abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218908975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 01:05 schreef poohenzo het volgende:
Ik zou AM graag in gesprek zien gaan met o.a. Tim Hofman en een echte wetenschapper erbij. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze alleen nog maar kan weglopen want blokken irl is nogal lastig .
Dat zou (voor ons) heel leuk zijn, maar dat kan zij echt niet. Zij is gewoon niet in staat om echt te luisteren naar wat de ander vraagt en ratelt dan hakkelend alleen maar haar voorbedachte (en aangedikte) riedeltje. Net als in al die podcasts, vreselijk is dat. Valt geen echt inhoudelijk gesprek mee te voeren
pi_218908988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.

Ze is grenzeloos.
Ze wil per se rijden met het uitje, maar heeft L dus die moet ook mee (als vermaak voor de klas ook). Gaan ze naar een molen durft ze de molentrap niet op maar moet iemand haar peuter erop helpen en eraf tillen....
Vervolgens gaat ze naar de bakker en werken, zo te zien wel zonder L?
Waarom ook alles willen... oh ja, haar moeder ging vroeger ook met elkaar uitje mee op school dus nu moet MB dat ook per se.
pi_218909112
Ik ben wel fan van Tim Hofman maar AM zou echt ontzettend voor lul staan als ze met hem in gesprek gaat.
pi_218909389
Bij AM is de fles van Maarten zijn verjaardag nog steeds niet leeg 😉
pi_218909481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk je alles wel weer gezien te hebben vandaag... gatverdamme Judith zet kwark naast haar bed zodat ze om 4 uur kan eten... ja mensen daar zet ze dan wel een wekker voor waarschijnlijk...
Maar lauwe kwark 🤢 ugh ik ga proberen te slapen 🤦‍♂️
We weten dat judith de verwarming nog niet aan heeft in huis dus ik denk dat de kwark ( ook al zou ik dat nooit zo naast m'n bed zetten) aardig op temperatuur blijft🤢. Wel sneu dat ze nog steeds zo'n last van dr buik heeft. Maar man dr dan niemand met dr mee naar het zh? Ze houdt van autorijder maar als ze er zo tegenop ziet om 45 minuten te rijden vindt ik dat best zorgelijk
pi_218909533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 04:25 schreef Lostit het volgende:
Ik ben wel fan van Tim Hofman maar AM zou echt ontzettend voor lul staan als ze met hem in gesprek gaat.
Dat weet ze zelf ook en daarom speelt ze hem nu al openlijk de zwarte piet toe. Ze zou verschrikkelijk door de mand vallen in gesprek met hem.
Van zelfreflectie heeft mevrouw geen enkel besef.
pi_218909540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 02:22 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Dat zou (voor ons) heel leuk zijn, maar dat kan zij echt niet. Zij is gewoon niet in staat om echt te luisteren naar wat de ander vraagt en ratelt dan hakkelend alleen maar haar voorbedachte (en aangedikte) riedeltje. Net als in al die podcasts, vreselijk is dat. Valt geen echt inhoudelijk gesprek mee te voeren
Zij bereidt een verhaaltje voor wat ze wil vertellen. Als iemand andere vragen stelt luistert ze niet of klapt ze dicht, want antwoord komt niet in voorbereidde reactie voor.
Tim Hofman zou voor haar alleen haar betekenen, want alles wat niet in haar straatje past is haar, daar is geen kritisch bij.

Overigens was ik toen ik net geëmigreerd was ook altijd verhaaltjes, vragen en reacties aan het voorbereiden. Bleek dat ze heel andere vragen stelden, dan klapte ik dicht. Dat was geen haat, dat was gewoon omdat ik de taal nog niet goed sprak. Alleen moet ik daar steeds aan denken met haar gezemel over Tim en zijn heksenjacht.
pi_218909551
Het filmpje waarbij ze met die oudste zoon zit en die hele manier van doen en bewegen. Net alsof ze met een nieuwe vlam zat.

Had ik ook destijds toen ze steeds bij die vader op schoot lag.
pi_218909576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 23:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk je alles wel weer gezien te hebben vandaag... gatverdamme Judith zet kwark naast haar bed zodat ze om 4 uur kan eten... ja mensen daar zet ze dan wel een wekker voor waarschijnlijk...
Maar lauwe kwark 🤢 ugh ik ga proberen te slapen 🤦‍♂️
Gadverdamme 🤢
Nu ik zwanger ben heb ik ook wat te eten op mijn nachtkastje zodat ik kan eten voor ik opsta.
Maar dat zijn biscuitjes of een peperkoek, geen kwark die je in de koelkast moet bewaren 😂.
Het idee van lauwwarme kwark alleen al🥶. Maar het staat dus ook een aantal uur buiten de koelkast
pi_218909588
DBM; Flap weer thuis, flip een halve dag (of andersom, nog steeds geen idee wie wie is).
Je verwacht het niet.
pi_218909599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
Het filmpje waarbij ze met die oudste zoon zit en die hele manier van doen en bewegen. Net alsof ze met een nieuwe vlam zat.

Had ik ook destijds toen ze steeds bij die vader op schoot lag.
Ja ik zie dit ook hoor. Iemand noemde ook dat het er een soort sensueel uitzag, ik snap wat diegene zegt. Het is niet een vluchtige smakkerd, maar echt een intense kus ofzo. Ik zie nu bij de story van gister ‘olie vlog” dat mb ook alweer klaar zit met getuite lippen maar dat kind ziet het helemaal niet die is gewoon lekker aan het kletsen en mb druipt weer af haha
pi_218909604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:54 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ja ik zie dit ook hoor. Iemand noemde ook dat het er een soort sensueel uitzag, ik snap wat diegene zegt. Het is niet een vluchtige smakkerd, maar echt een intense kus ofzo. Ik zie nu bij de story van gister ‘olie vlog” dat mb ook alweer klaar zit met getuite lippen maar dat kind ziet het helemaal niet die is gewoon lekker aan het kletsen en mb druipt weer af haha
Gelukkig, ligt niet aan mij. Die blikken in die camera ook. Ik krijg er echt een heel raar gevoel bij.
pi_218909642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:54 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Het is gewoon ongemakkelijk om naar te kijken. En wat hier al vaker benoemd is: het lijfelijke contact tussen anderen en haar kinderen. Waarom zou je dat in hemelsnaam toestaan? Bij de kinderen zie je daarin ook geen enkele terughoudendheid, m.i. niet oké.
pi_218909657
Debbie filmt het donker omdat???
Ik was even bang dat ze al was begonnen met die rare elfen.
pi_218909665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 07:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
We weten dat judith de verwarming nog niet aan heeft in huis dus ik denk dat de kwark ( ook al zou ik dat nooit zo naast m'n bed zetten) aardig op temperatuur blijft🤢. Wel sneu dat ze nog steeds zo'n last van dr buik heeft. Maar man dr dan niemand met dr mee naar het zh? Ze houdt van autorijder maar als ze er zo tegenop ziet om 45 minuten te rijden vindt ik dat best zorgelijk
Nou hier is de verwarming ook nog niet aan... maar kwark buiten koeling is gewoon lauw na een paar uur hoor 😵‍💫
pi_218909674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Om ons te laten zien dat ze niet elke dag in haar bed ligt tot 14.30?

Of ze heeft vandaag weer een selfcare op de planning staan.
pi_218909682
quote:
Ik dacht ook.. Waarom film je donker? Maar ze moest even showen dat ze echt ALLES voor haar kind doet en mee ging naar ziekenhuis.. (bonus punten daar zorgen anderen voor Liam kan ze lekker boekjes lezen en vol kalken en waarschijnlijk is Roy thuis om voor de rest te zorgen 👌 vanmiddag mag ze weer haar bed in 👍)
pi_218909688
quote:
L moet naar het ziekenhuis voor zijn neusamandelen en buisjes.
pi_218909693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:12 schreef Post-its het volgende:

[..]
Om ons te laten zien dat ze niet elke dag in haar bed ligt tot 14.30?

Of ze heeft vandaag weer een selfcare op de planning staan.
Nee Liam de huilbaby die zelden huilt kreeg buisjes en zijn amandelen gaan eruit.. tja dat hij er last van had kregen wij niet mee omdat we Debbie volgen en die ziet die kinderen ook zelden
pi_218909734
Tuurlijk moet Debbie weer aandacht voor iets wat met arts of ziekenhuis te maken heeft.
Nu voor Liam, en weer die oude post met tips voor als je kindje onder narcose gaat.
Zelf altijd roepen dat je geen tips wilt maar een ander er wel mee dood gooien.
Fijn dat ze meegaat , zal wel weer groot drama achteraan komen.
pi_218909741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dan snap ik dat je een donker gat filmt. Ze kan beter op haar kind letten die het donker in rent. Bij daglicht raakt ze haar kinderen namelijk al kwijt.
pi_218909786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze maakt het wel erg dramatisch met haar ‘onder het mes’
pi_218909793
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
That’s her middle name
pi_218909801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nu heb ik weinig ervaring met buisjes of amandelen maar voor zover ik weet komt er weinig mes bij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')