abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218901504
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Niks nieuws toch, dat gaat niet veranderen.

...en de aanhang gelooft dat natuurlijk onmiddelijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 september 2025 @ 22:13:57 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218901518
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2025 22:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Sja daar ga je weinig aan veranderen als Democrats. Gewoon lekker een potje van laten maken die Republicans.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 29 september 2025 @ 22:15:05 #103
38496 Perrin
pi_218901521
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:10 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Omdat dit is waar ze tegen proberen op te boksen:
[..]

Een gijzelingssituatie waar je je niet mee moet bemoeien als Democrats.
pi_218901552
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik zou 't normaal met je eens zijn, maar het alternatief laat ook niet veel positiefs zien. Ik weet niet zo goed waar je in dit geval goed aan doet.
pi_218901569
De VS wordt geregeerd door idioten.

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lzyn577m5t2b

https://bsky.app/profile/smotus.bsky.social/post/3lzyo2otmjs22

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 29-09-2025 23:10:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 29 september 2025 @ 22:23:05 #106
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218901575
Begreep ik nou goed dat de concessies die bij de vorige shutdown aan de democraten waren gedaan om voldoende steun te krijgen niet zijn nagekomen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 29 september 2025 @ 22:25:57 #107
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218901593
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Laat de Republikeinen dat maar uitleggen.

[ x ]
Iets te gemakkelijk, voor het budget heb je 60% van de stemmen nodig, dacht ik.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_218901595
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:23 schreef zalkc het volgende:
Begreep ik nou goed dat de concessies die bij de vorige shutdown aan de democraten waren gedaan om voldoende steun te krijgen niet zijn nagekomen?
Er zijn toen geen concessies gedaan omdat Schumer op het laatste moment vond dat het beter was volledig in te stemmen met de Continuing Resolution (voortzetting van het Republikeinse beleid) omdat ze anders (bij een shutdown) vrij spel kregen in het ontslaan van personeel bij zaken waar ze tegen waren. Uiteindelijk vielen die ontslagen toch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 29-09-2025 23:00:43 ]
pi_218901624
Die manier van spreken en die superlatieve bewoordingen altijd en immer uit de bek van Trump, het is echt historisch beschamend en we zitten erbij en moeten er maar naar kijken :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218901634
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Die manier van spreken en die superlatieve bewoordingen altijd en immer uit de bek van Trump, het is echt historisch beschamend en we zitten erbij en moeten er maar naar kijken :')
Het is idd een tenenkrommende infantiele vertoning altijd.
  maandag 29 september 2025 @ 22:31:56 #111
38496 Perrin
pi_218901643
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:25 schreef zalkc het volgende:

[..]
Iets te gemakkelijk, voor het budget heb je 60% van de stemmen nodig, dacht ik.
Ja dus? Laat de Republikeinen maar met een goed voorstel komen.
  maandag 29 september 2025 @ 22:32:39 #112
38496 Perrin
pi_218901651
quote:
85s.gif Op maandag 29 september 2025 22:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er zijn toen geen concessies gedaan omdat Schumer op het laatste moment vond dat het beter was helemaal in te stemmen met de Continuing Resolution (voortzetting van het Republikeinse beleid) omdat ze anders (bij een shutdown) vrij spel kregen in het ontslaan van personeel bij zaken waar ze tegen waren. Uiteindelijk vielen die ontslagen toch.
Precies.. Je bent echt stupide als je voor de zoveelste keer in zo'n gijzelingssituatie trapt.
pi_218901683
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies.. Je bent echt stupide als je voor de zoveelste keer in zo'n gijzelingssituatie trapt.
Daar begint het wel op te lijken idd. In het verlengde daarvan vraag ik me af hoe lang de slijmerij van de EU/NATO richting Trump nog stand houdt. Hij is iig wel weer teruggekomen op zijn visie mbt Rusland/Oekraine maar voor hoe lang?
  maandag 29 september 2025 @ 22:42:18 #114
38496 Perrin
pi_218901719
Shutdown incoming dus.

twitter

twitter
  maandag 29 september 2025 @ 22:47:44 #115
38496 Perrin
pi_218901752
Dat hebben de Republikeinen in handen.

twitter
pi_218901772
quote:
12s.gif Op maandag 29 september 2025 22:47 schreef Perrin het volgende:
Dat hebben de Republikeinen in handen.

[ x ]

Ik ben benieuwd wat Trump erover te zeggen heeft. "It was the most beautiful CR. I had people call me to say how beautiful it was, that they've never seen anything like it. Even democrats were calling me, can you imagine? But not that Schumer guy, I call him Scum, because he's scum, you know."
pi_218901775
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2025 22:42 schreef Perrin het volgende:
Shutdown incoming dus.

[ x ]
[ x ]

Ja dat zat er dik in.Trump's zelfvertrouwen is inmiddels zo groot geworden dat concessies met de Democraten niet meer mogelijk zijn. Het volk heeft hiervoor gekozen!
  maandag 29 september 2025 @ 22:54:40 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218901793
24 karaats WC maar weer op eBay zetten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218901854
pi_218901885
pi_218901932
  maandag 29 september 2025 @ 23:41:03 #122
38496 Perrin
pi_218901972
quote:
Altijd anderen beschuldigen van waar je zelf mee bezig bent.
pi_218901984
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 21:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Deze mag wel in de OP.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218902006
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2025 22:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Tsja, mensen die Shady Fence geloven kun je opgeven, die zullen nooit voor rede vatbaar zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2025 @ 23:56:33 #125
862 Arcee
Look closer
pi_218902013
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:32 schreef Bluesdude het volgende:
De mormonenmoordenaar Thomas Jacob Sanford. Met pro-trump shirt.
Triest voor vrouw en kind, dat hij zo doordraaide
Maar wat bezielde deze MAGA-man ?

[ afbeelding ]
"Make Liberals Cry Again"

Ja, je tegenstanders laten janken, daar gaat het om.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218902128
Deze mag ook wel in de OP:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218902132
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2025 22:42 schreef Perrin het volgende:
Shutdown incoming dus.

[ x ]
[ x ]
Tekenend trouwens is wel dat Trump van die meeting dan weer geen showtje heeft gemaakt (met camera's en al) zoals hij het altijd zo graag doet als hij het zelf kan regisseren zoals zijn bijna dagelijkse optredens in de Oval Office.

Dat zegt toch wel veel over het gebrek aan argumenten ter verdediging van zijn eigen beleid. De meeting vond ook alleen maar plaats om de indruk te vermijden dat Trump deze shutdown juist erg graag wil. In eerste instantie werd het verzoek van de Democraten ook afgewezen maar die moeten natuurlijk wel voor de schuld gaan opdraaien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 30-09-2025 02:30:34 ]
pi_218902139
Uiteraard moeten Trump's advocaten (zonder betaling) wel blijven doorwerken tijdens de shutdown.

pi_218902141
pi_218902168
De kleuter in het Witte Huis post intussen dit:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzzcn2fj722a

quote:
If a government shutdown wasn't already exceedingly likely, President Donald Trump might have made it a near certainty Monday night.

The president posted a vulgar AI-generated deepfake video to his Truth Social slamming the top Democratic leaders -- Senate Minority Leader Chuck Schumer and House Minority Leader Hakeem Jeffries -- just hours after he hosted the two for an Oval Office meeting.

The video depicts Schumer and Jeffries as if speaking to reporters following the meeting, but the fabricated audio has Schumer saying Democrats "have no voters anymore, because of our woke, trans bullshit" and that "if we give all these illegal aliens health care, we might be able to get them on our side so they can vote for us."

[..]

Politico

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 30-09-2025 04:54:42 ]
pi_218902205
Terwijl Vance er nog maar eens een leugen uitgooit:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzz6owwb322q

pi_218902282
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2025 05:38 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, ik ben benieuwd hoelang ze dat gaan volhouden en hoelang Maga daar in blijft trappen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218902305
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 06:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik ben benieuwd hoelang ze dat gaan volhouden en hoelang Maga daar in blijft trappen.
Zolang fox de rechtse sociale mediabubbel dit blijft herhalen zijn zulke feitelijk makkelijk te weerleggen leugens voor de goed geïndoctrineerde maga mensen gewoon meningen met een waarheid..

Dat zien we hier in dit topic zelf dat er een soms personen rondslingert die alle leugens blijven geloven en zelfs denken hiermee valide punten te hebben om serieus te discussiëren. :D
pi_218902408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 01:35 schreef Barbusse het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:

[ afbeelding ]
Het feit dat Trump juist op dit punt uitermate goed scoort beantwoord deze vraag met een volmondig ja.
pi_218902417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het feit dat Trump juist op dit punt uitermate goed scoort beantwoord deze vraag met een volmondig ja.
Op welk punt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218902504
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 september 2025 05:38 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
Vance begrijpt z'n leugens en houdt ze bij, Trump doet dat geen van beide. Daarom is Vance gevaarlijker.
pi_218902556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op welk punt?
Op alle punten scoort Trump beter dan de democraten. Alleen met de economie heeft hij een heel geringe voorsprong, maar het feit dat transgenders niet meer met vrouwen mogen sporten en dat illegalen het land worden uitgezet zijn de Amerikanen over het algemeen erg blij mee.
Dat is dus wat ik bedoel met de bubbel waar jullie in verkeren, jullie/democraten zijn zo erg bezig met de tegenpartij dat ze vergeten een eigen verhaal te vertellen. Er is geen leiderschap en er is geen visie, er is slechts bittere haat en dit topic reflecteert dat enorm.
pi_218902581
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op welk punt?
Gewoon "ja"
pi_218902587
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zit wel degelijk een organisatie achter, hoe anders krijg je elke keer weer zo’n massa op de been met hetzelfde doel, de westerse maatschappij ontregelen en communisme omarmen.
Anti-fascisten zijn mensen met gedeelde interesses en gedeelde waarden. Niet op elk vlak, maar wel waar het rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, eerlijkheid en democratie betreft.

En wat die massa: ben je ooit nietsvermoedend wandelend over een klompenpad of een benummerde fietsroute volgend wel eens onverwacht gedwongen geweest je zigzaggend door massa's auto's en fietsen door te wringen terwijl op en naast het pad een immense menigte staat, gewapend met fototoestellen met armlange telelenzen? Hoe is die massa op de been gebracht? Door een onopvallend bruingrijs vogeltje van nog geen 5 gram en nog geen 10 cm hoog.
Die mensen kennen elkaar verder niet, hooguit van het elkaar vaker tegenkomen om een vogel te spotten. Hoe weten ze dan allemaal dat ze daar en om dat moment op die toeristisch totaal oninteressante plek moeten zijn?

Antifascisten zijn net zo georganiseerd als moestuiniers, vogelspotters, amateurschilders of fietsers. En net zo gevarieerd van opvatting en mening, behalve waar het om rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, eerlijkheid en democratie gaat, en zelf daar zijn dan nog nuances in.

Ik ben antifascist en ik ben niet uit op het ontregelen van de westerse maatschappij en ik omarm ook zeker het communisme niet. Ik denk dat west Europa de beste plek is om geboren te worden en veruit het meest beschaafd, ik ben voor Europese eenheid. Tegen Rusland en voor Oekraïne, ik steun United24 en Franky en Coen.
Maar juist omdat er totaal geen sprake is van wat voor organisatie dan ook, kan ik niet voor alle antifascisten spreken.
pi_218902621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Op alle punten scoort Trump beter dan de democraten. Alleen met de economie heeft hij een heel geringe voorsprong, maar het feit dat transgenders niet meer met vrouwen mogen sporten en dat illegalen het land worden uitgezet zijn de Amerikanen over het algemeen erg blij mee.
Dat is dus wat ik bedoel met de bubbel waar jullie in verkeren, jullie/democraten zijn zo erg bezig met de tegenpartij dat ze vergeten een eigen verhaal te vertellen. Er is geen leiderschap en er is geen visie, er is slechts bittere haat en dit topic reflecteert dat enorm.
Jij denkt anders dan mij dus jij hoort bij 'jullie'.
Jullie, hullie, zullie.

God wat moet het leven toch heerlijk zijn als je zo simpel kunt denken. O+
pi_218902665
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Anti-fascisten zijn mensen met gedeelde interesses en gedeelde waarden. Niet op elk vlak, maar wel waar het rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, eerlijkheid en democratie betreft.

En wat die massa: ben je ooit nietsvermoedend wandelend over een klompenpad of een benummerde fietsroute volgend wel eens onverwacht gedwongen geweest je zigzaggend door massa's auto's en fietsen door te wringen terwijl op en naast het pad een immense menigte staat, gewapend met fototoestellen met armlange telelenzen? Hoe is die massa op de been gebracht? Door een onopvallend bruingrijs vogeltje van nog geen 5 gram en nog geen 10 cm hoog.
Die mensen kennen elkaar verder niet, hooguit van het elkaar vaker tegenkomen om een vogel te spotten. Hoe weten ze dan allemaal dat ze daar en om dat moment op die toeristisch totaal oninteressante plek moeten zijn?

Antifascisten zijn net zo georganiseerd als moestuiniers, vogelspotters, amateurschilders of fietsers. En net zo gevarieerd van opvatting en mening, behalve waar het om rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid, eerlijkheid en democratie gaat, en zelf daar zijn dan nog nuances in.

Ik ben antifascist en ik ben niet uit op het ontregelen van de westerse maatschappij en ik omarm ook zeker het communisme niet. Ik denk dat west Europa de beste plek is om geboren te worden en veruit het meest beschaafd, ik ben voor Europese eenheid. Tegen Rusland en voor Oekraïne, ik steun United24 en Franky en Coen.
Maar juist omdat er totaal geen sprake is van wat voor organisatie dan ook, kan ik niet voor alle antifascisten spreken.
Zo simpel werkt het niet, je gaat niet vrijblijvend protesteren toevallig allemaal in het zwart gekleed, toevallig allemaal met gezichtsbedekking en toevallig allemaal redelijk goed gecoördineerd.
Dat de organisatie erg los is wil nog niet zeggen dat er geen sprake is van een organisatie.
Zo’n black block die een aantal jaar geleden in volgens mij Hamburg huis hield was wel degelijk zeer goed georganiseerd.
pi_218902680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:59 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Jij denkt anders dan mij dus jij hoort bij 'jullie'.
Jullie, hullie, zullie.

God wat moet het leven toch heerlijk zijn als je zo simpel kunt denken. O+
De tijd van nuance is voorbij, als je een post wijd aan de nadelen van illegale immigratie dan word je in dit topic per definitie in de bruinrechtse hoek geplaatst. De nazi vergelijkingen, beschuldigingen van fascisme, beledigingen van notabene mijn familieleden en doodsverwensingen konden allemaal hier. Niemand die toen opstond om te spreken over nuance. Nu het de andere kant op gaat overigens op een veel nettere manier dan ik zelf ooit heb mogen ontvangen dan is de wereld weer eens te klein.
Kortom je kan mijn rug op met je selectieve verontwaardiging. Net als in het echte leven je kan krijgen wat je uitdeelt.
pi_218902690
quote:
dat illegalen het land worden uitgezet zijn de Amerikanen over het algemeen erg blij mee.

Waaruit blijkt nu eigenlijk dat ze er erg blij mee zijn heb je wat objectief verfieerbare berichten dat een meerderheid van Amerikanen hier nu echt blij van worden.

De boeren zijn in ieder geval niet blij met het verlies van hun goedkope arbeidskrachten..
  dinsdag 30 september 2025 @ 09:18:37 #144
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218902697
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo simpel werkt het niet, je gaat niet vrijblijvend protesteren toevallig allemaal in het zwart gekleed, toevallig allemaal met gezichtsbedekking en toevallig allemaal redelijk goed gecoördineerd.
Dat de organisatie erg los is wil nog niet zeggen dat er geen sprake is van een organisatie.
Zo’n black block die een aantal jaar geleden in volgens mij Hamburg huis hield was wel degelijk zeer goed georganiseerd.
Met Amerikaanse vlaggen op je pick-up gaan rondrijden in een "Trump Train" ziet er ook allemaal heel gecoördineerd uit, maar ook dat is organisatorisch beperkt tot lokale oproepjes op facebook en telegram. Daarvan zegt ook niemand dat het georganiseerd is door Elon Musk en soortgelijke.

Ik denk dat er mogelijk meer organisatie zit in de rellen in Den Haag, en soortgelijke ongeregeldheden bij gemeentes waar een AZC op de agenda stond, als achter Antifa. Maar ook daar spreken we niet van extreemrechtse organisaties.

Of de punkers in de jaren 80, daar was ook niet echt een clubje van ;) zagen er wel allemaal hetzelfde uit en hadden redelijk gelijk wereldbeeld.

Dat is het probleem met grass roots bewegingen, als je geen postbus hebt kun je ze ook niet verantwoordelijk houden en moet je het zien als een culturele stroming.
pi_218902735
The side that plays nice, beste mensen:

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218902750
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt nu eigenlijk dat ze er erg blij mee zijn heb je wat objectief verfieerbare berichten dat een meerderheid van Amerikanen hier nu echt blij van worden.

De boeren zijn in ieder geval niet blij met het verlies van hun goedkope arbeidskrachten..
twitter

Nogmaals “Trump is stom” roepen is niet genoeg voor de democraten. Als Trump de economie nog uit het slop weet te trekken dan word het probleem voor de democraten nog veel groter dan dat ze nu zijn.
pi_218902791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo simpel werkt het wel. Er is geen organisatie. Jij ziet wat je wil zien. Ook wat die kleding in sombere kleuren betreft. Dat is net zo min afgesproken en net zo toevallig als allemaal grijze of zwarte auto's aanschaffen.
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 09:43:33 #148
375570 crew  Cyan9
pi_218902801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De tijd van nuance is voorbij, als je een post wijd aan de nadelen van illegale immigratie dan word je in dit topic per definitie in de bruinrechtse hoek geplaatst. De nazi vergelijkingen, beschuldigingen van fascisme, beledigingen van notabene mijn familieleden en doodsverwensingen konden allemaal hier. Niemand die toen opstond om te spreken over nuance. Nu het de andere kant op gaat overigens op een veel nettere manier dan ik zelf ooit heb mogen ontvangen dan is de wereld weer eens te klein.
Kortom je kan mijn rug op met je selectieve verontwaardiging. Net als in het echte leven je kan krijgen wat je uitdeelt.
Plaats daar dan in vredesnaam een keer een TR voor. Die zie ik van jou nooit.

Verder is deze manier van discussiëren precies wat dit topic de nek omdraait.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218902822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Zo simpel werkt het wel. Er is geen organisatie. Jij ziet wat je wil zien. Ook wat die kleding in sombere kleuren betreft. Dat is net zo min afgesproken en net zo toevallig als allemaal grijze of zwarte auto's aanschaffen.
Ik vind Project X altijd zo'n mooi voorbeeld. Een verjaardag die op Facebook viral is gegaan en waar een gigantische hoeveelheid mensen op af is gekomen. Was niets georganiseerd aan, was gewoon bedoeld als een klein verjaardagsfeestje.
pi_218902831
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:43 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Plaats daar dan in vredesnaam een keer een TR voor. Die zie ik van jou nooit.

Verder is deze manier van discussiëren precies wat dit topic de nek omdraait.
Je snapt het punt niet, als je niet eens het basale fatsoen op kan brengen maar het vervolgens wel van mij eist dan weet je wat je kan verwachten.
Een TR is slechts een verzoek om een post te verwijderen, gedrag verandert niet op deze manier.
pi_218902840
quote:
Kris Johns, who is running for city council in Burton, Michigan, which is near where the shooting happened in Grand Blanc Township, told CBS News he met Sanford at his home last week while campaigning. He said Sanford had a particular dislike of the Latter-day Saints church, which was previously known as the Mormon church. He said Sanford told him that the church's followers "believe they're above Jesus."

Johns said Sanford told him he moved to Utah for a fresh start to plow snow and that while he was there he started a relationship with a Latter-day Saints woman.

Johns recalls Sanford telling him: "They wanted me to get rid of my tattoos. They wanted me to do all this stuff, and I wouldn't do it."
https://www.cbsnews.com/n(...)people-mormon-faith/

Also.... Tom Sanford, the mormonenslachter was christen en had een relatie met een lid van de mormonen.
Daar is de oorsprong van zijn haat.
FBI moet het een hatecrime noemen, toch?
HIj was ook trumpaanhanger én christelijk-conservatief én triggerhappy én patriot zogenaamd
Reed hij altijd rond met staande Amerikaanse vlaggen in zijn auto of alleen deze aanslag?
Dan is het zoiets dat hij fantaseerde als een heuse patriot Amerika te beschermen tegen de anti-christ

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 30-09-2025 09:56:07 ]
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 09:50:53 #152
375570 crew  Cyan9
pi_218902843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je snapt het punt niet, als je niet eens het basale fatsoen op kan brengen maar het vervolgens wel van mij eist dan weet je wat je kan verwachten.
Een TR is slechts een verzoek om een post te verwijderen, gedrag verandert niet op deze manier.
Ik heb genoeg post van jou moeten verwijderen waarin dat basale fatsoen ver te zoeken was. Kijk in de spiegel en stop met stoken.

En dat laatste geldt voor een ieder.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218902929
Family values:
twitter
  dinsdag 30 september 2025 @ 10:16:22 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218902935
Las net een tweetje dat waarin de vrouw van Kurk oproept om weer naar de kerk te gaan dat dat geretweet werd door Musk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 30 september 2025 @ 10:29:21 #155
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218903000
Domme Trump maakt de landbouw kapot, omdat China geen sojabonen koopt, die koopt nu bij Trumps vijand Brazilie

eigen schuld dikke bult
domme Trump

quote:
Nebraska soybean farmers on America's trade war: 'We are losing money'
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 30 september 2025 @ 10:52:20 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218903072
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ x ]
Nogmaals “Trump is stom” roepen is niet genoeg voor de democraten. Als Trump de economie nog uit het slop weet te trekken dan word het probleem voor de democraten nog veel groter dan dat ze nu zijn.
“Economie uit het slop”. Goh interessant. De economie draaide prima toen Trump de macht overnam. Misschien had hij hem niet eerst stuk moeten maken?
pi_218903099
quote:

[..]
Als dit weer gebeurt, wil dat dan aub melden? Een TR zetten.
En dat geldt voor iedereen. Aan alle kanten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218903136
quote:

[..]
Wees gerust, wij plaatsen je hier niet in die hoek.
pi_218903195
quote:

[..]
Als we het dan toch erover hebben, dit is waarom ik moeite heb met "fellow travelers":
quote:
a person who is not a member of a particular group or political party (especially the Communist Party), but who sympathizes with the group's aims and policies:
Oftewel, een mooi verkapte manier om iedereen die 't niet met je eens is communist noemen. En dan wanneer je de bal teruggekaatst krijgt verontwaardigd doen.

Je act begint een beetje vermoeiend te worden. Misschien moet je eens proberen gewoon inhoudelijk op iemand te reageren, en niet telkens "ja maar 10 jaar geleden in dit topic kon dit gewoon".

Ik heb je in dit topic inmiddels meerdere keren gevraagd of we gewoon een normale discussie kunnen hebben, en heb in de meeste gevallen normaal op je gereageerd. Daar heb je toen op aangegeven dat je daar geen interesse in had en vooral overal tegen bent omdat je zelf in het verleden het doelwit(?) van negatieve posts geweest bent. Indien je daar achter staat prima, jouw keuze, maar dan weet ik ook weer of ik aandacht moet besteden aan je of niet.

Oh btw - HOI! Ik sta weer in je mentions! :o
pi_218903222
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:17 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als we het dan toch erover hebben, dit is waarom ik moeite heb met "fellow travelers":
[..]
Oftewel, een mooi verkapte manier om iedereen die 't niet met je eens is communist noemen. En dan wanneer je de bal teruggekaatst krijgt verontwaardigd doen.

Je act begint een beetje vermoeiend te worden. Misschien moet je eens proberen gewoon inhoudelijk op iemand te reageren, en niet telkens "ja maar 10 jaar geleden in dit topic kon dit gewoon".

Ik heb je in dit topic inmiddels meerdere keren gevraagd of we gewoon een normale discussie kunnen hebben, en heb in de meeste gevallen normaal op je gereageerd. Daar heb je toen op aangegeven dat je daar geen interesse in had en vooral overal tegen bent omdat je zelf in het verleden het doelwit(?) van negatieve posts geweest bent. Indien je daar achter staat prima, jouw keuze, maar dan weet ik ook weer of ik aandacht moet besteden aan je of niet.

Oh btw - HOI! Ik sta weer in je mentions! :o
Dit word een kip ei verhaal………
pi_218903229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
“Economie uit het slop”. Goh interessant. De economie draaide prima toen Trump de macht overnam. Misschien had hij hem niet eerst stuk moeten maken?
Een ieder maakt fouten, er is ieder geval nog tijd genoeg om fouten te herstellen.
pi_218903257
Alex Jones, preppers, conservatieve militiemafketels: allemaal vreesden ze voor een militaire overname.

Kennen we Jade Helm 15 nog? Deze operatie, opgezet door de regering Obama, zou een opmaat zijn voor een militaire dictatuur. Heel conservatief VS vloog in de gordijnen

En dan nu dit:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218903261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een ieder maakt fouten, er is ieder geval nog tijd genoeg om fouten te herstellen.
Vooralsnog blijft Trump driftig 'tariffs' opleggen, wat de economie niet ten goede komt.

Sowieso bizar dat hij daar in z'n uppie over kan beslissen.
pi_218903287
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vooralsnog blijft Trump driftig 'tariffs' opleggen, wat de economie niet ten goede komt.

Sowieso bizar dat hij daar in z'n uppie over kan beslissen.
Dat kan hij toch niet? Daar is pas nog een uitspraak over geweest?
pi_218903288
quote:

[..]
Op alle punten scoort Trump beter dan de democraten
Nee, ik vraag je welk punt je bedoelt als je zegt 'op dit punt scoort Trump juist goed'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218903295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Alex Jones, preppers, conservatieve militiemafketels: allemaal vreesden ze voor een militaire overname.

Kennen we Jade Helm 15 nog? Deze operatie, opgezet door de regering Obama, zou een opmaat zijn voor een militaire dictatuur. Heel conservatief VS vloog in de gordijnen

En dan nu dit:

[ x ]
Welke grens gaan ze beschermen, die met Indiana?
pi_218903301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat kan hij toch niet? Daar is pas nog een uitspraak over geweest?
Wettelijk gezien kan het misschien niet, maar hij doet het toch en niemand die hem een strobreed in de weg legt.
pi_218903376
quote:

En dan nu dit:

[ x ]
Het essentiële verschil waardoor ze het nu prima vinden: het wordt gedaan door de Republikeinen i.p.v. de Democraten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218903401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het essentiële verschil waardoor ze het nu prima vinden: het wordt gedaan door de Republikeinen i.p.v. de Democraten.
En voor het objectief kijkend volk is dat dus de objectief verfieerbare republikeinse hypocrisie wat iedereen kan zien die niet in een rechtse media bubbel zit.. :+
pi_218903411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En voor het objectief kijkend volk is dat dus de objectief verfieerbare republikeinse hypocrisie wat iedereen kan zien die niet in een rechtse media bubbel zit.. :+
Klopt, alleen Republikeinen zelf kun je helaas niet op andere gedachten brengen door hypocrisie aan te tonen. Daar geven ze niks om.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:08:24 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218903451
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:09 schreef Oracle2025 het volgende:

[..]
Freedom of Speech. We zitten hier niet op de Universiteit ofzo dat elk bericht dat een User plaatst helemaal uitgedokterd moet gaan worden door een moderator.

Daar zit echt helemaal niemand op te wachten.

Berichten die uit Emotie geplaatst worden zijn de beste berichten.
Mwah, in debatten en in bepaalde gezelschappen, werkt het juist bevorderend als er op zijn minst regels zijn ten aanzien van een eerlijke en respectvolle discussie. Anders ben je allemaal maar wat aan het roepen, terwijl bronnen en feiten juist een discussie verdiepen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:15:05 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218903507
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Laat de Republikeinen dat maar uitleggen.

[ x ]
Ja, alsof dat uitleggen gaat helpen. Veel mensen zijn of komen nu in de problemen en kunnen niet meer rondkomen door deze clowns.
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:22:08 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218903538
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het ding is dat je dan weer krijgt: 'Waarom doen de Dems niets?'
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:24:39 #174
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218903554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mwah, in debatten en in bepaalde gezelschappen, werkt het juist bevorderend als er op zijn minst regels zijn ten aanzien van een eerlijke en respectvolle discussie. Anders ben je allemaal maar wat aan het roepen, terwijl bronnen en feiten juist een discussie verdiepen.
Beetje valse insinuaties en verdenkingen is toch niks mis mee.

Iedereen weet dat er gezegd is dat jij in je vrije tijd in een rood pinopak door de stad rent om op katten te jagen. En dat zulke beschuldigingen echt niet zomaar worden gedaan. De vraag blijft echter of je niet binnenkort andere users op dit forum gaat lastig vallen met je go-pro beelden van deze walgelijke vertoning die een ziekmakende teloorgang van onze normen en waarden versneld. :+
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:28:56 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218903571
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:47 schreef Chivaz het volgende:
als je niet eens het basale fatsoen op kan brengen
Fatsoen? Is dat niet woke?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:24 schreef zalkc het volgende:

[..]
Beetje valse insinuaties en verdenkingen is toch niks mis mee.

Iedereen weet dat er gezegd is dat jij in je vrije tijd in een rood pinopak door de stad rent om op katten te jagen.
En dat zulke beschuldigingen echt niet zomaar worden gedaan. De vraag blijft echter of je niet binnenkort andere users op dit forum gaat lastig vallen met je go-pro beelden van deze walgelijke vertoning die een ziekmakende teloorgang van onze normen en waarden versneld. :+
Dit is zo'n trieste leugen. Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen? Ten eerste is dat Pinopak blauw (duh!), ten tweede zijn katten een stel fascisten. Ergens heb ik het idee dat je eigenlijk graag deze go-pro-beelden wil zien.
Wat een zieke fantasie!

[ Bericht 70% gewijzigd door Vis1980 op 30-09-2025 13:01:44 ]
pi_218903662
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef michaelmoore het volgende:
Domme Trump maakt de landbouw kapot, omdat China geen sojabonen koopt, die koopt nu bij Trumps vijand Brazilie

eigen schuld dikke bult
domme Trump
[..]
Trump geeft niets om de VS, die heeft recent z'n goudcollectie even laten filmen terwijl hij een flink bedrag van Google (Youtube) in de familiezakken kan stoppen.

Het nieuwe wereldbeeld wordt 'graai wat er te graaien valt' over ruggen van boeren, burgers en iedereen. Jouw opmerking over dat boeren de dupe zijn is al links en gevaarlijk in de context van de dag van morgen.
pi_218903675
quote:

En dan nu dit:

[ x ]
  dinsdag 30 september 2025 @ 12:58:09 #178
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218903731
quote:

En dan nu dit:

[ x ]
En het mooie is, dat als er vroeg of laat weer een Democraat aan de macht komt, en die gaat exact hetzelfde doen, maar dan bij Republiekeinse steden/staten, dat de usual suspects over elkaar buitelen om er schande over te spreken.
Dan wel...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218903765
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En het mooie is, dat als er vroeg of laat weer een Democraat aan de macht komt, en die gaat exact hetzelfde doen, maar dan bij Republiekeinse steden/staten, dat de usual suspects over elkaar buitelen om er schande over te spreken.
Dan wel...
De verwachting is niet dat een democraat dit zal gaan doen. Wel ligt het in de verwachting dat men democratische staten en bolwerken tot het einde toe verdedigt en zal proberen de verkiezingen niet door MAGA te laten afstellen.
pi_218903792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, alsof dat uitleggen gaat helpen. Veel mensen zijn of komen nu in de problemen en kunnen niet meer rondkomen door deze clowns.
En juichen nog steeds voor Trump.
Geen medelijden mee.
pi_218903810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus hij helpt eerst de economie het slop in, en trekt die daarna weer uit het slop.

Is het niet handiger om de economie niet eerst om zeep te helpen?
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:14:26 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218903813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef michaelmoore het volgende:

eigen schuld dikke bult
domme Trump
[..]
Ach, de boeren hebben zelf massaal op hem gestemd, dus ik kan daar geen greintje medelijden mee hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:15:45 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218903817
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
En juichen nog steeds voor Trump.
Geen medelijden mee.
Het ding wat ik daarin moeilijk vind, is: ja, mensen die ervoor hebben gekozen worden er door geraakt, maar ook heel veel mensen die er niet voor hebben gekozen zijn eveneens gedupeerd. Al mijn familieleden hebben niet op die vreselijke fascist getemd, maar krijgen uiteraard net zoveel tikken van zijn beleid.
pi_218903841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het ding wat ik daarin moeilijk vind, is: ja, mensen die ervoor hebben gekozen worden er door geraakt, maar ook heel veel mensen die er niet voor hebben gekozen zijn eveneens gedupeerd. Al mijn familieleden hebben niet op die vreselijke fascist getemd, maar krijgen uiteraard net zoveel tikken van zijn beleid.
Ruim 2/3 van de kiesgerechtigden heeft niet op een Democraat gestemd.

Voor degenen die het wel hebben gedaan is het inderdaad zuur zoals het nu gaat.

Maar de rest heb ik absoluut geen meelij mee.

