abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218908136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’

Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.

Blijkbaar voelt ze zelf toch ook aan dat ze het veel te veel uit de hand heeft laten lopen, en dat ze inmiddels zo verslaafd is aan haar schermpje en de likes van haar "fens" dat alleen wettelijke kaders haar nog kunnen bijsturen?
pi_218908216
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.
Dat denk ik ook.
pi_218908240
Ik heb hetzelfde als Debuurvrouwvan. Ik krijg er ook de kriebels van.
pi_218908246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Ik bedoel vooral dat ze er steeds bij in de camera kijken. Waarom moet àlles gefilmd? Kinderen ook in badkamer trouwens.
pi_218908247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:24 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.

Blijkbaar voelt ze zelf toch ook aan dat ze het veel te veel uit de hand heeft laten lopen, en dat ze inmiddels zo verslaafd is aan haar schermpje en de likes van haar "fens" dat alleen wettelijke kaders haar nog kunnen bijsturen?
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.
pi_218908255
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?

Misschien iets om bij haar diagnoses te gebruiken?
pi_218908297
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?

🤦♀ echt, serieus, wat een vreemd persoon is zij toch ook
pi_218908342
quote:

Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
pi_218908346
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En pa had een grasmaaier ingehuurd
Heerlijk dat ze terug kan vallen op ouders in moeilijke tijden.
De mijne zouden hetzelfde hebben gedaan.
Ook in mijn vriendinnengroep zijn wij er voor elkaar in moeilijke tijden, brengen een maaltijd langs, en bieden steun waar nodig.
Ik gun iedereen zulke ouders en vriendinnen.
pi_218908427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
Ja en eerst met 3 jvp deed ook veel met de kinderen.
4 kinderen in je eentje is ook best wat vind ik
pi_218908477
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.

Ze is grenzeloos.
pi_218908500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??
Die het dan met bookmarkstickers of via je reader denk ik dan.
Bijzonder, ken werkelijk niemand die dit doet.
pi_218908527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.

Ze is grenzeloos.
De bakker is ook heel lief
pi_218908588
quote:

O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵
(Ik denk dat ze booktok wilt gaan proberen en stukjes markeert die ze denkt te kunnen gebruiken... maar dit boek is al heel veel gebooktokt (🤣 zelf verzonnen woord i know) dus ze moet echt met iets origineler komen dan wat ze nu denkt te doen...)
pi_218908604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??
Die het dan met bookmarkstickers of via je reader denk ik dan.
Bijzonder, ken werkelijk niemand die dit doet.
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦‍♂️ vind het echt een vorm van vandalisme
pi_218908621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kookboeken waar je een aanpassing in het recept lekkerder vind (die doe ik op een memo velletje er tussen maar zou nog snappen dat je dat erin schrijft... maar "iek" in een boek kalken? Hoe oud ben je?
pi_218908633
Daarboven zet ze ook "tensionnn"
Agenda uit '99 vibes :')
pi_218908645
Denk je alles wel weer gezien te hebben vandaag... gatverdamme Judith zet kwark naast haar bed zodat ze om 4 uur kan eten... ja mensen daar zet ze dan wel een wekker voor waarschijnlijk...
Maar lauwe kwark 🤢 ugh ik ga proberen te slapen 🤦‍♂️
pi_218908706
Am wijdt weer een aantal stories over waarom haar kinderen geen kinderpostzegels mogen verkopen. Dat ze niet mee doet met dat geleur enz enz.

Ik kan me toch herinneren dat haar kanaal werd gebruikt door Julia om loten te verkopen voor de scouting l, zodat zij er het meeste zou verkopen... Dat mag en kan kennelijk wel?! Je volgers lastig vallen met je volwassen dochter die loten verkoopt en zelf wil winnen door er het meeste te verkopen. Maar kinderen die postzegels verkopen voor een goed doel, daar wil ze niks van weten.

Wat een enorm egoïstische vrouw, compleet buiten de wereld staat ze. Ik hoor en zie haar werkelijk nooit overal serieuze problematiek. En dat hoeft ook niet. Maar ik heb haar werkelijk nog nooit iets zien doen voor een ander... Onbaatzuchtig
pi_218908748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦‍♂️ vind het echt een vorm van vandalisme
Eens!!!
pi_218908756
Am heeft toch helemaal geen groep 7 kinderen nu? Wie zou er postzegels moeten verkopen? Of is het weer esn "what if"?
pi_218908786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵
(Ik denk dat ze booktok wilt gaan proberen en stukjes markeert die ze denkt te kunnen gebruiken... maar dit boek is al heel veel gebooktokt (🤣 zelf verzonnen woord i know) dus ze moet echt met iets origineler komen dan wat ze nu denkt te doen...)
Ach net als de kaarsen en de stempels en haar e book...het is het weer net niet zullen we maar zeggen.
pi_218908836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:13 schreef Nieve het volgende:
Daarboven zet ze ook "tensionnn"
Agenda uit '99 vibes :')
Agenda’s uit ‘99 😍 dat waren nog eens tijden
pi_218908860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.
Ik denk (hoop) al een tijdje dat Annemarie in haar boek aankondigt dat ze stopt met haar kinderen in beeld brengen. Maar dat is wellicht wishful thinking.
pi_218908917
Ik zou AM graag in gesprek zien gaan met o.a. Tim Hofman en een echte wetenschapper erbij. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze alleen nog maar kan weglopen want blokken irl is nogal lastig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')