De 18+ kinderen kunnen toch prima zelf een afspraak inplannen en de rekening naar de CEO laten sturen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:30 schreef Lodelie het volgende:
De volwassenen kinderen worden volgens mij omgekocht doordat Am de rekening betaalt?
Mijn oudste is 22 jaar en gaat gewoon zelfstandig naar de tandarts. Laatst had hij een hoge rekening, toen heb ik de helft betaald. Terwijl ik niet eens een foto of filmpje van hem in de tandartsstoel heb en dus ook niks heb kunnen posten... Ik lijk wel gek
Nee, dat heb ik niet gemist. Ze ziet er heel gespierd uit, dat is wel door flink te trainen lijkt me. En spieren zullen beter zichtbaar als je afgevallen bent/weinig vet hebt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo vaak fotos gezien van ultraslanke dames met zo'n wasbord. Misschien Jaimy Vaes en die traint ook heel veel volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ze veel is afgevallen door de situatie? Hier hoef je niet altijd voor te trainen.
Ik heb zulke foto’s van mijzelf, uit een periode waarin ik door omstandigheden veel ben afgevallen. Ik sportte toen absoluut niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:43 schreef Giddie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gemist. Ze ziet er heel gespierd uit, dat is wel door flink te trainen lijkt me. En spieren zullen beter zichtbaar als je afgevallen bent/weinig vet hebt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo vaak fotos gezien van ultraslanke dames met zo'n wasbord. Misschien Jaimy Vaes en die traint ook heel veel volgens mij.
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb zulke foto’s van mijzelf, uit een periode waarin ik door omstandigheden veel ben afgevallen. Ik sportte toen absoluut niet.
Ja, heel erg vond ik dat. Ik woog toen <45 kg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:56 schreef Giddie het volgende:
[..]
serieus ook met zo'n 'goot' die over de lengte van haar buik loopt? ik ben zelf ook vrij slank en heb ook periodes gehad dat ik door stress geen hap door mijn keel kreeg en zoveel was afgevallen was dat ik ondergewicht had. Maar bij mij waren die buikspieren totaal niet zichtbaar. het was meer dat mijn heupbotten begonnen uit te steken.
Dat kan ik me goed voorstellen. Weinig kg! Dat doet wat met je. Dat moet met MB toch ook zo zijn. Ze geeft zelf aan dat ze veel tips en hulp krijgt van haar omgeving, gevraagd en ongevraagd. Helemaal als jezelf in de spotlight zet. Ik herken het wel dat mensen er opmerkingen over maken en je willen 'helpen'. Ik vond dat niet fijn. Ik heb nu een gezond bmi maar krijg nog steeds af en toe opmerkingen dat ik te slank zou zijn. Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, heel erg vond ik dat. Ik woog toen <45 kg.
Met een tag in de hoop voor een samenwerking…?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie heeft zichzelf weer eens (lelijke) oorbellen kado gedaan, weer meer zooi en weer geld over de balk 🤦♀
Allemaal grotere hangers is idd ook niet mijn smaak 🤷 ach Roy werkt niet voor niets he...quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, Debbie heeft zichzelf weer eens (lelijke) oorbellen kado gedaan, weer meer zooi en weer geld over de balk 🤦♀
Ze zegt dat ze de oorbellen zelf gekocht heeftquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met een tag in de hoop voor een samenwerking…?
Ze koopt alles zelf in hoop op samenwerking 🤣quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze de oorbellen zelf gekocht heeft
Opzich goed. Wel treurig dat die kinderen hiervoor maximaal in beeld zijn geweest en dat er dus al zoveel van ze blijvend op het internet te vinden isquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:43 schreef SterreKaatje het volgende:
Jvp lijkt een nieuwe fase in te gaan? Kinderen sinds twee weken niet meer 'full face' in beeld?
Ik vind haar soms echt gevaarlijk naar die kinderen toe. Zij praat ze ziek.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hoezo “weer een sonde”?? Vriendinnie heeft nooit een sonde gehad voor dit toch? En het meisje heeft geen energie meer om te spelen. Ben benieuwd hoe dat de komende weken in haar story’s gaat. Man man, zij zoekt gewoon echt sensatie. Wat een inhoudsloos leven heeft ze.
😆 en dan ook het bedrijf er wanhopig bij taggenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze koopt alles zelf in hoop op samenwerking 🤣
Hier net zo. Adviezen waar je niet op zit te wachten. Aankomen is echt niet altijd eenvoudig. Hier inmiddels ook weer een gewicht waar ik blij mee ben maar voor anderen inderdaad vaak niet voldoende.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:22 schreef Giddie het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Weinig kg! Dat doet wat met je. Dat moet met MB toch ook zo zijn. Ze geeft zelf aan dat ze veel tips en hulp krijgt van haar omgeving, gevraagd en ongevraagd. Helemaal als jezelf in de spotlight zet. Ik herken het wel dat mensen er opmerkingen over maken en je willen 'helpen'. Ik vond dat niet fijn. Ik heb nu een gezond bmi maar krijg nog steeds af en toe opmerkingen dat ik te slank zou zijn. Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.
Van de week nog op de loopfiets rondjes gedaan. Oh oh, doodmoe het meisje!quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hoezo “weer een sonde”?? Vriendinnie heeft nooit een sonde gehad voor dit toch? En het meisje heeft geen energie meer om te spelen. Ben benieuwd hoe dat de komende weken in haar story’s gaat. Man man, zij zoekt gewoon echt sensatie. Wat een inhoudsloos leven heeft ze.
Echt een ziekelijke situatie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:40 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Van de week nog op de loopfiets rondjes gedaan. Oh oh, doodmoe het meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |