218901338
Boulevard heeft vandaag een insta post geplaatst over MB en de reacties eronder zijn niet mis. MB kan daar natuurlijk niet swifferen dus daar niet alleen hartjes en powervrouw.
pi_218901343
Haha, ik wilde wat komen melden over Junoordzij maar ik zie dat jullie me al voor waren.
Fijn dat ze lekker op vakantie kunnen maar jezus, hou aub met het zo ongelooflijk zwaar hebben en er zó aan toe zijn. En inderdaad, steeds maar melden dat dit toch écht niet hun manier van vakantie vieren is. Nou, voor iemand die niet van hotels houdt kom je er het afgelopen jaar toch wel bizar vaak.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel ze nog op stap gaan met hun geliefde campertje als baby 2 er is. Want er lijkt me niet echt plek voor nog een kind. Misschien mag de oudste op een wolletje op de grond ofzo.
pi_218901349
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:42 schreef Norivelletje het volgende:
Boulevard heeft vandaag een insta post geplaatst over MB en de reacties eronder zijn niet mis. MB kan daar natuurlijk niet swifferen dus daar niet alleen hartjes en powervrouw.
Er is zelfs een item aan gewijd in de Boulevard-uitzending over de breuk van de poly. Fragmenten uit de podcast zijn gebruikt. 😁 Mooie reclame voor de podcast met BFF Iris!
pi_218901352
quote:
Ik word niet snel ongemakkelijk, maar ook zoals ze hem kust (en ja ik kus mijn kinderen op hun mond) daar krijg ik de kriebels van.
  maandag 29 september 2025 @ 21:49:55 #14
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218901372
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Meliss2 het volgende:
Wat ik raar vind, MB heeft de podcast in haar bio gezet op insta, maar de ex-liefdes in de bio heeft ze niet aangepast.
De (ex)liefdes zijn nu uit haar bio verdwenen.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218901394
xx

[ Bericht 99% gewijzigd door Memm op 29-09-2025 22:00:33 ]
pi_218901476
quote:
Same.

En ook dat overdrevene over hun band. Ik heb ook een eerstgeborene waarmee ik een hele speciale band heb. Maar ik zoen hem niet voortdurend op de mond (voor de camera). Die jongen is al helemaal afgericht om dat te doen als hij een camera ziet.

Ze knuffelden al en toen draaide hij haar hoofd nog. Dat had ik eruit geknipt.

Het zal ook wel een gezellig virussen seizoen worden met al dat gekleef van MB en iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 29-09-2025 22:05:16 (Typfout) ]
pi_218901496
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Wel zo'n verleden en ik kan het ook absoluut niet rijmen.
Boundaries. Grenzen. Die kent ze niet. Raar als je zelf misbruikt bent. Dan let toch juist meer op de lichamelijke integriteit van je kinderen?
pi_218901514
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft het aangepast, jvp nog niet
pi_218901540
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
pi_218901573
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik word niet snel ongemakkelijk, maar ook zoals ze hem kust (en ja ik kus mijn kinderen op hun mond) daar krijg ik de kriebels van.
Inderdaad.. het is een beetje sensueel ofzo. Niet zoals je bij je kind doet een vluchtige kus. Heel raar
pi_218901583
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Ik moest hier om lachen 🫣
pi_218901591
MB

Ik vind het eerlijkgezegd treurig hoe Mies de kinderen zoveel online plaatst. Op dat strand bijvoorbeeld had ze ook rustig plezier met de kinderen kunnen hebben en ze échte aandacht geven. In plaats daarvan weer die verplichte omhelzingsplaatjes. Alles maximaal. Ze kan die kinderen ook (eindelijk) wat rust gunnen. Zij zijn er niet om haar op te peppen, zou andersom moeten zijn. 😪
pi_218901633
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Echt grappig en spot on!
pi_218901827
quote:
Dank je wel! Na niet zo’n leuke dag is dit een heerlijke afsluiter. Die reacties eronder ook van mensen die denken dat Joeri een typetje is en er achter komen dat het niet zo is 😂😂😂😂.
pi_218902009
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
precies dit, ze verkoopt echt duurdere merkkleding. En dat doet ze blijkbaar verdomd goed, ze woont niet in een flatje 3 hoog achter.
Ik denk dat ze daar nooit terecht was gekomen. De familie Walk heeft veel geld.
pi_218902011
Dubbel
pi_218902040
quote:
Juist met een misbruikverleden zou ze beter moeten weten. Dat geknuffel met Jan en alleman. Kinderen zien het gevaar niet (en hun moeder blijkbaar ook niet)

Die kinderen filmen, terwijl iedere gek met een internetverbinding kan meekijken, ik snap het niet.
Het is echt een blinde vlek bij MB. Heel veel filmpjes en foto' s zijn leuk voor het familie- album (vooral die van de Mallorca- vakanties), maar niet voor het wereldwijde web.
pi_218902056
O, en dat handje vasthouden in de auto. Hoe gaat dat? Met rechterhand de hand van je zoon vasthouden, met linkerhand filmen, wie stuurt er dan?
pi_218902076
Nee nee, het is geen blinde vlek!! Ze filmt voor voor de samenleving!! De mensheid!! De verbinding!!
Aldus Anke Wappie van Delden. Dankbaar moeten we zijn voor het kijkje in het privéleven van de kinders, elke dag, dag in, dag uit, staan zij met al hun (on)gemakken voor ons klaar. Amen.
pi_218902254
quote:
Ik ben hier helemaal stuk om gegaan!! 😂 Bonjoeriiii... benieuwd of er een tegen geluid gaat komen inderdaad.
pi_218902270
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Het zal ook wel een gezellig virussen seizoen worden met al dat gekleef van MB en iedereen.
Wil je een mondkapjesplicht invoeren in de herst/winter bij gezinnen?
"Gezellig virusseizoen" als argument tussen moeder en kind. Mijn god, zeg.
Go hard or go home
pi_218902308
De banden bij DBM hadden geen profiel meer (..) waren helemaal uitgedroogd (..) en flinke haarscheuren over de hele banden heen.

Hoe dan?

Rijden ze er zo ontzettend veel mee dat dat tussen de vorige APK en nu is gebeurd? Zien ze nooit een band als ze Flipflapflop in de auto zetten?

Ik moet zeggen dat ik de blaat-stories niet heb gekeken en ook niet meer weet wat er in het vorige topic over is gezegd. Dus excuus als ik mosterd ben.
pi_218902313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 06:32 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Ik ben hier helemaal stuk om gegaan!! 😂 Bonjoeriiii... benieuwd of er een tegen geluid gaat komen inderdaad.
Die gast is zo vol van zichzelf. Zum kotsen
pi_218902327
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De banden bij DBM hadden geen profiel meer (..) waren helemaal uitgedroogd (..) en flinke haarscheuren over de hele banden heen.

Hoe dan?

Rijden ze er zo ontzettend veel mee dat dat tussen de vorige APK en nu is gebeurd? Zien ze nooit een band als ze Flipflapflop in de auto zetten?

Ik moet zeggen dat ik de blaat-stories niet heb gekeken en ook niet meer weet wat er in het vorige topic over is gezegd. Dus excuus als ik mosterd ben.
Wij hebben het ook wel eens gehad bij onze 2e auto dat er haarscheurtjes in de banden kwamen. Ik ging toen veelal op de fiets naar het werk, toen waren de banden uitgedroogd door weinig gebruik en de zon.

Zij heeft mij al een tijdje geblokkeerd en ik heb geen zinnig anoniem te kijken na wat ik hier lees. Maar zij brengt toch elke dag de kinderen met de auto naar school, dagelijks sportschool enz.

De auto moet het ook maar op karakter doen 🙃
pi_218902340
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Die gast is zo vol van zichzelf. Zum kotsen
Waar is het te zien? Zooo benieuwd.
pi_218902373
quote:
Ik ben blij dat jij het schrijft, ik had het precies zo. Die vinger exact. Ik vind het er zo raar uitzien.
pi_218902378
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Ja, de eerste school was niets, toen koos ze de tweede.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen ;( ).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218902379
Maiked gaat haar kind ook steeds vreemder kleden, dat gilet van 3 maten te groot staat voor geen meter en dan dat rare sjaaltje.
pi_218902396
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Ik vind het eerlijkgezegd treurig hoe Mies de kinderen zoveel online plaatst. Op dat strand bijvoorbeeld had ze ook rustig plezier met de kinderen kunnen hebben en ze échte aandacht geven. In plaats daarvan weer die verplichte omhelzingsplaatjes. Alles maximaal. Ze kan die kinderen ook (eindelijk) wat rust gunnen. Zij zijn er niet om haar op te peppen, zou andersom moeten zijn. 😪
Alles voor het beeld naar de buitenwereld! Deze kinderen moeten beschermd worden en ik hoop zo dat Koen op een gegeven moment gaat zeggen:' De kinderen mogen niet meer online'
pi_218902403
MB heeft blijkbaar behoefte aan een dramatisch, meeslepend leven maar misschien nog wel meer om het zo aan de kijkers voor te schotelen. Dit is voor haar kennelijk belangrijker dan het beschermen van haar kinderen voor de gevolgen van deze spotlights. Misschien ervaart ze het niet als een slecht iets? Zou ze zo naïef zijn?
Btw wat ziet ze er droog en gespierd uit op die foto in bh! Ik vind het niet aantrekkelijk of gezond eruit zien maar hiervoor moet ze toch flink trainen lijkt me.
pi_218902416
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen ;( ).
Sneek heeft verhoudingsgewijs zelfs nog meer scholen dan ons durp. En dan vind ik dat wij er al veel hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 08:22:12 #42
184769 crew  Deisyy
pi_218902481
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:22 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Inderdaad.. het is een beetje sensueel ofzo. Niet zoals je bij je kind doet een vluchtige kus. Heel raar
Wat een zieke reactie :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218902486
quote:
Ik woon in een mini dorp met 2 scholen en mijn kind zit ook op een school 3 dorpen verder 🤷 dat vind ik nog niet zo raar de scholen dichterbij passen gewoon niet bij ons..
Overigens brengen sommige ouders hier op dorpen hun kind met de auto naar school hier op het dorp.. en je loopt in 10 minuten van de ene kant van het dorp naar de andere kant van het dorp 🤦‍♂️ volgens mij zijn die mensen langer bezig met in en uit stappen dan dat ze onderweg zouden zijn te voet 🤷
(Wij brengen en halen kind altijd op de fiets trouwens)

Er is veel wat ik raar vind aan dbm maar dit zou ik nog snappen
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 08:26:10 #44
184769 crew  Deisyy
pi_218902492
Het hele topic staat trouwens vol met veroordelingen omdat er inlfuencers zijn die het nou eenmaal niet hetzelfde doen als jullie users.
pi_218902498
quote:
DBM woont niet in Sneek maar in een dorp vlakbij Sneek, is prima te fietsen trouwens (iets van een kwartiertje denk ik) maar toch.
pi_218902551
Rommelige reclame ook weer bij Debbie en de fruitman. Sinds wanneer zijn Debbie en Roy allebei allergisch voor Kiwi’s?
pi_218902553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
DBM woont niet in Sneek maar in een dorp vlakbij Sneek, is prima te fietsen trouwens (iets van een kwartiertje denk ik) maar toch.
Er staat vast teveel wind.
pi_218902578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:29 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Waar is het te zien? Zooo benieuwd.
Bij henryvanloon. Dan het filmpje waar je Joeri ziet aanklikken dan komt de rest vanzelf
pi_218902586
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Rommelige reclame ook weer bij Debbie en de fruitman. Sinds wanneer zijn Debbie en Roy allebei allergisch voor Kiwi’s?
Je moet toch iets bedenken he... hebben ook 4 mensen astma in dat huis maar ook 2 katten en cavia's...
Vond het vooral bijzonder dat de mandarijnen uit een ander kratje gehaald werden... alsof die andere klant dan maar geen of minder mandarijnen krijgt.. stom dat ze dat niet vooraf aangegeven heeft (als je "via Debbie " kan invullen kan je ook "let op allergie voor kiwi" invullen lijkt mij)
Dus heb je dit niet ingevuld heb je gewoon pech!
pi_218902608
quote:
Ik ben idd benieuwd hoe Bonjoeri en Lotte hier mee om gaan. Doet Henry dat wel vaker delulu’s nadoen? Zo ja, wie, wat, waar heb ik gemist? Wat ik vond het leuk!
pi_218902616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
O, en dat handje vasthouden in de auto. Hoe gaat dat? Met rechterhand de hand van je zoon vasthouden, met linkerhand filmen, wie stuurt er dan?
Laurens denk ik? Idd van de zotte nu ik er over nadenk.
pi_218902658
Dbm gisteren... dat haar dochter geregeld had dat ze bij oma mocht eten...
Vandaag... dochter eet weer niet ze had gisteren zelfs geen energie om schoenen aan te doen... ze belt zo diëtist voor drankjes
Echt... die weet niet wat ze zelf typt hoor... dit is toch ziek? 1 van deze verhalen is gewoon verzonnen
Net als haar ouders vrij maar moeder toch naar werk maar toch vrij 🤔🤷 het is zo verwarrend dat er geen touw meer aan vast te knopen is
pi_218902666
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vandaag... dochter eet weer niet ze had gisteren zelfs geen energie om schoenen aan te doen... ze belt zo diëtist voor drankjes
Echt... die weet niet wat ze zelf typt hoor... dit is toch ziek? 1 van deze verhalen is gewoon verzonnen
Net als haar ouders vrij maar moeder toch naar werk maar toch vrij 🤔🤷 het is zo verwarrend dat er geen touw meer aan vast te knopen is
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizar
pi_218902682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizar
Ja maar kind at tot vandaag gewoon.... ze vertelde regelmatig wat kind allemaal eet... ook met dat afwegen dat ze dat niet bij de kinderen doet omdat ze goed eten.. ik vind dit zo bizar dat ze vanmorgen opstond en bedacht dat dit wel weer eens uit de fantasie kast getrokken kon worden
pi_218902689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Het hele topic staat trouwens vol met veroordelingen omdat er inlfuencers zijn die het nou eenmaal niet hetzelfde doen als jullie users.
Sorry hoor, hou me al een tijdje in maar ik vind dat er nogal een grote verschil zit tussen moderators in verschillende pijlers hier. In deze pijler zitten de moderators er wat mij betreft té bovenop en in bijvoorbeeld NWS worden er de meest écht zieke reacties geplaatst bij bijvoorbeeld misdrijven of de meest vreselijke ongevallen in het kader van grapjes en dan wordt er niet eens gemod of gesweept. Die achterlijke ‘komt wel dichtbij’ grapjes bijvoorbeeld en dat zijn by far niet eens de ergste reacties. Ik vind daar wel wat van dat op een forum de moderatie zo uiteen loopt. In mijn ogen zijn de reacties op ‘wat de influencers laten zien’ peanuts vergeleken bij andere pijlers. En dat wat de influes laten zien is pas ziek soms. Of wellicht is ziek iets te sterk uitgedrukt maar ongezond is het helaas vaak wél.
pi_218902704
quote:
Gros wordt gebracht met de auto. Vaak door mensen die direct doorrijden naar het werk. Als ik die tijd heb, zoals nu. Lekker met de fiets.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 09:20:28 #57
382129 crew  Donna
pi_218902706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik snap heel goed dat ze met de auto gaat. Zou dat dooie stuk ook niet fietsen.
pi_218902711
quote:
Gros wordt gebracht met de auto. Vaak door mensen die direct doorrijden naar het werk. Als ik die tijd heb, zoals nu. Lekker met de fiets.

Ieder zijn ding. En over ouders die uitslapen, moeders had kennelijk een middag shift. Vind die een beetje overdreven:p
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 09:26:18 #59
382129 crew  Donna
pi_218902731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:16 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Sorry hoor, hou me al een tijdje in maar ik vind dat er nogal een grote verschil zit tussen moderators in verschillende pijlers hier. In deze pijler zitten de moderators er wat mij betreft té bovenop en in bijvoorbeeld NWS worden er de meest écht zieke reacties geplaatst bij bijvoorbeeld misdrijven of de meest vreselijke ongevallen in het kader van grapjes en dan wordt er niet eens gemod of gesweept. Die achterlijke ‘komt wel dichtbij’ grapjes bijvoorbeeld en dat zijn by far niet eens de ergste reacties. Ik vind daar wel wat van dat op een forum de moderatie zo uiteen loopt. In mijn ogen zijn de reacties op ‘wat de influencers laten zien’ peanuts vergeleken bij andere pijlers. En dat wat de influes laten zien is pas ziek soms. Of wellicht is ziek iets te sterk uitgedrukt maar ongezond is het helaas vaak wél.
NWS kan idd wel een paar extra moderators gebruiken. Het is echt een klote subforum om te moderaten. Meld je vooral aan! :Y

Al reageerde Deisyy volgens mij als zichzelf en niet in de rol van mod.
En verder mag dit naar feedback. SHO / [SHO FB] The SHO goes on
pi_218902825
quote:

[..]
D
DBM vertelde 2 dagen geleden nog op Threads dat het meisje mayonaise met boerenkool had gegeten. 🙈
pi_218902854
bij AM gaat het hele gezin inclusief de twintigers mee naar de tandarts, ik vind dat zo raar!
pi_218902867
DBM spoort echt niet. Dat is wel zeker. De verhalen die ze vertelt kloppen zoals de voorbeelden hierboven aan geven sowieso niet. Elke keer een ander verhaal (voor content denk ik?)
Maar haar kijk op dingen en de reacties die ze geeft, vol scheldwoorden en zo lelijk doen tegen mensen.
pi_218902878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:53 schreef poohenzo het volgende:
bij AM gaat het hele gezin inclusief de twintigers mee naar de tandarts, ik vind dat zo raar!
Over niet sporen gesproken...
pi_218902882
Graag in feedback
~Donna

[ Bericht 96% gewijzigd door Donna op 30-09-2025 10:03:59 ]
pi_218902889
Milou: was de 'vergadering' op school nu de informatieavond van groep 5?

En druk druk druk met haar taakjes vandaag. Maar eerst even shoppen online bij Ter Stal 🤣

Die taakjes screenshotten heeft ze van Amber Girelle lijkt het, die doet dat al wat langer.
pi_218902892
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:53 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap die logica niet. Waarom pas weer na de lunch naar school? Elk kind kan toch direct na zijn of haar controle door naar school/werk? Dat je die kleintjes even moet brengen snap ik wel hoor, maar alles daarboven kan toch rechtstreeks door? Of denk ik nou zo moeilijk?
pi_218902901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ik snap die logica niet. Waarom pas weer na de lunch naar school? Elk kind kan toch direct na zijn of haar controle door naar school/werk? Dat je die kleintjes even moet brengen snap ik wel hoor, maar alles daarboven kan toch rechtstreeks door? Of denk ik nou zo moeilijk?
De tandarts is ver weg geloof ik?

En je moet natuurlijk als groot gezin wel zo veel mogelijk samendoen voor de plaatjes op Insta.
En de kans aangrijpen dat de grote kinderen ook thuis komen lunchen ipv overblijven.
pi_218902918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Holaa het volgende:

En druk druk druk met haar taakjes vandaag. Maar eerst even shoppen online bij Ter Stal 🤣

Die taakjes screenshotten heeft ze van Amber Girelle lijkt het, die doet dat al wat langer.
Ze heeft overigens wel gelijk dat het triest is dat er zo weinig ouders zijn. Ook al is het je 2e of 3e. Stuk fatsoen om te komen. Die leerkracht besteedt daar ook tijd aan.
Degenen die naar zulke dingen niet komen zijn meestal de grootste klagers.
pi_218902943
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
De tandarts is ver weg geloof ik?

En je moet natuurlijk als groot gezin wel zo veel mogelijk samendoen voor de plaatjes op Insta.
En de kans aangrijpen dat de grote kinderen ook thuis komen lunchen ipv overblijven.
En een afspraak om 10 uur zodat ze geen last hebben van de file. Je zou ook gewoon eerder weg kunnen gaan en de afspraak hebben om 8.30 ofzo.
En dat ‘eerst nog thuis lunchen’ snap ik ook niet zo. Zeker voor de middelbare scholieren niet. (Meer dan) een halve dag missen voor een tandartscontrole.
pi_218902961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een afspraak om 10 uur zodat ze geen last hebben van de file. Je zou ook gewoon eerder weg kunnen gaan en de afspraak hebben om 8.30 ofzo.
En dat ‘eerst nog thuis lunchen’ snap ik ook niet zo. Zeker voor de middelbare scholieren niet. (Meer dan) een halve dag missen voor een tandartscontrole.
School boeit daar toch niet.
Mijn kinderen zouden zich echt voor schut vinden staan als ze een halve dag weg zijn voor een controle van 10 minuten.
Maar goed die hebben ook geen moeder die glibbert van alle aandacht en wij hebben dus gewoon een tandarts op nog geen 10 min.
pi_218902965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Holaa het volgende:

Die taakjes, is het dan omdat het leuk is om af te vinken? Afspraken staan in de agenda, iedere week zwemles voelt voor mij niet als een taakje, evenals de was doen 8)7
pi_218902966
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Giddie het volgende:
MB heeft blijkbaar behoefte aan een dramatisch, meeslepend leven maar misschien nog wel meer om het zo aan de kijkers voor te schotelen. Dit is voor haar kennelijk belangrijker dan het beschermen van haar kinderen voor de gevolgen van deze spotlights. Misschien ervaart ze het niet als een slecht iets? Zou ze zo naïef zijn?
Btw wat ziet ze er droog en gespierd uit op die foto in bh! Ik vind het niet aantrekkelijk of gezond eruit zien maar hiervoor moet ze toch flink trainen lijkt me.
Je hebt gemist dat ze veel is afgevallen door de situatie? Hier hoef je niet altijd voor te trainen.
pi_218902983
Die tandartsafspraak van AM, is gewoon een heel evenement _O-
Waarom gaan je volwassen kinderen nog mee? Die zitten daar 1,5 (!!) uur voor een afspraak van 10 minuten voor zichzelf.
pi_218903002
De volwassenen kinderen worden volgens mij omgekocht doordat Am de rekening betaalt?

Mijn oudste is 22 jaar en gaat gewoon zelfstandig naar de tandarts. Laatst had hij een hoge rekening, toen heb ik de helft betaald. Terwijl ik niet eens een foto of filmpje van hem in de tandartsstoel heb en dus ook niks heb kunnen posten... Ik lijk wel gek
pi_218903007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:30 schreef Lodelie het volgende:
De volwassenen kinderen worden volgens mij omgekocht doordat Am de rekening betaalt?

Mijn oudste is 22 jaar en gaat gewoon zelfstandig naar de tandarts. Laatst had hij een hoge rekening, toen heb ik de helft betaald. Terwijl ik niet eens een foto of filmpje van hem in de tandartsstoel heb en dus ook niks heb kunnen posten... Ik lijk wel gek
haha ja foei zeg! je had er zeker 10 stories van kunnen maken!
pi_218903012
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:30 schreef Lodelie het volgende:

De 18+ kinderen kunnen toch prima zelf een afspraak inplannen en de rekening naar de CEO laten sturen?

Blijft over de 5 jongsten en pa en ma. Scheelt toch weer controle en eventueel behandeling van 3 mensen.
pi_218903040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je hebt gemist dat ze veel is afgevallen door de situatie? Hier hoef je niet altijd voor te trainen.
Nee, dat heb ik niet gemist. Ze ziet er heel gespierd uit, dat is wel door flink te trainen lijkt me. En spieren zullen beter zichtbaar als je afgevallen bent/weinig vet hebt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo vaak fotos gezien van ultraslanke dames met zo'n wasbord. Misschien Jaimy Vaes en die traint ook heel veel volgens mij.
pi_218903062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:43 schreef Giddie het volgende:

[..]
Nee, dat heb ik niet gemist. Ze ziet er heel gespierd uit, dat is wel door flink te trainen lijkt me. En spieren zullen beter zichtbaar als je afgevallen bent/weinig vet hebt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo vaak fotos gezien van ultraslanke dames met zo'n wasbord. Misschien Jaimy Vaes en die traint ook heel veel volgens mij.
Ik heb zulke foto’s van mijzelf, uit een periode waarin ik door omstandigheden veel ben afgevallen. Ik sportte toen absoluut niet.
pi_218903088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb zulke foto’s van mijzelf, uit een periode waarin ik door omstandigheden veel ben afgevallen. Ik sportte toen absoluut niet.
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.
pi_218903107
Julia heeft een gaatje! Dat jullie t ff weten!
pi_218903112
en Jim krijgt foto's!
pi_218903168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Giddie het volgende:

[..]
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.
Ja, heel erg vond ik dat. Ik woog toen <45 kg.
pi_218903223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, heel erg vond ik dat. Ik woog toen <45 kg.
Dat kan ik me goed voorstellen. Weinig kg! Dat doet wat met je. Dat moet met MB toch ook zo zijn. Ze geeft zelf aan dat ze veel tips en hulp krijgt van haar omgeving, gevraagd en ongevraagd. Helemaal als jezelf in de spotlight zet. Ik herken het wel dat mensen er opmerkingen over maken en je willen 'helpen'. Ik vond dat niet fijn. Ik heb nu een gezond bmi maar krijg nog steeds af en toe opmerkingen dat ik te slank zou zijn. Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.
pi_218903249
Dbm die filmt dat iedereen van alles laat liggen een stuk of 5x zegt "ok dit is van mij" en ook steeds zegt dat zij niets laat slingeren...

Kim... gewoon alles in een vuilniszak... ruimt op en leren ze dat ze niets moeten laten slingeren 👌 en wil je dat niet? Stop met zeiken
pi_218903313
Jvp lijkt een nieuwe fase in te gaan? Kinderen sinds twee weken niet meer 'full face' in beeld?
pi_218903327
Zo, Debbie heeft zichzelf weer eens (lelijke) oorbellen kado gedaan, weer meer zooi en weer geld over de balk 🤦♀
pi_218903363
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie heeft zichzelf weer eens (lelijke) oorbellen kado gedaan, weer meer zooi en weer geld over de balk 🤦♀
Met een tag in de hoop voor een samenwerking…?
pi_218903426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Allemaal grotere hangers is idd ook niet mijn smaak 🤷 ach Roy werkt niet voor niets he...
pi_218903437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Met een tag in de hoop voor een samenwerking…?
Ze zegt dat ze de oorbellen zelf gekocht heeft
pi_218903472
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze de oorbellen zelf gekocht heeft
Ze koopt alles zelf in hoop op samenwerking 🤣
pi_218903514
Hoezo “weer een sonde”?? Vriendinnie heeft nooit een sonde gehad voor dit toch? En het meisje heeft geen energie meer om te spelen. Ben benieuwd hoe dat de komende weken in haar story’s gaat. Man man, zij zoekt gewoon echt sensatie. Wat een inhoudsloos leven heeft ze.
pi_218903537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:43 schreef SterreKaatje het volgende:
Jvp lijkt een nieuwe fase in te gaan? Kinderen sinds twee weken niet meer 'full face' in beeld?
Opzich goed. Wel treurig dat die kinderen hiervoor maximaal in beeld zijn geweest en dat er dus al zoveel van ze blijvend op het internet te vinden is
pi_218903557
Dbm word tijd dat ze haar naam veranderd.
Ik snap niet dat ik haar volg want ik irriteer me mateloos.
Hoe houd zijn flip en flap? (Had ze niks beters kunnen bedenken, ik denk telkens dat het haar konijnen zijn)
Is het gek dat een kind dingen laat slingeren op die leeftijd? Nee toch?

Ze kan werkelijk alleen maar klagen he?!
Ga een hobby zoeken, ga werken of weet ik veel wat. Maar stop met echt alles negatief of ‘slecht’ zien.

Geen idee hoever school is,
Prachtig weer, dan wil je toch fietsen? Of zou het echt een uur zijn? Maar 20-30 minuten kan prima toch? Zeker voor een keer als je auto stuk is?
pi_218903573
Ik denk de hele tijd dat die tweeling van AM in hun pyjama broek naar de tandarts is gegaan.
Blijf die tandarts een bijzonder gebeuren vinden.
Wij gingen altijd buiten schooltijd, heel normaal lijkt me.
AM gaat liever voor alle kinderen vrij vragen..? Bijzonder.
pi_218903591
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hoezo “weer een sonde”?? Vriendinnie heeft nooit een sonde gehad voor dit toch? En het meisje heeft geen energie meer om te spelen. Ben benieuwd hoe dat de komende weken in haar story’s gaat. Man man, zij zoekt gewoon echt sensatie. Wat een inhoudsloos leven heeft ze.
Ik vind haar soms echt gevaarlijk naar die kinderen toe. Zij praat ze ziek.
pi_218903600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze koopt alles zelf in hoop op samenwerking 🤣
😆 en dan ook het bedrijf er wanhopig bij taggen
pi_218903618
Flip moet alweer ziek opgehaald worden, gisteren ook al
pi_218903623
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:22 schreef Giddie het volgende:

[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Weinig kg! Dat doet wat met je. Dat moet met MB toch ook zo zijn. Ze geeft zelf aan dat ze veel tips en hulp krijgt van haar omgeving, gevraagd en ongevraagd. Helemaal als jezelf in de spotlight zet. Ik herken het wel dat mensen er opmerkingen over maken en je willen 'helpen'. Ik vond dat niet fijn. Ik heb nu een gezond bmi maar krijg nog steeds af en toe opmerkingen dat ik te slank zou zijn. Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.
Hier net zo. Adviezen waar je niet op zit te wachten. Aankomen is echt niet altijd eenvoudig. Hier inmiddels ook weer een gewicht waar ik blij mee ben maar voor anderen inderdaad vaak niet voldoende.
pi_218903625
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
Van de week nog op de loopfiets rondjes gedaan. Oh oh, doodmoe het meisje!
pi_218903650
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:40 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van de week nog op de loopfiets rondjes gedaan. Oh oh, doodmoe het meisje!
Echt een ziekelijke situatie.
pi_218903651
Ik keek net naar de foto's van de kinderen van DBM maar zo ondervoed ziet dat meisje er toch niet uit? Mijn dochter van toen 2,5 at ook echt minimaal (halve boterham, 1 stukje appel, 3 sperziebonen) en had ondergewicht (ze was echt vel over been) en zelfs zij heeft niet aan een sonde gezeten. FlipFlop heeft gewoon nog spekkies rond haar armpjes en beentje dus vind dat wel weer heel bijzonder. Ik denk dat zij meer baat heeft bij een psycholoog die DBM helpt ipv dat het kind weer aan de flesjes moet, want dat zal ze dan ook niet nemen als ze ook geen eten neemt.
pi_218903654
Juicechannel zegt dat mb en koen al gescheiden zijn, maar dat lijkt me sterk zo snel?
Plus, dit is haar 'merknaam', vind het wel logisch dat ze dit niet zo 123 aanpast
pi_218903664
Wel ja, alle kinderen blijven gewoon lekker thuis van school vanwege de tandartsafspraak van 10 minuten *koekkoek*
pi_218903686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:43 schreef SterreKaatje het volgende:
Dit valt mij ook op. Iets in mij zegt dat haar ex hier een groot aandeel in heeft gehad. Ik denk dat hij ook verboden heeft dat Michelle en Koen zijn kinderen nog op de socials mocht zetten op het einde. En ik geef hem groot gelijk, hij wist wat er op hen af zou komen met het aankondigen van de breuk, ik zou mijn kinderen daar ook buiten willen laten.
pi_218903689
Tsja dit is niet de eerste keer dat DBM uit haar nek lult en dat over de rug van de gezondheid van haar kinderen.
Recent nog het 'stik' incident.
pi_218903694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:46 schreef Troelaatje13 het volgende:
Wel ja, alle kinderen blijven gewoon lekker thuis van school vanwege de tandartsafspraak van 10 minuten *koekkoek*
de plangoeroe had er niet op gerekend dat de tandarts ook echt iets moest doen bij sommige gezinsleden dus nu is de lunch later en tja dan is het handiger als iedereen maar gewoon thuis blijft of zo
pi_218903708
Flip weer lekker robloxen vanmiddag 👌 gozertje weet helemaal hoe het werkt... flap was te zwak wegens ondervoeding om schoenen aan te doen maar blijft wel lekker op school 🤔
pi_218903715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:44 schreef slowie het volgende:
Juicechannel zegt dat mb en koen al gescheiden zijn, maar dat lijkt me sterk zo snel?
Plus, dit is haar 'merknaam', vind het wel logisch dat ze dit niet zo 123 aanpast
Die beweren dat ze al sinds begin dit jaar gescheiden zijn om het zo gelijkwaardiger te maken voor J. Sorry hoor, als dit klopt ben je echt koekoek om dat te doen voor J. Ze wist waar ze aan begon… ik vind het steeds vager worden en ik vind JC erg geobsedeerd door de Bollens. Ik denk overigens ook niet dat het klopt, kan mij niet voorstellen dat M&K zo gek zijn om dat te doen. Overigens klopte er de vorige berichtgeving van JC ook van geen kanten, die worden opgenaaid door iedereen.
pi_218903789
Inmiddels gevonden.

[ Bericht 90% gewijzigd door Rimboequeen op 30-09-2025 13:21:08 ]
pi_218903827
Jeetje wat een onzin kraamt DBM weer uit...zij praat die kinderen ziek, wat een fantast is het ook..hoop dat ze snel de juiste psychologische hulp krijgt en daar wél eerlijk is.
pi_218903887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:46 schreef Troelaatje13 het volgende:
En er zit ook maar 1 tandarts in die grote praktijk? De ouderen bijvoorbeeld kunnen niet op hetzelfde moment bij een andere terecht?

Bizar gedoe daar.
pi_218903891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:20 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap heel goed dat ze met de auto gaat. Zou dat dooie stuk ook niet fietsen.
Zo goed ken ik het daar niet, maar als de auto stuk is zou het in principe kunnen. Ze heeft zelfs een bakfiets volgens mij.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 13:37:22 #113
382129 crew  Donna
pi_218903906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:29 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zo goed ken ik het daar niet, maar als de auto stuk is zou het in principe kunnen. Ze heeft zelfs een bakfiets volgens mij.
Niets is onmogelijk, zeker niet.
pi_218903920
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:50 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dit valt mij ook op. Iets in mij zegt dat haar ex hier een groot aandeel in heeft gehad. Ik denk dat hij ook verboden heeft dat Michelle en Koen zijn kinderen nog op de socials mocht zetten op het einde. En ik geef hem groot gelijk, hij wist wat er op hen af zou komen met het aankondigen van de breuk, ik zou mijn kinderen daar ook buiten willen laten.
Als hij daar inspraak in heeft dan had hij dat vanaf het begin moeten doen.
pi_218903946
Judith zit weer eens in haar ooghoeken te pulken. Ga gewoon douchen ofzo of neem dat gepulk niet op🤢
pi_218903962
Debbie heeft haar oorbellen niet meer uit gehad sinds maart/april. Ik kan toch niet de enige zijn die oorbellen en oren wast?
En waarom van die lange oorbellen als je gezicht al zoveel is met een bril en mega lippen? En hoezo kost dit een rib?
pi_218903973
Dat je je als 25(?)jarige laat filmen terwijl je in de tandartsstoel ligt, echt bezopen. De tweeling lijkt helaas teveel af te kijken bij Julia, die gedragen zich al net zoals een vijfjarige als hun zus. Absurd trouwens dat die scholen hiermee akkoord gaan!
pi_218904004
En moest Lot weer bovenop een volwassene alsof ze een baby is?
pi_218904007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar oorbellen niet meer uit gehad sinds maart/april. Ik kan toch niet de enige zijn die oorbellen en oren wast?
En waarom van die lange oorbellen als je gezicht al zoveel is met een bril en mega lippen? En hoezo kost dit een rib?
Ik heb zelf geen oorbellen want allergisch etc.. maaar mijn dochter heeft wel 2 gaatjes. En nee die oorbellen worden niet gewassen.
pi_218904012
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Farfallefalle het volgende:
L. treft het lot van de jongste, die wordt door iedereen klein gehouden en soms (vast niet altijd) behandelt alsof ze 2 of 3 jaar is.
pi_218904020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Farfallefalle het volgende:
Dat zal toch niet meer?
pi_218904037
quote:
Ik draag dagelijks dezelfde oorbellen jaar in, jaar uit. En die gaan zeker regelmatig even uit zodat zowel de oorbellen als het stukje oor wat ze bedekken even gewassen kunnen worden met Dettol.
pi_218904046
Het huis van Janneke en Evert is verkocht zie ik op Funda.
Voor de mensen die zeiden ‘voor dat geld, in. IJMUIDEN onder de rook van Tata?!’

Te koop sinds 29 augustus, verkocht op 24 september..
pi_218904063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En er zit ook maar 1 tandarts in die grote praktijk? De ouderen bijvoorbeeld kunnen niet op hetzelfde moment bij een andere terecht?

Bizar gedoe daar.
Die ouderen kunnen volgens mij prima zelfstandig gaan. Wat een onzin om dat samen te plannen.
Daar zou onze school overigens ook echt een mening over hebben, en terecht.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:10:55 #125
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218904070
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:26 schreef LeSage het volgende:
Die tandartsafspraak van AM, is gewoon een heel evenement _O-
Waarom gaan je volwassen kinderen nog mee? Die zitten daar 1,5 (!!) uur voor een afspraak van 10 minuten voor zichzelf.
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218904071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 00:31 schreef Johanna38 het volgende:
Nee nee, het is geen blinde vlek!! Ze filmt voor voor de samenleving!! De mensheid!! De verbinding!!
Aldus Anke Wappie van Delden. Dankbaar moeten we zijn voor het kijkje in het privéleven van de kinders, elke dag, dag in, dag uit, staan zij met al hun (on)gemakken voor ons klaar. Amen.
Helemaal koekkoek
pi_218904124
quote:

[..]
De plooien in haar buik kwamen volgens mij door een te strakke broek.
pi_218904132
quote:

[..]
Dat geen zin in schoenen aantrekken heeft weinig/ niets met energie te maken. Eerder met niet willen en dr moeder voor dr karretje spannen. Duidelijk wie de baas zijn daar in huis...
pi_218904136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:58 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb zelf geen oorbellen want allergisch etc.. maaar mijn dochter heeft wel 2 gaatjes. En nee die oorbellen worden niet gewassen.
Hmm… ik weet niet beter dan dat mijn moeder dat deed. Ik ook en mijn dochters ook.
pi_218904151
Anne heeft geen tijd voor een middagslaapje vandaag. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
pi_218904179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ik draag dagelijks dezelfde oorbellen jaar in, jaar uit. En die gaan zeker regelmatig even uit zodat zowel de oorbellen als het stukje oor wat ze bedekken even gewassen kunnen worden met Dettol.
Zo gek is het dus niet😬. Ik draag ook al jaren dezelfde oorbellen en deze maak ik, net als jij, regelmatig schoon.
pi_218904214
Ik dacht even dat ik een drukke dag had vandaag, maar Am neemt geen uur rust en pakt gelijk het huishouden op!

Wat een power woman.
pi_218904219
Je oren met Dettol wassen? Het moet niet gekker worden zeg :wtf:
pi_218904265
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef Lodelie het volgende:
Ik dacht even dat ik een drukke dag had vandaag, maar Am neemt geen uur rust en pakt gelijk het huishouden op!

Wat een power woman.
Hoe druk je het ook hebt, je dag zal nooit zo druk zijn als die van fluflu die moeten rusten, koffie drinken of langs de action moet.
pi_218904301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Die beweren dat ze al sinds begin dit jaar gescheiden zijn om het zo gelijkwaardiger te maken voor J. Sorry hoor, als dit klopt ben je echt koekoek om dat te doen voor J. Ze wist waar ze aan begon… ik vind het steeds vager worden en ik vind JC erg geobsedeerd door de Bollens. Ik denk overigens ook niet dat het klopt, kan mij niet voorstellen dat M&K zo gek zijn om dat te doen. Overigens klopte er de vorige berichtgeving van JC ook van geen kanten, die worden opgenaaid door iedereen.
Ik zie de aanvulling nu inderdaad door JC, maar ik vind ze nu ook steeds vaker onzin uitkramen. Hoop dat iedereen gewoon weer terug gaat naar hun eigen gezin 😬
pi_218904325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:32 schreef Harper het volgende:
Er is ook Dettol voor je huid.
pi_218904328
Wat een enorme zooi weer in die kast bij Milou
pi_218904343
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een enorme zooi weer in die kast bij Milou
Bijna taaktober 💪
pi_218904377
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Er is ook Dettol voor je huid.
Voor het ontsmetten van een wond.
Je hoeft je oorlellen toch niet apart te wassen als je regelmatig doucht?

Maar goed, nogal offtopic.
pi_218904405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:23 schreef Harper het volgende:
Anne heeft geen tijd voor een middagslaapje vandaag. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
Ik hoop echt voor haar dat Maarten kan koken. Wat een dag.
pi_218904406
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef slowie het volgende:

[..]
Ik zie de aanvulling nu inderdaad door JC, maar ik vind ze nu ook steeds vaker onzin uitkramen. Hoop dat iedereen gewoon weer terug gaat naar hun eigen gezin 😬
+1
pi_218904424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Hier is toch een tijdje zo'n screenshot 'rond gegaan' van de scheiding van Koen&Michelle? Voelde toen al niet helemaal legitiem. Maar heb daar verder geen verstand van.
Geen idee ook hoe lang een scheiding normaal gezien duurt. Maar kan me niet voorstellen dat ze zouden zijn gescheiden om het gelijkwaardiger te maken. Volgens mij hadden ze het op papier allemaal best prima geregeld.
pi_218904433
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als hij daar inspraak in heeft dan had hij dat vanaf het begin moeten doen.
Ik neem aan dat vader daar gewoon inspraak in heeft, het zijn ook zijn kinderen. Dat hij dit al vanaf het begin had moeten doen staat niet ter discussie, ben het met je eens. Maar beter te laat dan nooit. Ik kan me voorstellen dat hij dit soort forums en de juicechannels ook volgt en het nu wel welletjes vond. Ik vind de berichtgeving over hun ook echt verdriedubbeld sinds het begin, ze stonden nooit zo erg onder een vergrootglas als nu, dus hij kan daar nu ook anders instaan als een jaar geleden.
pi_218904437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor het ontsmetten van een wond.
Je hoeft je oorlellen toch niet apart te wassen als je regelmatig doucht?

Maar goed, nogal offtopic.
Inderdaad offtopic. Zoals zo vaak hier.
Ik vind het wel zo fris om oorlellen en oorbellen apart te wassen. En Dettol heeft o.a. gewoon wasgel en handzeep.
pi_218904442
quote:
Hahaha! Ik verbaas me ook 🫣 Als je onder de douche staat en je wast je haar etc dan komt er toch genoeg schuim langs je oorbellen 🤷‍♀️
pi_218904453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bijna taaktober 💪
Woop woop nu al zin in 😅🫣🫣🫣🫣
Ze lijkt het er bijna om te doen. Hele jaar bende maken zodat ze in oktober taaktober kan doen.
pi_218904485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:12 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Hahaha! Ik verbaas me ook 🫣 Als je onder de douche staat en je wast je haar etc dan komt er toch genoeg schuim langs je oorbellen 🤷‍♀️
Er komt schuim langs je hele lijf. Ik vind dat iets anders dan wassen. Maar het is maar net wat je meekrijgt denk ik.
pi_218904487
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Giddie het volgende:
Die diastase valt bij haar wel erg veel op nu. Ik vind het ook echt niet mooi.
Snap ook niet zo goed wat ze er zelf mee wil bereiken. Continu zoveel aandacht op dat ze aan moet komen en dat ze haar lijf vreselijk vind. Maar ook continu zoveel beelden van haarzelf delen, met (sport)kleding en in ondergoed.
Waarom zet je zoveel beelden van jezelf online als je eigenlijk niet naar jezelf kunt kijken? Dan is het toch een grote 'ik vind al die aandacht stiekem heel erg leuk' show.
pi_218904502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Die diastase valt bij haar wel erg veel op nu. Ik vind het ook echt niet mooi.
Snap ook niet zo goed wat ze er zelf mee wil bereiken. Continu zoveel aandacht op dat ze aan moet komen en dat ze haar lijf vreselijk vind. Maar ook continu zoveel beelden van haarzelf delen, met (sport)kleding en in ondergoed.
Waarom zet je zoveel beelden van jezelf online als je eigenlijk niet naar jezelf kunt kijken? Dan is het toch een grote 'ik vind al die aandacht stiekem heel erg leuk' show.
Denk dat bij alle fluflu's wel zo is, anders stel je je leven niet zo tentoon.
pi_218904506
quote:

[..]
Die 'goot' is een diastase. Niet echt voor getraind dus...
pi_218904507
Demammavan: wat is de reden dat je wel voor controles betaalt en niet voor andere behandelingen? Betaal dan gewoon niets, zou ik zeggen (hier betalen ze na hun 18e zelf).

Nu is het net alsof gaatjes je eigen schuld zijn. Dat is het vaak niet, mijn ene kind peotst slechter dan slecht en heeft nooit wat ander. De andere poetst, ragert en flost heel fanatiek en heeft weleens een gaatje. Ik poetste als kind amper en heb zeker 15 jaar geen tandarts gezien en ik heb nog nooit wat gehad, terwijl mijn man die eindeloos staat te poetsen best veel vullingen heeft.
pi_218904551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: wat is de reden dat je wel voor controles betaalt en niet voor andere behandelingen? Betaal dan gewoon niets, zou ik zeggen (hier betalen ze na hun 18e zelf).

Nu is het net alsof gaatjes je eigen schuld zijn. Dat is het vaak niet, mijn ene kind peotst slechter dan slecht en heeft nooit wat ander. De andere poetst, ragert en flost heel fanatiek en heeft weleens een gaatje. Ik poetste als kind amper en heb zeker 15 jaar geen tandarts gezien en ik heb nog nooit wat gehad, terwijl mijn man die eindeloos staat te poetsen best veel vullingen heeft.
Je hebt er niet altijd invloed op, maar bij de Geertsen werkt t nou eenmaal zo ofzo. Gewoon omdat het zo werkt 🤷‍♀️.

Maar zijn nou alle jonge kinderem de hele dag niet naar school geweest vanwege de tandarts controle?
pi_218904565
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier is toch een tijdje zo'n screenshot 'rond gegaan' van de scheiding van Koen&Michelle? Voelde toen al niet helemaal legitiem. Maar heb daar verder geen verstand van.
Geen idee ook hoe lang een scheiding normaal gezien duurt. Maar kan me niet voorstellen dat ze zouden zijn gescheiden om het gelijkwaardiger te maken. Volgens mij hadden ze het op papier allemaal best prima geregeld.
Dat heb ik gemist, maar lijkt me heel raar om met een scheiding bezig te zijn, terwijl je nog in een relatie zit. Of er nou wel of niet een derde persoon bij is
pi_218904605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je hebt er niet altijd invloed op, maar bij de Geertsen werkt t nou eenmaal zo ofzo. Gewoon omdat het zo werkt 🤷‍♀️.

Maar zijn nou alle jonge kinderem de hele dag niet naar school geweest vanwege de tandarts controle?
Dat zag ik wel al een beetje aankomen ...
pi_218904651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Die 'goot' is een diastase. Niet echt voor getraind dus...
Ik heb er duidelijk geen kaas van gegeten :X
pi_218904668
quote:
Dat is echt super smerig! Ik denk niet dat we willen weten hoe de oorbellen ruiken of haar vingers als ze het gaatje 'masseert'. Heel onhygienisch. Iemand die ik ken die heel veel gaatjes en oorbellen heeft kan ik af en toe zelfs ruiken als ik ernaast zit. Zeker weten dat zij dit niet of nauwelijks doet.
pi_218904674
Hoe kan AM de kinderen een tikkie sturen die een gaatje hadden. Ze kan toch nog nooit de rekening hebben van de tandarts. Of zou ze hen een symbolisch bedrag in rekening brengen?
pi_218904682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:02 schreef Latteanais het volgende:
Hoe kan AM de kinderen een tikkie sturen die een gaatje hadden. Ze kan toch nog nooit de rekening hebben van de tandarts. Of zou ze hen een symbolisch bedrag in rekening brengen?
Of de rekening gaat in zijn geheel naar haar en dan stuurt ze tikkies
pi_218904690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Giddie het volgende:

[..]
Dat is echt super smerig! Ik denk niet dat we willen weten hoe de oorbellen ruiken of haar vingers als ze het gaatje 'masseert'. Heel onhygienisch. Iemand die ik ken die heel veel gaatjes en oorbellen heeft kan ik af en toe zelfs ruiken als ik ernaast zit. Zeker weten dat zij dit niet of nauwelijks doet.
Jij schrijft het heel gedetailleerd maar dit is inderdaad wat er gebeurt🤢
pi_218904730
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Giddie het volgende:

[..]
Sowieso komt er bij Debbie al weinig water en zeep langs haar oorlellen als ik kijk naar de gemiddelde vetheid van haar haren 🫣

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 30-09-2025 18:16:26 ]
pi_218904734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt. Had niet anders verwacht.
De tweeling en G + J misschien ook niet, maar die hebben we nog niet gesignaleerd. Misschien zitten ze lekker op hun kamer te gamen of dansjes te oefenen.
pi_218904751
Oh was even vergeten dat binnenkort weer die tijd aanbreekt dat Debbie weer met die effing elf aankomt💀💀💀
pi_218904767
Ik vindt Am zo enorm rechtlijnig en simpel denken dat ze haar kinderen daar echt te kort mee doet.

Met man en macht propt ze al haar kinderen in precies dezelfde hokjes. "Wij hebben geen beugel nodig."
Ze stuurt tikkies voor eventuele gaatjes. Ik trek de conclusie dat zij vindt dat je gaatjes kan voorkomen door goed te poetsen en dat het dus je eigen schuld is als je een gaatje hebt.
pi_218904781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:17 schreef opwegnaar het volgende:
Oh was even vergeten dat binnenkort weer die tijd aanbreekt dat Debbie weer met die effing elf aankomt💀💀💀
Ieder jaar meer elfmeuk... en enige die het leuk vind is Debbie... vorig jaar liepen de kinderen er ook gewoon langs en Debbie maar roepen "wat doet de elf???"
pi_218904830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:20 schreef Lodelie het volgende:
Ik vindt Am zo enorm rechtlijnig en simpel denken dat ze haar kinderen daar echt te kort mee doet.

Met man en macht propt ze al haar kinderen in precies dezelfde hokjes. "Wij hebben geen beugel nodig."
Ze stuurt tikkies voor eventuele gaatjes. Ik trek de conclusie dat zij vindt dat je gaatjes kan voorkomen door goed te poetsen en dat het dus je eigen schuld is als je een gaatje hebt.
Alleen zij mag een beugel (al hebben we daar nog weinig van gezien). Terwijl een beugel in je jeugd nou juist zoveel problemen kan voorkomen.
pi_218904885
De meiden kregen dit keer wel een beetje op hun kop van de tandarts. Hij is niet tegen snoep, maar wel tegen teveel snoepmomenten.

Moeders treft geen blaam, met haar puberla, bestelling van snaai iedere week en het toestaan van het snoepen en snaaien?
Snoep na de lunch (‘één snoepje L!’, die er vervolgens 2 pakt.

Maar de ijskoffie van de tweeling, die doet het hem..

[ Bericht 8% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-09-2025 16:50:55 ]
pi_218904968
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
De meiden kregen dit keer wel een beetje op hun kop van de tandarts. Hij is niet tegen snoep, maar wel tegen teveel snoepmomenten.

Moeders treft geen blaam, met haar puberla, bestelling van snaai iedere week en het toestaan van het snoepen en snaaien?
Snoep na de lunch (‘één snoepje L!’, die er vervolgens 2 pakt.

Maar de ijskoffie van de tweeling, die doet het hem..
Het komt bij haar ook niet dat zij de kinderen die vele snoepmomenten aanleren 🤷‍♀️.
Nee die ene ijskoffie is net 1 moment te veel
pi_218904985
Of ze poetsen hun tanden een keer vaker :!
pi_218905070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En een kilo in 2 weken, joh dat kind heeft ff lekker gepoept.
Van een kilo afvallen in 2 weken word je echt niet flauw.
pi_218905107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip moet alweer ziek opgehaald worden, gisteren ook al
Ja zijn plannetje viel
In duigen denk ik, moeder vond dat het beter ging dus stuurde hem naar school.
Hij heeft vast gedacht, ok nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_218905138
quote:
Het zullen de oorbellen zijn die ze bedoeld, maar al doet ze het wel , haar oren toch?
pi_218905140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
En een kilo in 2 weken, joh dat kind heeft ff lekker gepoept.
Van een kilo afvallen in 2 weken word je echt niet flauw.
Ze wil dat haar kinderen geen ongezonde relatie krijgen met eten omdat zijn het eten allemaal afweegt, maar schijnbaar gaat het meisje wel elke week op de weegschaal, daar wordt een kind toch ook niet blij van?
pi_218905182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:25 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze wil dat haar kinderen geen ongezonde relatie krijgen met eten omdat zijn het eten allemaal afweegt, maar schijnbaar gaat het meisje wel elke week op de weegschaal, daar wordt een kind toch ook niet blij van?
Precies, zij zoekt gewoon problemen. Ik vraag me af: wat gebeurt er als je Glip gewoon op school laat?
Thuis heeft hij ook buikpijn maar niet zo erg dat hij niet kan spelen of voor de iPad kan.
Die kinderen weten precies hoe ze het moeten doen en bespelen juf en mama
pi_218905208
Hvk
Arme Louay
Om 3 uur doodmoe en huilen, zus zit aan hem
Te sjorren en hij valt om 17:30 in slaap.
Dan snap je hetvtoch niet, leg m dan om 3 uur ff kort in bed voor een dutje, nu is hij te moe om te ten.
pi_218905246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het komt bij haar ook niet dat zij de kinderen die vele snoepmomenten aanleren 🤷‍♀️.
Nee die ene ijskoffie is net 1 moment te veel
Heerlijk die flexibele manier van denken en handelen van AM. Enne die beugel.....al draagt een paard aap een gouden beugel....etc
pi_218905275
Had ze geprobeerd maar toen wilde hij niet slapen. Weet niet of ze hem in zn bed boven legt? In ieder geval rustiger dan beneden lijkt mij al fijn voor hem
pi_218905294
DBM beweert op threads dat haar kind arfid heeft. Die vrouw is zwaar ziek hoor.
pi_218905300
quote:
😱😱😱
pi_218905332
quote:
Niet weer die infantiele elf 🤦♀ daar zal ze vast wel weer energie genoeg voor hebben, en dan kan ze weer lekker zooi kopen voor dat ding
pi_218905373
AM gestresst dat ze de transfer van het vliegveld naar het hotel in IJsland nog niet heeft kunnen regelen. Ze gaat in juni volgend jaar?..

De bus stopt voor de deur bij het vliegveld en rijdt naar het centrum. Een kilometer of 50 ofzo. En er zijn zoveel tours naar de golden triangle dat je die waarschijnlijk een dag van te voren nog kan boeken.

Maar de reisplanmevrouw heeft afgedaan?
pi_218905376
Dus bij AM wordt je als kind en als volwassen kind continu uitgebuit online zodat moeders lekker veel geld binnen kan harken, maar je moet wel zelf een lullig gaatje in je kies betalen? Ze kon me om meerdere redenen al de boom in maar dat zou echt de druppel zijn. Zoek maar een ander slachtoffer om continu tentoon te stellen en van te profiteren. Wat een heks is die vrouw toch. En Maarten is een natte tosti, alles maar goed vinden zodat hij de wekelijkse smeerbeurt niet mis loopt. Bah bah bah
pi_218905381
AM: de tweeling moet een snoep moment minderen dus moeten ze de ijskoffie voegen bij een al bestaand eet moment… ik snap het niet. Dan nemen ze toch alsnog dezelfde hoeveelheid zoetigheid? Of ontbijten of lunchen ze normaliter ook met snoep?
pi_218905410
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gestresst dat ze de transfer van het vliegveld naar het hotel in IJsland nog niet heeft kunnen regelen. Ze gaat in juni volgend jaar?..

De bus stopt voor de deur bij het vliegveld en rijdt naar het centrum. Een kilometer of 50 ofzo. En er zijn zoveel tours naar de golden triangle dat je die waarschijnlijk een dag van te voren nog kan boeken.

Maar de reisplanmevrouw heeft afgedaan?
Echt he? Het is nog niet eens oktober. Ze kan zelfs nog zwanger raken en een kind baren voor ze gaat!
En goed punt van die reisbureaumevrouw.
pi_218905431
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:05 schreef Sushirijst het volgende:
AM: de tweeling moet een snoep moment minderen dus moeten ze de ijskoffie voegen bij een al bestaand eet moment… ik snap het niet. Dan nemen ze toch alsnog dezelfde hoeveelheid zoetigheid? Of ontbijten of lunchen ze normaliter ook met snoep?
Wat mijn tandarts toen zei was 6 eetmomenten per dag. En dan 2 a 3 x tandenpoetsen op een dag. En minimaal 30 minuten voor En na het poetsen niet eten. Dus de hoeveelheid maakt weinig/ minder uit. Alleen hoe vaak je op een dag een eetmoment hebt heeft weerslag op je glazuur.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lalaland79 op 30-09-2025 18:15:59 (Aanvulling ) ]
pi_218905551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Heeft ze al eens vaker gezegd, nu weet ik weinig van arfid af. Maar zij neemt regelmatig van die snackbakjes mee waar dan van alles (voornamelijk snoep en een halve banaan) in meeneemt.
Ze heeft het regelmatig over wat ze allemaal wel niet eten en dan is er een fase dat ze weinig eet en is er gelijk paniek.

Een kind raakt niet zomaar ondervoed. Hier 2 kinderem met 0 spek om het lichaam en als ze ziek worden (wat gelukkig vrijwel nooit is) dan hebben ze weinig bij te zetten, maar hier gaan ze heel veel eten tijdens een groeispurt en als dat weer over is gaan ze zitten tetsen met hun eten.
Ze leven allebei nog, het gewicht is gewoon normaal (en nee dat gewicht is niet stabiel, want ze groeien of in gewicht of in de lengte).

Zij praat haar kinderen ziek hoor.
pi_218905566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:47 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Heerlijk die flexibele manier van denken en handelen van AM. Enne die beugel.....al draagt een paard aap een gouden beugel....etc
De enige beugel in dat gezin is het gedrag van AM wat er niet door kan 🤣
pi_218905597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:20 schreef Lodelie het volgende:

Ja ze reageerde op doe tandartsverzekering met we hebben geen beugel nodig. Maar aan een tandartsverzekering heb je ook niets voor een beugel. De beugel word deels vergoed uit de aanvullende verzekering.
En kinderen hebben natuurlijk sowieso geen tandartsverzekering nodig want hun tandzorg word gewoon vergoed.
pi_218905701
En jarenlang werden de zorgkosten door opa en oma betaald.
pi_218905777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja ze reageerde op doe tandartsverzekering met we hebben geen beugel nodig. Maar aan een tandartsverzekering heb je ook niets voor een beugel. De beugel word deels vergoed uit de aanvullende verzekering.
En kinderen hebben natuurlijk sowieso geen tandartsverzekering nodig want hun tandzorg word gewoon vergoed.
Wellicht weer teveel off topic, maar bij mijn verzekering werkt dat niet zo?
pi_218905784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:02 schreef Holaa het volgende:

[..]
Wellicht weer teveel off topic, maar bij mijn verzekering werkt dat niet zo?
Voor verzekerden >18 jaar is een tandartsverzekering altijd een aanvullende verzekering. Afhankelijk van je verzekeraar én je aanvullende tandartsverzekering kan orthodontie (deels) vergoed worden.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218905791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het zullen de oorbellen zijn die ze bedoeld, maar al doet ze het wel , haar oren toch?
Haha vroegah bestond er Sterilon voor je oorbellen en oorgaatjes. Wellicht vooral voor de eerste tijd, tegen ontstekingen. Maar werkte voor mij goed bij wisselen van oorbellen. Sterilon is niet meer, dus Dettol wondspray als desinfect gebruikt ik nu. Wellicht wat OCD maar ik rot dan ook geen dagen in m'n bed ✌🏼
pi_218905829
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Echt he? Het is nog niet eens oktober. Ze kan zelfs nog zwanger raken en een kind baren voor ze gaat!
En goed punt van die reisbureaumevrouw.
Haha ik moest hier even heel hard om lachen…wat een interessant doenerij over een excursie.

Minibelle moet weer 10x benoemen dat kind topsporter is, en er komt nu een kind uit kinderen voor kinderen eten. Fantastisch 😄
pi_218905842
Haha de imitatie van Henry van Loon over Joeri (vlam van Lotte) heeft zelfs RTL boulevard gehaald
pi_218905848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef poohenzo het volgende:
Dus bij AM wordt je als kind en als volwassen kind continu uitgebuit online zodat moeders lekker veel geld binnen kan harken, maar je moet wel zelf een lullig gaatje in je kies betalen? Ze kon me om meerdere redenen al de boom in maar dat zou echt de druppel zijn. Zoek maar een ander slachtoffer om continu tentoon te stellen en van te profiteren. Wat een heks is die vrouw toch. En Maarten is een natte tosti, alles maar goed vinden zodat hij de wekelijkse smeerbeurt niet mis loopt. Bah bah bah
Maak daar maar dagelujks van
  dinsdag 30 september 2025 @ 19:12:03 #195
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218905849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:02 schreef Latteanais het volgende:
Als het daar net zo gaat als bij mijn tandarts heb je voordat je de deur daar uit bent al de rekening in je mail.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218905925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Maak daar maar dagelujks van
He wish.
pi_218905931
Annemarie's laatste jaarlijkse uitje naar de tandarts was een half jaar geleden. Je zult je toch ook eens zorgvuldig uitdrukken he? 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218905935
Quote/edit-faal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218905962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Bizar gedoe daar.
Dezelfde tandarts hebben wij. Die is de enige tandarts in die praktijk met een tandtechniker, orthodontist en mondhygieniste
Het komt wel erg dichtbij zo 🫢
pi_218905969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Ze doet ook of het kind ondervoed is. Ik zie nog altijd een meisje dat er voor een 4 jarige prima uitziet.
pi_218905979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Voor verzekerden >18 jaar is een tandartsverzekering altijd een aanvullende verzekering. Afhankelijk van je verzekeraar én je aanvullende tandartsverzekering kan orthodontie (deels) vergoed worden.
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
pi_218906033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
He wish.
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
pi_218906062
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:29 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
Niet bij Menzis 😐 eigen tandartsverzekering en 1 jaar wachttijd.
pi_218906066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
Ieuwwww mom! 🤣
pi_218906308
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
pi_218906323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
Ooooh hahahaha 😅😅😅😅
pi_218906437
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
pi_218906574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
pi_218906617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
Misschien staat het potje schoonmaken op 1 van de briefjes 😂.
pi_218906716
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
pi_218906781
AM in gesprek met een staatssecretaris 😂😂 "Euhh euhh euuhh ja euhh, even chat GPT raadplegen hoor!"

Als iemand geen kaas gegeten heeft van een discussie voeren is het AM wel. Zou ze de beste man ook blokkeren als er een onvertogen woord valt?
pi_218906852
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
pi_218906873
quote:
Ja jemig he.. ik heb heel hard gelachen. Wat een giller. Snel naar de hypno therapie die 2 als dit geen janken word.
pi_218906898
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
pi_218906913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef popje het volgende:

[..]
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...
Maar ze is wel echt heel goed in plannen🤡
pi_218906957
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
Ik vraag me af welke regels/kaders zij nodig acht. Die geen invloed op haar manier van inkomsten verwerven hebben. Want erger dan wat zij doet kan bijna niet.
Maar natuurlijk gaat ze vertellen dat er heel veel is dat ze niet laat zien, haar kinderen echt wel privacy hebben en uiteraard zelf beslissen of ze in beeld willen of niet.

En houdt ze zichzelf niet een beetje voor de gek met haar wekelijkse hardlooprondje? Meer dan 10 minuten loopt ze niet. Voor mij geen probleem maar roep dan ook niet dat je zo hard aan je conditie aan het werken bent.
pi_218906964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja Lotte moest ook 2 weken huilen nadat er niet alleen maar lyrische reacties kwamen op haar keuze voor een buikwandcorrectie.
Mensen waren niet lief.
pi_218906980
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
En je weet wat ze zeggen toch over showbizz: er bestaat geen slechte publiciteit 😅
Levert heus wel een hoop kijkers/volgers op als je ineens met je kop op Boulevard te zien bent.
Zelfde geldt voor MB
pi_218907022
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
pi_218907077
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
pi_218907100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
Ja
pi_218907120
OMG MB filmt alweer in de badkamer!
En dat gezoen van zoon terwijl hij in de camera kijkt wordt steeds ongemakkelijker.
pi_218907184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Waaaaaaar was de ‘village’ om even op hem te passen?
pi_218907223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
En pa had een grasmaaier ingehuurd
pi_218907252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
pi_218907299
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Maremare het volgende:

[..]
Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
Die ouders willen dat zelf denk ik ook graag zo houden, lijkt het.
pi_218907343
Getverdegetver Mies.
Fijn om zoveel met je kinderen te knuffelen in bed, maar waarom moeten wij dat allemaal zien? En waarom moeten die kinderen erbij in de camera kijken? En filmen in de badkamer. Nog nooit van de gevaren van internet gehoord zeker.
pi_218907351
Dat gemekker van AM over de druk op school. Doe normaal, de druk leg je jezelf op. Je hoeft niet te doen wat een ander doet.
Zij is overal wars van omdat het gewoon een lui wijf is.
pi_218907360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuter
pi_218907424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuter
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.
pi_218907572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje wat een onzin kraamt DBM weer uit...zij praat die kinderen ziek, wat een fantast is het ook..hoop dat ze snel de juiste psychologische hulp krijgt en daar wél eerlijk is.
Nee nee, want zodra een psycholoog weer begint over haar (volgens haar) verwerkte trauma neemt ze de benen weer.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 21:45:25 #232
184769 crew  Deisyy
pi_218907664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Getverdegetver Mies.
Fijn om zoveel met je kinderen te knuffelen in bed, maar waarom moeten wij dat allemaal zien? En waarom moeten die kinderen erbij in de camera kijken? En filmen in de badkamer. Nog nooit van de gevaren van internet gehoord zeker.
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
  dinsdag 30 september 2025 @ 21:45:55 #233
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218907675
Erg benieuwd of MB straks als de nieuwigheid van single moeder zijn eraf is ook een dag zelf haar leven kan inrichten...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218907683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂
pi_218907724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:05 schreef Sushirijst het volgende:
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.
pi_218907753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
🤡🤡🤡
En ‘we weten nu meer - (ChatGPT streepje?) over impact, over privacy, over druk’

Hou toch op mens. Je hebt 0 respect voor de privacy van je (jonge!) kinderen, de impact wat je filmpjes kan hebben weet je vast wel (iets met manipulatie en darkweb bijvoorbeeld) maar doe je niks mee.
Om te kotsen. 🤮

En in dat programma/gesprek ze ook wel weer met fluwelen handschoenen worden aangepakt. Vraag me af of ze haar account volgen als voorbereiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-09-2025 22:04:56 ]
pi_218907794
AM weer met haar geleur over kinderpostzegels.
Ik geloof ten eerste al niet dat zij überhaupt goede doelen steunen.
Daarnaast: 'moet je weer op de verjaardag langs alle ooms en tantes' jouw kinderen kunnen dat niet AM, want die komen allemaal niet op hun verjaardag, omdat jij iedereen hebt afgestompt.

Als die actie die die volger deelt waar is dan vind ik daar ook wat van overigens, maar AM moet niet doen alsof school haar kinderen allemaal druk oplegt, dat doet ze zelf al dagelijks door alles online te gooien.
En in aanloop naar haar boek moeten er kaders komen, maar geen heksenjacht zoals BOOS veroorzaakte. Die heksenjacht heb ik gemist, de kritische vragen niet, maar kritisch zijn staat gelijk aan 'niet lief' of 'onaardig' tegenwoordig
pi_218907810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.
Nou maak je mij niet wijs dat die ene ijskoffie extra de boosdoener is van gaatjes (als ze al een gaatje hadden) dan wordt er of gewoon slecht gepoetst of ze eten echt constant teveel zoetigheid.
Overigens begrijp ik niet waarom die mensen niet elektrisch poetsen. Elke tandarts adviseert dat toch tegenwoordig?
pi_218907826
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’

Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
pi_218907830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM weer met haar geleur over kinderpostzegels.
Ik geloof ten eerste al niet dat zij überhaupt goede doelen steunen.
Daarnaast: 'moet je weer op de verjaardag langs alle ooms en tantes' jouw kinderen kunnen dat niet AM, want die komen allemaal niet op hun verjaardag, omdat jij iedereen hebt afgestompt.

Als die actie die die volger deelt waar is dan vind ik daar ook wat van overigens, maar AM moet niet doen alsof school haar kinderen allemaal druk oplegt, dat doet ze zelf al dagelijks door alles online te gooien.
En in aanloop naar haar boek moeten er kaders komen, maar geen heksenjacht zoals BOOS veroorzaakte. Die heksenjacht heb ik gemist, de kritische vragen niet, maar kritisch zijn staat gelijk aan 'niet lief' of 'onaardig' tegenwoordig
Kan me ook echt niet voorstellen dat Kinderpostzegels zegt dat alleen de 5 beste verkopers mee mogen naar Duinrell!
Overigens was bij ons op het dorp wel een ‘drukte’ met kinderen die echt langs de deuren liepen!
pi_218907835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)
Zo onnodig.

En steeds dat zoenen en in de camera kijken. Is er niets meer privé?
pi_218907872
Helemaal in het zwart gaan hardlopen in het donker met alleen een minilampje op je rug vind ik ook niet zo heel verstandig. Ook al blijf je alleen ‘op de stoep’.

Maar you do you.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 22:04:52 #243
184769 crew  Deisyy
pi_218907880
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:00 schreef lila01 het volgende:

[..]
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)
Zo onnodig.

En steeds dat zoenen en in de camera kijken. Is er niets meer privé?
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.

Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
pi_218907919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom

Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
Misschien denkt ze inmiddels ook dat zij de sociale en psychologische wetenschap een enorme dienst heeft bewezen door haar kinderen constant te filmen, en ze daardoor nu kunnen zien wat daar de impact van is🤪🤡 Annemarie for the nobel prize!!!
pi_218907922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.

Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
Er wordt (zoals gewenst door de mods) gepraat over wat de influencer laat zien, en daar hebben mensen dan een mening over. Maar dan is het weer ‘om daar nou zo’n drama over te maken’? 😂

Mag er dan alleen als een soort transcriptie worden gemeld dat AM de trap op loopt met een smoothie? Dat DBM haar beentjes weer heeft getraind? Dat MB haar OOTD heeft geshowd? Punt?
pi_218907956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om het kleffer van Mies zelf, maar om die kinderen en hoe ze steeds (lijken te moeten) zoenen op camera. Beetje hetzelfde wat ze hier schrijven over AM ( al is die op een andere manier extreem)

(ik bedoel Mies haar laatste filmpje in haar stories op Insta)

Kinderen zouden i.m.o. niet zo op het www gezet moeten worden. Eigenlijk zou ik niet meer moeten kijken, want: ergernis.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 30-09-2025 22:18:32 ]
pi_218908034
Zijn die sneue 'de lieve mensen zijn met meer' stories van Lotte nou echt vanwege dat filmpje van Henry van Loon?

En MB kon de vuilniszakken niet legen en het gras niet maaien zonder hulp van pa&ma..
En dan stond ook nog haar telefoon rood gloeiend precies tijdens bedtijd. Misschien he Michelle moet je op dat soort momenten je telefoon gewoon ff wegleggen? Ze is geen arts met oproep dienst, je kan me niet vertellen dat er dingen zo ontzettend belangrijk zijn dat ze niet even een uurtje kunnen wachten tot je (jongste) kinderen op bed liggen 🤷‍♀️.
pi_218908043
En dat Mies kleffer is, oké, maar ze komt daarin vrij grenzeloos over in het contact met derden. Die kinderen worden ook door Jan en alleman opgetild bijvoorbeeld. Dat is daar gewoon.

Kinderen hebben het ook nodig dat ze leren om hun eigen (fysieke) grenzen aan te geven.
pi_218908085
Misschien kan AM beter eens met Erik Scherder gaan praten ipv met Jurgen. Dan ziet ze hopelijk wel waar ze mee bezig is.

Jurgen ken ik nog vanuit de gemeenteraad. Ik denk niet dat die zo scherp is als Tim Hofman. Die laatste laat zich niet zo makkelijk om de tuin leiden.
pi_218908124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef lila01 het volgende:
En dat Mies kleffer is, oké, maar ze komt daarin vrij grenzeloos over in het contact met derden. Kinderen hebben het ook nodig dat ze leren om hun eigen (fysieke) grenzen aan te geven.
Ik vind haar ook niet wat kleffer dan gemiddeld. Vind het idd grenzeloos overkomen, met iedereen en zijn moeder moet geknuffeld worden.
En misschien kijk ik met een gekke blik, maar de manier waarop (vooral met de oudste zoon) daar krijg ik de kriebels van.

Soms zie je wel eens van die moeders met (bijna) tienerzoons op insta zo'n reel maken van 'ik was hier eerst' en zo komt het over op mij alsof ze die zoon een beetje wil claimen (tot dusver mijn psychologie van de koude grond).
pi_218908136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.

Blijkbaar voelt ze zelf toch ook aan dat ze het veel te veel uit de hand heeft laten lopen, en dat ze inmiddels zo verslaafd is aan haar schermpje en de likes van haar "fens" dat alleen wettelijke kaders haar nog kunnen bijsturen?
pi_218908216
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.
Dat denk ik ook.
pi_218908240
Ik heb hetzelfde als Debuurvrouwvan. Ik krijg er ook de kriebels van.
pi_218908246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik bedoel vooral dat ze er steeds bij in de camera kijken. Waarom moet àlles gefilmd? Kinderen ook in badkamer trouwens.
pi_218908247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:24 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.

Blijkbaar voelt ze zelf toch ook aan dat ze het veel te veel uit de hand heeft laten lopen, en dat ze inmiddels zo verslaafd is aan haar schermpje en de likes van haar "fens" dat alleen wettelijke kaders haar nog kunnen bijsturen?
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.
pi_218908255
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?

Misschien iets om bij haar diagnoses te gebruiken?
pi_218908297
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?

🤦♀ echt, serieus, wat een vreemd persoon is zij toch ook
pi_218908342
quote:

Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
pi_218908346
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Heerlijk dat ze terug kan vallen op ouders in moeilijke tijden.
De mijne zouden hetzelfde hebben gedaan.
Ook in mijn vriendinnengroep zijn wij er voor elkaar in moeilijke tijden, brengen een maaltijd langs, en bieden steun waar nodig.
Ik gun iedereen zulke ouders en vriendinnen.
pi_218908427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
Ja en eerst met 3 jvp deed ook veel met de kinderen.
4 kinderen in je eentje is ook best wat vind ik
pi_218908477
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.

Ze is grenzeloos.
pi_218908500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??
Die het dan met bookmarkstickers of via je reader denk ik dan.
Bijzonder, ken werkelijk niemand die dit doet.
pi_218908527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.

Ze is grenzeloos.
De bakker is ook heel lief
pi_218908588
quote:

O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵
(Ik denk dat ze booktok wilt gaan proberen en stukjes markeert die ze denkt te kunnen gebruiken... maar dit boek is al heel veel gebooktokt (🤣 zelf verzonnen woord i know) dus ze moet echt met iets origineler komen dan wat ze nu denkt te doen...)
pi_218908604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??
Die het dan met bookmarkstickers of via je reader denk ik dan.
Bijzonder, ken werkelijk niemand die dit doet.
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦‍♂️ vind het echt een vorm van vandalisme
pi_218908621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kookboeken waar je een aanpassing in het recept lekkerder vind (die doe ik op een memo velletje er tussen maar zou nog snappen dat je dat erin schrijft... maar "iek" in een boek kalken? Hoe oud ben je?
pi_218908633
Daarboven zet ze ook "tensionnn"
Agenda uit '99 vibes :')
pi_218908645
Denk je alles wel weer gezien te hebben vandaag... gatverdamme Judith zet kwark naast haar bed zodat ze om 4 uur kan eten... ja mensen daar zet ze dan wel een wekker voor waarschijnlijk...
Maar lauwe kwark 🤢 ugh ik ga proberen te slapen 🤦‍♂️
pi_218908706
Am wijdt weer een aantal stories over waarom haar kinderen geen kinderpostzegels mogen verkopen. Dat ze niet mee doet met dat geleur enz enz.

Ik kan me toch herinneren dat haar kanaal werd gebruikt door Julia om loten te verkopen voor de scouting l, zodat zij er het meeste zou verkopen... Dat mag en kan kennelijk wel?! Je volgers lastig vallen met je volwassen dochter die loten verkoopt en zelf wil winnen door er het meeste te verkopen. Maar kinderen die postzegels verkopen voor een goed doel, daar wil ze niks van weten.

Wat een enorm egoïstische vrouw, compleet buiten de wereld staat ze. Ik hoor en zie haar werkelijk nooit overal serieuze problematiek. En dat hoeft ook niet. Maar ik heb haar werkelijk nog nooit iets zien doen voor een ander... Onbaatzuchtig
pi_218908748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦‍♂️ vind het echt een vorm van vandalisme
Eens!!!
pi_218908756
Am heeft toch helemaal geen groep 7 kinderen nu? Wie zou er postzegels moeten verkopen? Of is het weer esn "what if"?
pi_218908786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵
(Ik denk dat ze booktok wilt gaan proberen en stukjes markeert die ze denkt te kunnen gebruiken... maar dit boek is al heel veel gebooktokt (🤣 zelf verzonnen woord i know) dus ze moet echt met iets origineler komen dan wat ze nu denkt te doen...)
Ach net als de kaarsen en de stempels en haar e book...het is het weer net niet zullen we maar zeggen.
pi_218908836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:13 schreef Nieve het volgende:
Daarboven zet ze ook "tensionnn"
Agenda uit '99 vibes :')
Agenda’s uit ‘99 😍 dat waren nog eens tijden
pi_218908860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.
Ik denk (hoop) al een tijdje dat Annemarie in haar boek aankondigt dat ze stopt met haar kinderen in beeld brengen. Maar dat is wellicht wishful thinking.
pi_218908917
Ik zou AM graag in gesprek zien gaan met o.a. Tim Hofman en een echte wetenschapper erbij. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze alleen nog maar kan weglopen want blokken irl is nogal lastig .
pi_218908975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 01:05 schreef poohenzo het volgende:
Ik zou AM graag in gesprek zien gaan met o.a. Tim Hofman en een echte wetenschapper erbij. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze alleen nog maar kan weglopen want blokken irl is nogal lastig .
Dat zou (voor ons) heel leuk zijn, maar dat kan zij echt niet. Zij is gewoon niet in staat om echt te luisteren naar wat de ander vraagt en ratelt dan hakkelend alleen maar haar voorbedachte (en aangedikte) riedeltje. Net als in al die podcasts, vreselijk is dat. Valt geen echt inhoudelijk gesprek mee te voeren
pi_218908988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Ze is grenzeloos.
Ze wil per se rijden met het uitje, maar heeft L dus die moet ook mee (als vermaak voor de klas ook). Gaan ze naar een molen durft ze de molentrap niet op maar moet iemand haar peuter erop helpen en eraf tillen....
Vervolgens gaat ze naar de bakker en werken, zo te zien wel zonder L?
Waarom ook alles willen... oh ja, haar moeder ging vroeger ook met elkaar uitje mee op school dus nu moet MB dat ook per se.
pi_218909112
Ik ben wel fan van Tim Hofman maar AM zou echt ontzettend voor lul staan als ze met hem in gesprek gaat.
pi_218909389
Bij AM is de fles van Maarten zijn verjaardag nog steeds niet leeg 😉
pi_218909481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk je alles wel weer gezien te hebben vandaag... gatverdamme Judith zet kwark naast haar bed zodat ze om 4 uur kan eten... ja mensen daar zet ze dan wel een wekker voor waarschijnlijk...
We weten dat judith de verwarming nog niet aan heeft in huis dus ik denk dat de kwark ( ook al zou ik dat nooit zo naast m'n bed zetten) aardig op temperatuur blijft🤢. Wel sneu dat ze nog steeds zo'n last van dr buik heeft. Maar man dr dan niemand met dr mee naar het zh? Ze houdt van autorijder maar als ze er zo tegenop ziet om 45 minuten te rijden vindt ik dat best zorgelijk
pi_218909533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 04:25 schreef Lostit het volgende:
Ik ben wel fan van Tim Hofman maar AM zou echt ontzettend voor lul staan als ze met hem in gesprek gaat.
Dat weet ze zelf ook en daarom speelt ze hem nu al openlijk de zwarte piet toe. Ze zou verschrikkelijk door de mand vallen in gesprek met hem.
Van zelfreflectie heeft mevrouw geen enkel besef.
pi_218909540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 02:22 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Dat zou (voor ons) heel leuk zijn, maar dat kan zij echt niet. Zij is gewoon niet in staat om echt te luisteren naar wat de ander vraagt en ratelt dan hakkelend alleen maar haar voorbedachte (en aangedikte) riedeltje. Net als in al die podcasts, vreselijk is dat. Valt geen echt inhoudelijk gesprek mee te voeren
Zij bereidt een verhaaltje voor wat ze wil vertellen. Als iemand andere vragen stelt luistert ze niet of klapt ze dicht, want antwoord komt niet in voorbereidde reactie voor.
Tim Hofman zou voor haar alleen haar betekenen, want alles wat niet in haar straatje past is haar, daar is geen kritisch bij.

Overigens was ik toen ik net geëmigreerd was ook altijd verhaaltjes, vragen en reacties aan het voorbereiden. Bleek dat ze heel andere vragen stelden, dan klapte ik dicht. Dat was geen haat, dat was gewoon omdat ik de taal nog niet goed sprak. Alleen moet ik daar steeds aan denken met haar gezemel over Tim en zijn heksenjacht.
pi_218909551
Het filmpje waarbij ze met die oudste zoon zit en die hele manier van doen en bewegen. Net alsof ze met een nieuwe vlam zat.

Had ik ook destijds toen ze steeds bij die vader op schoot lag.
pi_218909576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gadverdamme 🤢
Nu ik zwanger ben heb ik ook wat te eten op mijn nachtkastje zodat ik kan eten voor ik opsta.
Maar dat zijn biscuitjes of een peperkoek, geen kwark die je in de koelkast moet bewaren 😂.
Het idee van lauwwarme kwark alleen al🥶. Maar het staat dus ook een aantal uur buiten de koelkast
pi_218909588
DBM; Flap weer thuis, flip een halve dag (of andersom, nog steeds geen idee wie wie is).
Je verwacht het niet.
pi_218909599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Het filmpje waarbij ze met die oudste zoon zit en die hele manier van doen en bewegen. Net alsof ze met een nieuwe vlam zat.

Had ik ook destijds toen ze steeds bij die vader op schoot lag.
Ja ik zie dit ook hoor. Iemand noemde ook dat het er een soort sensueel uitzag, ik snap wat diegene zegt. Het is niet een vluchtige smakkerd, maar echt een intense kus ofzo. Ik zie nu bij de story van gister ‘olie vlog” dat mb ook alweer klaar zit met getuite lippen maar dat kind ziet het helemaal niet die is gewoon lekker aan het kletsen en mb druipt weer af haha
pi_218909604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:54 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ja ik zie dit ook hoor. Iemand noemde ook dat het er een soort sensueel uitzag, ik snap wat diegene zegt. Het is niet een vluchtige smakkerd, maar echt een intense kus ofzo. Ik zie nu bij de story van gister ‘olie vlog” dat mb ook alweer klaar zit met getuite lippen maar dat kind ziet het helemaal niet die is gewoon lekker aan het kletsen en mb druipt weer af haha
Gelukkig, ligt niet aan mij. Die blikken in die camera ook. Ik krijg er echt een heel raar gevoel bij.
pi_218909642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:54 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Het is gewoon ongemakkelijk om naar te kijken. En wat hier al vaker benoemd is: het lijfelijke contact tussen anderen en haar kinderen. Waarom zou je dat in hemelsnaam toestaan? Bij de kinderen zie je daarin ook geen enkele terughoudendheid, m.i. niet oké.
pi_218909657
Debbie filmt het donker omdat???
Ik was even bang dat ze al was begonnen met die rare elfen.
pi_218909665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
We weten dat judith de verwarming nog niet aan heeft in huis dus ik denk dat de kwark ( ook al zou ik dat nooit zo naast m'n bed zetten) aardig op temperatuur blijft🤢. Wel sneu dat ze nog steeds zo'n last van dr buik heeft. Maar man dr dan niemand met dr mee naar het zh? Ze houdt van autorijder maar als ze er zo tegenop ziet om 45 minuten te rijden vindt ik dat best zorgelijk
Nou hier is de verwarming ook nog niet aan... maar kwark buiten koeling is gewoon lauw na een paar uur hoor 😵‍💫
pi_218909674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Om ons te laten zien dat ze niet elke dag in haar bed ligt tot 14.30?

Of ze heeft vandaag weer een selfcare op de planning staan.
pi_218909682
quote:
Ik dacht ook.. Waarom film je donker? Maar ze moest even showen dat ze echt ALLES voor haar kind doet en mee ging naar ziekenhuis.. (bonus punten daar zorgen anderen voor Liam kan ze lekker boekjes lezen en vol kalken en waarschijnlijk is Roy thuis om voor de rest te zorgen 👌 vanmiddag mag ze weer haar bed in 👍)
pi_218909688
quote:
L moet naar het ziekenhuis voor zijn neusamandelen en buisjes.
pi_218909693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:12 schreef Post-its het volgende:

[..]
Om ons te laten zien dat ze niet elke dag in haar bed ligt tot 14.30?

Of ze heeft vandaag weer een selfcare op de planning staan.
Nee Liam de huilbaby die zelden huilt kreeg buisjes en zijn amandelen gaan eruit.. tja dat hij er last van had kregen wij niet mee omdat we Debbie volgen en die ziet die kinderen ook zelden
pi_218909734
Tuurlijk moet Debbie weer aandacht voor iets wat met arts of ziekenhuis te maken heeft.
Nu voor Liam, en weer die oude post met tips voor als je kindje onder narcose gaat.
Zelf altijd roepen dat je geen tips wilt maar een ander er wel mee dood gooien.
Fijn dat ze meegaat , zal wel weer groot drama achteraan komen.
pi_218909741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dan snap ik dat je een donker gat filmt. Ze kan beter op haar kind letten die het donker in rent. Bij daglicht raakt ze haar kinderen namelijk al kwijt.
pi_218909786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze maakt het wel erg dramatisch met haar ‘onder het mes’
pi_218909793
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
That’s her middle name
pi_218909801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nu heb ik weinig ervaring met buisjes of amandelen maar voor zover ik weet komt er weinig mes bij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')