De Amerikanen hebben decennialang een beeld kunnen vormen van Trump.
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:38:02 #185
323876 michaelmoore
pi_218903909
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ach, de boeren hebben zelf massaal op hem gestemd, dus ik kan daar geen greintje medelijden mee hebben.
De USA was onder lachebekje Harris ook naar de klote gegaan

[ Bericht 17% gewijzigd door michaelmoore op 30-09-2025 14:17:08 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218904010
quote:

En dan nu dit:

[ x ]
Ha lol ik heb die cowboyhoed gezien terwijl ze een fietser probeerden te vangen. Stel clowns.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:08:59 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218904056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De USA was onder lachebekje Harris ook naar de klote gegaan
Vertel.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:15:37 #188
323876 michaelmoore
pi_218904086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vertel.
woke he, netals hier, woke erg woke en groen
pi_218904090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Kortom, je persoonlijke frustratie komt naar boven.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:18:26 #190
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218904107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een beetje hetzelfde gevoel als bij de gevolgen van de meest recente Nederlandse verkiezingswinst (waar ik niet medeverantwoordelijk voor ben).

Alleen zijn wij slechts een mini-landje, en zij niet.
2025-jaarlijst
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:22:26 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218904144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
:')

En nu moeten we alsnog zelf invullen dat door een paar steekwoorden de VS óók kapot had gegaan. Ik denk overigens niet dat ze ook dictatortje had gaan spelen en gesneden had in wetenschap, onderwijs, rampenpreventie, betaalbare zorg enz.

Het is misschien niet je voorkeur, maar je kunt moeilijk stellen dat het land daardoor 'kapot' was gegaan.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:24:19 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218904162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Een beetje hetzelfde gevoel als bij de gevolgen van de meest recente Nederlandse verkiezingswinst (waar ik niet medeverantwoordelijk voor ben).

Alleen zijn wij slechts een mini-landje, en zij niet.
Daarom is het ook zo bizar om de levens van 350 miljoen mensen in de kleine handen te leggen van één persoon, die alles mag doen en laten waar die zin in heeft.
pi_218904167
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En nu moeten we alsnog zelf invullen dat door een paar steekwoorden de VS óók kapot had gegaan. Ik denk overigens niet dat ze ook dictatortje had gaan spelen en gesneden had in wetenschap, onderwijs, rampenpreventie, betaalbare zorg enz.
Ik snap niet zo goed waarom groen slecht is. Fossiele brandstoffen zijn een bron die een keer eindigt, dat wil je toch voor zijn, al is ‘t maar voor je eigen kinderen/kleinkinderen?

Of heeft @michaelmoore het wellicht over ander groen?
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:26:07 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218904180
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waarom groen slecht is. Fossiele brandstoffen zijn een bron die een keer eindigt, dat wil je toch voor zijn, al is ‘t maar voor je eigen kinderen/kleinkinderen?
Niet als je denkt dat de wetenschap ook maar een religie/mening is.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:29:42 #195
323876 michaelmoore
pi_218904205
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is misschien niet je voorkeur, maar je kunt moeilijk stellen dat het land daardoor 'kapot' was gegaan.
er stat een mooie column inde telegraaf waaron niet alleen de USA kapot gaat maar de hele westerse wereld ,

aan Involutie , het omgekeerde van evolutie , ofwel bevokingskriimp
teveel productie capaciteit , te weiing consumenten en de teveel productie
teveel van alles en steeds minder consumenten

het begint met waar hoogconjuctuur mee begint , Staal en autos
pi_218904228
Zojuist hoorde ik een deel van de speech op de bijeenkomst van generaals.
De mengeling van waarheid en verzinsels is niet uit elkaar te knopen.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:48:52 #197
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218904331
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef AnneX het volgende:
Zojuist hoorde ik een deel van de speech op de bijeenkomst van generaals.
De mengeling van waarheid en verzinsels is niet uit elkaar te knopen.
Ja het blijkt niet meer dan een oridinaire zuivering te zijn in de militaire top?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218904339
Dat he
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:48 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ja het blijkt niet meer dan een oridinaire zuivering te zijn in de militaire top?
Dat heb ik niet gehoord nog.
Hij sleept zijn 15-jarige zoon erbij en hoe de military een voorbeeld hoort te zijn.
Ministerie van voorheen Defensie was eigenlijk een min. van Woke. Nu eindelijk van War.
  dinsdag 30 september 2025 @ 14:54:16 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218904348
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:53 schreef AnneX het volgende:
Dat he
[..]
Dat heb ik niet gehoord nog.
Hij sleept zijn 15-jarige zoon erbij en hoe de military een voorbeeld hoort te zijn.
Ministerie van voorheen Defensie was eigenlijk een min. van Woke. Nu eindelijk van War.
Kwam deze link elders tegen

https://www.theguardian.c(...)-updates#top-of-blog
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218904359
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:54 schreef Gunner het volgende:

[..]
Kwam deze link elders tegen

https://www.theguardian.c(...)-updates#top-of-blog
Onnavolgbaar redenatie gewauwel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties