Die ouders willen dat zelf denk ik ook graag zo houden, lijkt het.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuterquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
En pa had een grasmaaier ingehuurd
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Zo zelfstandig. Voelt zich volwassen omdat ze brood haalt helemaal zelf, bij de bakker. Koek koek. Eeuwige kleuter
Nee nee, want zodra een psycholoog weer begint over haar (volgens haar) verwerkte trauma neemt ze de benen weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje wat een onzin kraamt DBM weer uit...zij praat die kinderen ziek, wat een fantast is het ook..hoop dat ze snel de juiste psychologische hulp krijgt en daar wél eerlijk is.
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Getverdegetver Mies.
Fijn om zoveel met je kinderen te knuffelen in bed, maar waarom moeten wij dat allemaal zien? En waarom moeten die kinderen erbij in de camera kijken? En filmen in de badkamer. Nog nooit van de gevaren van internet gehoord zeker.
😂😂quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:05 schreef Sushirijst het volgende:
AM: de tweeling moet een snoep moment minderen dus moeten ze de ijskoffie voegen bij een al bestaand eet moment… ik snap het niet. Dan nemen ze toch alsnog dezelfde hoeveelheid zoetigheid? Of ontbijten of lunchen ze normaliter ook met snoep?
En ‘we weten nu meer - (ChatGPT streepje?) over impact, over privacy, over druk’quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
Nou maak je mij niet wijs dat die ene ijskoffie extra de boosdoener is van gaatjes (als ze al een gaatje hadden) dan wordt er of gewoon slecht gepoetst of ze eten echt constant teveel zoetigheid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid maar idd om het aantal momenten. Mijn tandarts zei altijd je kunt beter een zak snoep in 1 keer leeg eten dan meerdere snoepjes verspreid over een dag. Je tanden krijgen dan steeds opnieuw een zuur aanval ipv 1 keer.
Kan me ook echt niet voorstellen dat Kinderpostzegels zegt dat alleen de 5 beste verkopers mee mogen naar Duinrell!quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM weer met haar geleur over kinderpostzegels.
Ik geloof ten eerste al niet dat zij überhaupt goede doelen steunen.
Daarnaast: 'moet je weer op de verjaardag langs alle ooms en tantes' jouw kinderen kunnen dat niet AM, want die komen allemaal niet op hun verjaardag, omdat jij iedereen hebt afgestompt.
Als die actie die die volger deelt waar is dan vind ik daar ook wat van overigens, maar AM moet niet doen alsof school haar kinderen allemaal druk oplegt, dat doet ze zelf al dagelijks door alles online te gooien.
En in aanloop naar haar boek moeten er kaders komen, maar geen heksenjacht zoals BOOS veroorzaakte. Die heksenjacht heb ik gemist, de kritische vragen niet, maar kritisch zijn staat gelijk aan 'niet lief' of 'onaardig' tegenwoordig
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:00 schreef lila01 het volgende:
[..]
Heb je de halfblote kinderen niet gezien? (laatste filmpje)
Zo onnodig.
En steeds dat zoenen en in de camera kijken. Is er niets meer privé?
Misschien denkt ze inmiddels ook dat zij de sociale en psychologische wetenschap een enorme dienst heeft bewezen door haar kinderen constant te filmen, en ze daardoor nu kunnen zien wat daar de impact van is🤪🤡 Annemarie for the nobel prize!!!quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’
Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
Er wordt (zoals gewenst door de mods) gepraat over wat de influencer laat zien, en daar hebben mensen dan een mening over. Maar dan is het weer ‘om daar nou zo’n drama over te maken’? 😂quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.
Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
Het gaat niet perse om het kleffer van Mies zelf, maar om die kinderen en hoe ze steeds (lijken te moeten) zoenen op camera. Beetje hetzelfde wat ze hier schrijven over AM ( al is die op een andere manier extreem)quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik zie geen halfblote kinderen, ik volg haar alleen op Insta, misschien is dat de reden.
Mies is blijkbaar kleffer dan de gemiddelde user hier, maar om daar nou zo'n drama over te maken....
Ik vind haar ook niet wat kleffer dan gemiddeld. Vind het idd grenzeloos overkomen, met iedereen en zijn moeder moet geknuffeld worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef lila01 het volgende:
En dat Mies kleffer is, oké, maar ze komt daarin vrij grenzeloos over in het contact met derden. Kinderen hebben het ook nodig dat ze leren om hun eigen (fysieke) grenzen aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |