Juist met een misbruikverleden zou ze beter moeten weten. Dat geknuffel met Jan en alleman. Kinderen zien het gevaar niet (en hun moeder blijkbaar ook niet)quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
Ik ben hier helemaal stuk om gegaan!! 😂 Bonjoeriiii... benieuwd of er een tegen geluid gaat komen inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Wil je een mondkapjesplicht invoeren in de herst/winter bij gezinnen?quote:Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Het zal ook wel een gezellig virussen seizoen worden met al dat gekleef van MB en iedereen.
Die gast is zo vol van zichzelf. Zum kotsenquote:Op dinsdag 30 september 2025 06:32 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Ik ben hier helemaal stuk om gegaan!! 😂 Bonjoeriiii... benieuwd of er een tegen geluid gaat komen inderdaad.
Wij hebben het ook wel eens gehad bij onze 2e auto dat er haarscheurtjes in de banden kwamen. Ik ging toen veelal op de fiets naar het werk, toen waren de banden uitgedroogd door weinig gebruik en de zon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
De banden bij DBM hadden geen profiel meer (..) waren helemaal uitgedroogd (..) en flinke haarscheuren over de hele banden heen.
Hoe dan?
Rijden ze er zo ontzettend veel mee dat dat tussen de vorige APK en nu is gebeurd? Zien ze nooit een band als ze Flipflapflop in de auto zetten?
Ik moet zeggen dat ik de blaat-stories niet heb gekeken en ook niet meer weet wat er in het vorige topic over is gezegd. Dus excuus als ik mosterd ben.
Waar is het te zien? Zooo benieuwd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die gast is zo vol van zichzelf. Zum kotsen
Ik ben blij dat jij het schrijft, ik had het precies zo. Die vinger exact. Ik vind het er zo raar uitzien.quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
Alles voor het beeld naar de buitenwereld! Deze kinderen moeten beschermd worden en ik hoop zo dat Koen op een gegeven moment gaat zeggen:' De kinderen mogen niet meer online'quote:Op maandag 29 september 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Ik vind het eerlijkgezegd treurig hoe Mies de kinderen zoveel online plaatst. Op dat strand bijvoorbeeld had ze ook rustig plezier met de kinderen kunnen hebben en ze échte aandacht geven. In plaats daarvan weer die verplichte omhelzingsplaatjes. Alles maximaal. Ze kan die kinderen ook (eindelijk) wat rust gunnen. Zij zijn er niet om haar op te peppen, zou andersom moeten zijn. 😪
Sneek heeft verhoudingsgewijs zelfs nog meer scholen dan ons durp. En dan vind ik dat wij er al veel hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Ja, de eerste school was niets, toen koos ze de tweede.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen).
Wat een zieke reactiequote:Op maandag 29 september 2025 22:22 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Inderdaad.. het is een beetje sensueel ofzo. Niet zoals je bij je kind doet een vluchtige kus. Heel raar
Ik woon in een mini dorp met 2 scholen en mijn kind zit ook op een school 3 dorpen verder 🤷 dat vind ik nog niet zo raar de scholen dichterbij passen gewoon niet bij ons..quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het bij DBM zo fascinerend vinden dat zij met de auto naar school moet.
Nu woon ik zelf in een dorp net zo groot als Sneek, en mijn kinderen zitten niet op de dichtsbijzijnde school (sterker nog, ik denk dat er zeker 3 scholen dichterbij zitten) en ik kan alsnog met de fiets en wandelend naar school.
Hoeveel scholen komt zij voorbij als ze met haar auto over de ring rijdt naar de basisschool van haar kinderen?
Gekke keuze vind ik het. Zonde ook om je kinderen zo te laten wennen aan alles met de auto doen (al ken ik zelf ook genoeg mensen die dit altijd doen).
DBM woont niet in Sneek maar in een dorp vlakbij Sneek, is prima te fietsen trouwens (iets van een kwartiertje denk ik) maar toch.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:47 schreef LeSage het volgende:
Er staat vast teveel wind.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:27 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
DBM woont niet in Sneek maar in een dorp vlakbij Sneek, is prima te fietsen trouwens (iets van een kwartiertje denk ik) maar toch.
Bij henryvanloon. Dan het filmpje waar je Joeri ziet aanklikken dan komt de rest vanzelfquote:Op dinsdag 30 september 2025 07:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Waar is het te zien? Zooo benieuwd.
Je moet toch iets bedenken he... hebben ook 4 mensen astma in dat huis maar ook 2 katten en cavia's...quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Rommelige reclame ook weer bij Debbie en de fruitman. Sinds wanneer zijn Debbie en Roy allebei allergisch voor Kiwi’s?
Ik ben idd benieuwd hoe Bonjoeri en Lotte hier mee om gaan. Doet Henry dat wel vaker delulu’s nadoen? Zo ja, wie, wat, waar heb ik gemist? Wat ik vond het leuk!quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |