Laurens denk ik? Idd van de zotte nu ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
O, en dat handje vasthouden in de auto. Hoe gaat dat? Met rechterhand de hand van je zoon vasthouden, met linkerhand filmen, wie stuurt er dan?
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizarquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm gisteren... dat haar dochter geregeld had dat ze bij oma mocht eten...
Vandaag... dochter eet weer niet ze had gisteren zelfs geen energie om schoenen aan te doen... ze belt zo diëtist voor drankjes
Echt... die weet niet wat ze zelf typt hoor... dit is toch ziek? 1 van deze verhalen is gewoon verzonnen
Net als haar ouders vrij maar moeder toch naar werk maar toch vrij 🤔🤷 het is zo verwarrend dat er geen touw meer aan vast te knopen is
Ja maar kind at tot vandaag gewoon.... ze vertelde regelmatig wat kind allemaal eet... ook met dat afwegen dat ze dat niet bij de kinderen doet omdat ze goed eten.. ik vind dit zo bizar dat ze vanmorgen opstond en bedacht dat dit wel weer eens uit de fantasie kast getrokken kon wordenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizar
Sorry hoor, hou me al een tijdje in maar ik vind dat er nogal een grote verschil zit tussen moderators in verschillende pijlers hier. In deze pijler zitten de moderators er wat mij betreft té bovenop en in bijvoorbeeld NWS worden er de meest écht zieke reacties geplaatst bij bijvoorbeeld misdrijven of de meest vreselijke ongevallen in het kader van grapjes en dan wordt er niet eens gemod of gesweept. Die achterlijke ‘komt wel dichtbij’ grapjes bijvoorbeeld en dat zijn by far niet eens de ergste reacties. Ik vind daar wel wat van dat op een forum de moderatie zo uiteen loopt. In mijn ogen zijn de reacties op ‘wat de influencers laten zien’ peanuts vergeleken bij andere pijlers. En dat wat de influes laten zien is pas ziek soms. Of wellicht is ziek iets te sterk uitgedrukt maar ongezond is het helaas vaak wél.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Het hele topic staat trouwens vol met veroordelingen omdat er inlfuencers zijn die het nou eenmaal niet hetzelfde doen als jullie users.
Gros wordt gebracht met de auto. Vaak door mensen die direct doorrijden naar het werk. Als ik die tijd heb, zoals nu. Lekker met de fiets.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Ja, de eerste school was niets, toen koos ze de tweede.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen).
Ik snap heel goed dat ze met de auto gaat. Zou dat dooie stuk ook niet fietsen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
DBM woont niet in Sneek maar in een dorp vlakbij Sneek, is prima te fietsen trouwens (iets van een kwartiertje denk ik) maar toch.
Gros wordt gebracht met de auto. Vaak door mensen die direct doorrijden naar het werk. Als ik die tijd heb, zoals nu. Lekker met de fiets.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Ja, de eerste school was niets, toen koos ze de tweede.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen).
NWS kan idd wel een paar extra moderators gebruiken. Het is echt een klote subforum om te moderaten. Meld je vooral aan!quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Sorry hoor, hou me al een tijdje in maar ik vind dat er nogal een grote verschil zit tussen moderators in verschillende pijlers hier. In deze pijler zitten de moderators er wat mij betreft té bovenop en in bijvoorbeeld NWS worden er de meest écht zieke reacties geplaatst bij bijvoorbeeld misdrijven of de meest vreselijke ongevallen in het kader van grapjes en dan wordt er niet eens gemod of gesweept. Die achterlijke ‘komt wel dichtbij’ grapjes bijvoorbeeld en dat zijn by far niet eens de ergste reacties. Ik vind daar wel wat van dat op een forum de moderatie zo uiteen loopt. In mijn ogen zijn de reacties op ‘wat de influencers laten zien’ peanuts vergeleken bij andere pijlers. En dat wat de influes laten zien is pas ziek soms. Of wellicht is ziek iets te sterk uitgedrukt maar ongezond is het helaas vaak wél.
Dquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
1kg afgevallen in 2 weken en dan geen energie hebben om je schoenen aan te doen of te spelen? Bizar
Over niet sporen gesproken...quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:53 schreef poohenzo het volgende:
bij AM gaat het hele gezin inclusief de twintigers mee naar de tandarts, ik vind dat zo raar!
Ik snap die logica niet. Waarom pas weer na de lunch naar school? Elk kind kan toch direct na zijn of haar controle door naar school/werk? Dat je die kleintjes even moet brengen snap ik wel hoor, maar alles daarboven kan toch rechtstreeks door? Of denk ik nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:53 schreef poohenzo het volgende:
bij AM gaat het hele gezin inclusief de twintigers mee naar de tandarts, ik vind dat zo raar!
De tandarts is ver weg geloof ik?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ik snap die logica niet. Waarom pas weer na de lunch naar school? Elk kind kan toch direct na zijn of haar controle door naar school/werk? Dat je die kleintjes even moet brengen snap ik wel hoor, maar alles daarboven kan toch rechtstreeks door? Of denk ik nou zo moeilijk?
Ze heeft overigens wel gelijk dat het triest is dat er zo weinig ouders zijn. Ook al is het je 2e of 3e. Stuk fatsoen om te komen. Die leerkracht besteedt daar ook tijd aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Holaa het volgende:
Milou: was de 'vergadering' op school nu de informatieavond van groep 5?
En druk druk druk met haar taakjes vandaag. Maar eerst even shoppen online bij Ter Stal 🤣
Die taakjes screenshotten heeft ze van Amber Girelle lijkt het, die doet dat al wat langer.
En een afspraak om 10 uur zodat ze geen last hebben van de file. Je zou ook gewoon eerder weg kunnen gaan en de afspraak hebben om 8.30 ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
De tandarts is ver weg geloof ik?
En je moet natuurlijk als groot gezin wel zo veel mogelijk samendoen voor de plaatjes op Insta.
En de kans aangrijpen dat de grote kinderen ook thuis komen lunchen ipv overblijven.
School boeit daar toch niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een afspraak om 10 uur zodat ze geen last hebben van de file. Je zou ook gewoon eerder weg kunnen gaan en de afspraak hebben om 8.30 ofzo.
En dat ‘eerst nog thuis lunchen’ snap ik ook niet zo. Zeker voor de middelbare scholieren niet. (Meer dan) een halve dag missen voor een tandartscontrole.
Die taakjes, is het dan omdat het leuk is om af te vinken? Afspraken staan in de agenda, iedere week zwemles voelt voor mij niet als een taakje, evenals de was doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:01 schreef Holaa het volgende:
Milou: was de 'vergadering' op school nu de informatieavond van groep 5?
En druk druk druk met haar taakjes vandaag. Maar eerst even shoppen online bij Ter Stal 🤣
Die taakjes screenshotten heeft ze van Amber Girelle lijkt het, die doet dat al wat langer.
Je hebt gemist dat ze veel is afgevallen door de situatie? Hier hoef je niet altijd voor te trainen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Giddie het volgende:
MB heeft blijkbaar behoefte aan een dramatisch, meeslepend leven maar misschien nog wel meer om het zo aan de kijkers voor te schotelen. Dit is voor haar kennelijk belangrijker dan het beschermen van haar kinderen voor de gevolgen van deze spotlights. Misschien ervaart ze het niet als een slecht iets? Zou ze zo naïef zijn?
Btw wat ziet ze er droog en gespierd uit op die foto in bh! Ik vind het niet aantrekkelijk of gezond eruit zien maar hiervoor moet ze toch flink trainen lijkt me.
haha ja foei zeg! je had er zeker 10 stories van kunnen maken!quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:30 schreef Lodelie het volgende:
De volwassenen kinderen worden volgens mij omgekocht doordat Am de rekening betaalt?
Mijn oudste is 22 jaar en gaat gewoon zelfstandig naar de tandarts. Laatst had hij een hoge rekening, toen heb ik de helft betaald. Terwijl ik niet eens een foto of filmpje van hem in de tandartsstoel heb en dus ook niks heb kunnen posten... Ik lijk wel gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |