Dit valt mij ook op. Iets in mij zegt dat haar ex hier een groot aandeel in heeft gehad. Ik denk dat hij ook verboden heeft dat Michelle en Koen zijn kinderen nog op de socials mocht zetten op het einde. En ik geef hem groot gelijk, hij wist wat er op hen af zou komen met het aankondigen van de breuk, ik zou mijn kinderen daar ook buiten willen laten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:43 schreef SterreKaatje het volgende:
Jvp lijkt een nieuwe fase in te gaan? Kinderen sinds twee weken niet meer 'full face' in beeld?
de plangoeroe had er niet op gerekend dat de tandarts ook echt iets moest doen bij sommige gezinsleden dus nu is de lunch later en tja dan is het handiger als iedereen maar gewoon thuis blijft of zoquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:46 schreef Troelaatje13 het volgende:
Wel ja, alle kinderen blijven gewoon lekker thuis van school vanwege de tandartsafspraak van 10 minuten *koekkoek*
Die beweren dat ze al sinds begin dit jaar gescheiden zijn om het zo gelijkwaardiger te maken voor J. Sorry hoor, als dit klopt ben je echt koekoek om dat te doen voor J. Ze wist waar ze aan begon… ik vind het steeds vager worden en ik vind JC erg geobsedeerd door de Bollens. Ik denk overigens ook niet dat het klopt, kan mij niet voorstellen dat M&K zo gek zijn om dat te doen. Overigens klopte er de vorige berichtgeving van JC ook van geen kanten, die worden opgenaaid door iedereen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:44 schreef slowie het volgende:
Juicechannel zegt dat mb en koen al gescheiden zijn, maar dat lijkt me sterk zo snel?
Plus, dit is haar 'merknaam', vind het wel logisch dat ze dit niet zo 123 aanpast
En er zit ook maar 1 tandarts in die grote praktijk? De ouderen bijvoorbeeld kunnen niet op hetzelfde moment bij een andere terecht?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:46 schreef Troelaatje13 het volgende:
Wel ja, alle kinderen blijven gewoon lekker thuis van school vanwege de tandartsafspraak van 10 minuten *koekkoek*
Zo goed ken ik het daar niet, maar als de auto stuk is zou het in principe kunnen. Ze heeft zelfs een bakfiets volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat ze met de auto gaat. Zou dat dooie stuk ook niet fietsen.
Niets is onmogelijk, zeker niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:29 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zo goed ken ik het daar niet, maar als de auto stuk is zou het in principe kunnen. Ze heeft zelfs een bakfiets volgens mij.
Als hij daar inspraak in heeft dan had hij dat vanaf het begin moeten doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:50 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dit valt mij ook op. Iets in mij zegt dat haar ex hier een groot aandeel in heeft gehad. Ik denk dat hij ook verboden heeft dat Michelle en Koen zijn kinderen nog op de socials mocht zetten op het einde. En ik geef hem groot gelijk, hij wist wat er op hen af zou komen met het aankondigen van de breuk, ik zou mijn kinderen daar ook buiten willen laten.
Ik heb zelf geen oorbellen want allergisch etc.. maaar mijn dochter heeft wel 2 gaatjes. En nee die oorbellen worden niet gewassen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar oorbellen niet meer uit gehad sinds maart/april. Ik kan toch niet de enige zijn die oorbellen en oren wast?
En waarom van die lange oorbellen als je gezicht al zoveel is met een bril en mega lippen? En hoezo kost dit een rib?
L. treft het lot van de jongste, die wordt door iedereen klein gehouden en soms (vast niet altijd) behandelt alsof ze 2 of 3 jaar is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Farfallefalle het volgende:
En moest Lot weer bovenop een volwassene alsof ze een baby is?
Dat zal toch niet meer?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Farfallefalle het volgende:
En moest Lot weer bovenop een volwassene alsof ze een baby is?
Ik draag dagelijks dezelfde oorbellen jaar in, jaar uit. En die gaan zeker regelmatig even uit zodat zowel de oorbellen als het stukje oor wat ze bedekken even gewassen kunnen worden met Dettol.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar oorbellen niet meer uit gehad sinds maart/april. Ik kan toch niet de enige zijn die oorbellen en oren wast?
En waarom van die lange oorbellen als je gezicht al zoveel is met een bril en mega lippen? En hoezo kost dit een rib?
Die ouderen kunnen volgens mij prima zelfstandig gaan. Wat een onzin om dat samen te plannen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En er zit ook maar 1 tandarts in die grote praktijk? De ouderen bijvoorbeeld kunnen niet op hetzelfde moment bij een andere terecht?
Bizar gedoe daar.
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:26 schreef LeSage het volgende:
Die tandartsafspraak van AM, is gewoon een heel evenement![]()
Waarom gaan je volwassen kinderen nog mee? Die zitten daar 1,5 (!!) uur voor een afspraak van 10 minuten voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |