abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218905979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Voor verzekerden >18 jaar is een tandartsverzekering altijd een aanvullende verzekering. Afhankelijk van je verzekeraar én je aanvullende tandartsverzekering kan orthodontie (deels) vergoed worden.
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
pi_218906033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
He wish.
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
pi_218906062
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:29 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
Niet bij Menzis 😐 eigen tandartsverzekering en 1 jaar wachttijd.
pi_218906066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
Ieuwwww mom! 🤣
pi_218906308
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
pi_218906323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
Ooooh hahahaha 😅😅😅😅
pi_218906437
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
pi_218906574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
pi_218906617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
Misschien staat het potje schoonmaken op 1 van de briefjes 😂.
pi_218906716
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
pi_218906781
AM in gesprek met een staatssecretaris 😂😂 "Euhh euhh euuhh ja euhh, even chat GPT raadplegen hoor!"

Als iemand geen kaas gegeten heeft van een discussie voeren is het AM wel. Zou ze de beste man ook blokkeren als er een onvertogen woord valt?
pi_218906852
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
pi_218906873
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Ja jemig he.. ik heb heel hard gelachen. Wat een giller. Snel naar de hypno therapie die 2 als dit geen janken word.
pi_218906898
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
pi_218906913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef popje het volgende:

[..]
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...
Maar ze is wel echt heel goed in plannen🤡
pi_218906957
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
Ik vraag me af welke regels/kaders zij nodig acht. Die geen invloed op haar manier van inkomsten verwerven hebben. Want erger dan wat zij doet kan bijna niet.
Maar natuurlijk gaat ze vertellen dat er heel veel is dat ze niet laat zien, haar kinderen echt wel privacy hebben en uiteraard zelf beslissen of ze in beeld willen of niet.

En houdt ze zichzelf niet een beetje voor de gek met haar wekelijkse hardlooprondje? Meer dan 10 minuten loopt ze niet. Voor mij geen probleem maar roep dan ook niet dat je zo hard aan je conditie aan het werken bent.
pi_218906964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja Lotte moest ook 2 weken huilen nadat er niet alleen maar lyrische reacties kwamen op haar keuze voor een buikwandcorrectie.
Mensen waren niet lief.
pi_218906980
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
En je weet wat ze zeggen toch over showbizz: er bestaat geen slechte publiciteit 😅
Levert heus wel een hoop kijkers/volgers op als je ineens met je kop op Boulevard te zien bent.
Zelfde geldt voor MB
pi_218907022
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
pi_218907077
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
pi_218907100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
Ja
pi_218907120
OMG MB filmt alweer in de badkamer!
En dat gezoen van zoon terwijl hij in de camera kijkt wordt steeds ongemakkelijker.
pi_218907184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Waaaaaaar was de ‘village’ om even op hem te passen?
pi_218907223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
En pa had een grasmaaier ingehuurd
pi_218907252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
pi_218907299
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Maremare het volgende:

[..]
Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
Die ouders willen dat zelf denk ik ook graag zo houden, lijkt het.
pi_218907343
Getverdegetver Mies.
Fijn om zoveel met je kinderen te knuffelen in bed, maar waarom moeten wij dat allemaal zien? En waarom moeten die kinderen erbij in de camera kijken? En filmen in de badkamer. Nog nooit van de gevaren van internet gehoord zeker.
pi_218907351
Dat gemekker van AM over de druk op school. Doe normaal, de druk leg je jezelf op. Je hoeft niet te doen wat een ander doet.
Zij is overal wars van omdat het gewoon een lui wijf is.
pi_218907360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En pa had een grasmaaier ingehuurd
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuter
pi_218907424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuter
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.
pi_218907572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje wat een onzin kraamt DBM weer uit...zij praat die kinderen ziek, wat een fantast is het ook..hoop dat ze snel de juiste psychologische hulp krijgt en daar wél eerlijk is.
Nee nee, want zodra een psycholoog weer begint over haar (volgens haar) verwerkte trauma neemt ze de benen weer.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 21:45:25 #232
184769 crew  Deisyy
pi_218907664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Getverdegetver Mies.
Fijn om zoveel met je kinderen te knuffelen in bed, maar waarom moeten wij dat allemaal zien? En waarom moeten die kinderen erbij in de camera kijken? En filmen in de badkamer. Nog nooit van de gevaren van internet gehoord zeker.
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 30 september 2025 @ 21:45:55 #233
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218907675
Erg benieuwd of MB straks als de nieuwigheid van single moeder zijn eraf is ook een dag zelf haar leven kan inrichten...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218907683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂
pi_218907724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 18:05 schreef Sushirijst het volgende:
AM: de tweeling moet een snoep moment minderen dus moeten ze de ijskoffie voegen bij een al bestaand eet moment… ik snap het niet. Dan nemen ze toch alsnog dezelfde hoeveelheid zoetigheid? Of ontbijten of lunchen ze normaliter ook met snoep?
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.
pi_218907753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
🤡🤡🤡
En ‘we weten nu meer - (ChatGPT streepje?) over impact, over privacy, over druk’

Hou toch op mens. Je hebt 0 respect voor de privacy van je (jonge!) kinderen, de impact wat je filmpjes kan hebben weet je vast wel (iets met manipulatie en darkweb bijvoorbeeld) maar doe je niks mee.
Om te kotsen. 🤮

En in dat programma/gesprek ze ook wel weer met fluwelen handschoenen worden aangepakt. Vraag me af of ze haar account volgen als voorbereiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-09-2025 22:04:56 ]
pi_218907794
AM weer met haar geleur over kinderpostzegels.
Ik geloof ten eerste al niet dat zij überhaupt goede doelen steunen.
Daarnaast: 'moet je weer op de verjaardag langs alle ooms en tantes' jouw kinderen kunnen dat niet AM, want die komen allemaal niet op hun verjaardag, omdat jij iedereen hebt afgestompt.

Als die actie die die volger deelt waar is dan vind ik daar ook wat van overigens, maar AM moet niet doen alsof school haar kinderen allemaal druk oplegt, dat doet ze zelf al dagelijks door alles online te gooien.
En in aanloop naar haar boek moeten er kaders komen, maar geen heksenjacht zoals BOOS veroorzaakte. Die heksenjacht heb ik gemist, de kritische vragen niet, maar kritisch zijn staat gelijk aan 'niet lief' of 'onaardig' tegenwoordig
pi_218907810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.
Nou maak je mij niet wijs dat die ene ijskoffie extra de boosdoener is van gaatjes (als ze al een gaatje hadden) dan wordt er of gewoon slecht gepoetst of ze eten echt constant teveel zoetigheid.
Overigens begrijp ik niet waarom die mensen niet elektrisch poetsen. Elke tandarts adviseert dat toch tegenwoordig?
pi_218907826
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’

Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
pi_218907830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM weer met haar geleur over kinderpostzegels.
Ik geloof ten eerste al niet dat zij überhaupt goede doelen steunen.
Daarnaast: 'moet je weer op de verjaardag langs alle ooms en tantes' jouw kinderen kunnen dat niet AM, want die komen allemaal niet op hun verjaardag, omdat jij iedereen hebt afgestompt.

Als die actie die die volger deelt waar is dan vind ik daar ook wat van overigens, maar AM moet niet doen alsof school haar kinderen allemaal druk oplegt, dat doet ze zelf al dagelijks door alles online te gooien.
En in aanloop naar haar boek moeten er kaders komen, maar geen heksenjacht zoals BOOS veroorzaakte. Die heksenjacht heb ik gemist, de kritische vragen niet, maar kritisch zijn staat gelijk aan 'niet lief' of 'onaardig' tegenwoordig
Kan me ook echt niet voorstellen dat Kinderpostzegels zegt dat alleen de 5 beste verkopers mee mogen naar Duinrell!
Overigens was bij ons op het dorp wel een ‘drukte’ met kinderen die echt langs de deuren liepen!
pi_218907835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)
Zo onnodig.

En steeds dat zoenen en in de camera kijken. Is er niets meer privé?
pi_218907872
Helemaal in het zwart gaan hardlopen in het donker met alleen een minilampje op je rug vind ik ook niet zo heel verstandig. Ook al blijf je alleen ‘op de stoep’.

Maar you do you.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 22:04:52 #243
184769 crew  Deisyy
pi_218907880
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:00 schreef lila01 het volgende:

[..]
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)
Zo onnodig.

En steeds dat zoenen en in de camera kijken. Is er niets meer privé?
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.

Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218907919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’

Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
Misschien denkt ze inmiddels ook dat zij de sociale en psychologische wetenschap een enorme dienst heeft bewezen door haar kinderen constant te filmen, en ze daardoor nu kunnen zien wat daar de impact van is🤪🤡 Annemarie for the nobel prize!!!
pi_218907922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.

Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
Er wordt (zoals gewenst door de mods) gepraat over wat de influencer laat zien, en daar hebben mensen dan een mening over. Maar dan is het weer ‘om daar nou zo’n drama over te maken’? 😂

Mag er dan alleen als een soort transcriptie worden gemeld dat AM de trap op loopt met een smoothie? Dat DBM haar beentjes weer heeft getraind? Dat MB haar OOTD heeft geshowd? Punt?
pi_218907956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om het kleffer van Mies zelf, maar om die kinderen en hoe ze steeds (lijken te moeten) zoenen op camera. Beetje hetzelfde wat ze hier schrijven over AM ( al is die op een andere manier extreem)

(ik bedoel Mies haar laatste filmpje in haar stories op Insta)

Kinderen zouden i.m.o. niet zo op het www gezet moeten worden. Eigenlijk zou ik niet meer moeten kijken, want: ergernis.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 30-09-2025 22:18:32 ]
pi_218908034
Zijn die sneue 'de lieve mensen zijn met meer' stories van Lotte nou echt vanwege dat filmpje van Henry van Loon?

En MB kon de vuilniszakken niet legen en het gras niet maaien zonder hulp van pa&ma..
En dan stond ook nog haar telefoon rood gloeiend precies tijdens bedtijd. Misschien he Michelle moet je op dat soort momenten je telefoon gewoon ff wegleggen? Ze is geen arts met oproep dienst, je kan me niet vertellen dat er dingen zo ontzettend belangrijk zijn dat ze niet even een uurtje kunnen wachten tot je (jongste) kinderen op bed liggen 🤷‍♀️.
pi_218908043
En dat Mies kleffer is, oké, maar ze komt daarin vrij grenzeloos over in het contact met derden. Die kinderen worden ook door Jan en alleman opgetild bijvoorbeeld. Dat is daar gewoon.

Kinderen hebben het ook nodig dat ze leren om hun eigen (fysieke) grenzen aan te geven.
pi_218908085
Misschien kan AM beter eens met Erik Scherder gaan praten ipv met Jurgen. Dan ziet ze hopelijk wel waar ze mee bezig is.

Jurgen ken ik nog vanuit de gemeenteraad. Ik denk niet dat die zo scherp is als Tim Hofman. Die laatste laat zich niet zo makkelijk om de tuin leiden.
pi_218908124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef lila01 het volgende:
En dat Mies kleffer is, oké, maar ze komt daarin vrij grenzeloos over in het contact met derden. Kinderen hebben het ook nodig dat ze leren om hun eigen (fysieke) grenzen aan te geven.
Ik vind haar ook niet wat kleffer dan gemiddeld. Vind het idd grenzeloos overkomen, met iedereen en zijn moeder moet geknuffeld worden.
En misschien kijk ik met een gekke blik, maar de manier waarop (vooral met de oudste zoon) daar krijg ik de kriebels van.

Soms zie je wel eens van die moeders met (bijna) tienerzoons op insta zo'n reel maken van 'ik was hier eerst' en zo komt het over op mij alsof ze die zoon een beetje wil claimen (tot dusver mijn psychologie van de koude grond).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')