Trump geeft niets om de VS, die heeft recent z'n goudcollectie even laten filmen terwijl hij een flink bedrag van Google (Youtube) in de familiezakken kan stoppen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef michaelmoore het volgende:
Domme Trump maakt de landbouw kapot, omdat China geen sojabonen koopt, die koopt nu bij Trumps vijand Brazilie
eigen schuld dikke bult
domme Trump
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Alex Jones, preppers, conservatieve militiemafketels: allemaal vreesden ze voor een militaire overname.
Kennen we Jade Helm 15 nog? Deze operatie, opgezet door de regering Obama, zou een opmaat zijn voor een militaire dictatuur. Heel conservatief VS vloog in de gordijnen
En dan nu dit:
[ x ]
En het mooie is, dat als er vroeg of laat weer een Democraat aan de macht komt, en die gaat exact hetzelfde doen, maar dan bij Republiekeinse steden/staten, dat de usual suspects over elkaar buitelen om er schande over te spreken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Alex Jones, preppers, conservatieve militiemafketels: allemaal vreesden ze voor een militaire overname.
Kennen we Jade Helm 15 nog? Deze operatie, opgezet door de regering Obama, zou een opmaat zijn voor een militaire dictatuur. Heel conservatief VS vloog in de gordijnen
En dan nu dit:
[ x ]
De verwachting is niet dat een democraat dit zal gaan doen. Wel ligt het in de verwachting dat men democratische staten en bolwerken tot het einde toe verdedigt en zal proberen de verkiezingen niet door MAGA te laten afstellen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En het mooie is, dat als er vroeg of laat weer een Democraat aan de macht komt, en die gaat exact hetzelfde doen, maar dan bij Republiekeinse steden/staten, dat de usual suspects over elkaar buitelen om er schande over te spreken.
Dan wel...
En juichen nog steeds voor Trump.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, alsof dat uitleggen gaat helpen. Veel mensen zijn of komen nu in de problemen en kunnen niet meer rondkomen door deze clowns.
Dus hij helpt eerst de economie het slop in, en trekt die daarna weer uit het slop.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een ieder maakt fouten, er is ieder geval nog tijd genoeg om fouten te herstellen.
Ach, de boeren hebben zelf massaal op hem gestemd, dus ik kan daar geen greintje medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef michaelmoore het volgende:
Domme Trump maakt de landbouw kapot, omdat China geen sojabonen koopt, die koopt nu bij Trumps vijand Brazilie
eigen schuld dikke bult
domme Trump
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het ding wat ik daarin moeilijk vind, is: ja, mensen die ervoor hebben gekozen worden er door geraakt, maar ook heel veel mensen die er niet voor hebben gekozen zijn eveneens gedupeerd. Al mijn familieleden hebben niet op die vreselijke fascist getemd, maar krijgen uiteraard net zoveel tikken van zijn beleid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
En juichen nog steeds voor Trump.
Geen medelijden mee.
Ruim 2/3 van de kiesgerechtigden heeft niet op een Democraat gestemd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ding wat ik daarin moeilijk vind, is: ja, mensen die ervoor hebben gekozen worden er door geraakt, maar ook heel veel mensen die er niet voor hebben gekozen zijn eveneens gedupeerd. Al mijn familieleden hebben niet op die vreselijke fascist getemd, maar krijgen uiteraard net zoveel tikken van zijn beleid.
De USA was onder lachebekje Harris ook naar de klote gegaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, de boeren hebben zelf massaal op hem gestemd, dus ik kan daar geen greintje medelijden mee hebben.
Ha lol ik heb die cowboyhoed gezien terwijl ze een fietser probeerden te vangen. Stel clowns.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
En dan nu dit:
[ x ]
Vertel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De USA was onder lachebekje Harris ook naar de klote gegaan
woke he, netals hier, woke erg woke en groenquote:
Kortom, je persoonlijke frustratie komt naar boven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
woke he, netals hier, woke erg woke en groen
Een beetje hetzelfde gevoel als bij de gevolgen van de meest recente Nederlandse verkiezingswinst (waar ik niet medeverantwoordelijk voor ben).quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ding wat ik daarin moeilijk vind, is: ja, mensen die ervoor hebben gekozen worden er door geraakt, maar ook heel veel mensen die er niet voor hebben gekozen zijn eveneens gedupeerd. Al mijn familieleden hebben niet op die vreselijke fascist getemd, maar krijgen uiteraard net zoveel tikken van zijn beleid.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
woke he, netals hier, woke erg woke en groen
Daarom is het ook zo bizar om de levens van 350 miljoen mensen in de kleine handen te leggen van één persoon, die alles mag doen en laten waar die zin in heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde gevoel als bij de gevolgen van de meest recente Nederlandse verkiezingswinst (waar ik niet medeverantwoordelijk voor ben).
Alleen zijn wij slechts een mini-landje, en zij niet.
Ik snap niet zo goed waarom groen slecht is. Fossiele brandstoffen zijn een bron die een keer eindigt, dat wil je toch voor zijn, al is ‘t maar voor je eigen kinderen/kleinkinderen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
En nu moeten we alsnog zelf invullen dat door een paar steekwoorden de VS óók kapot had gegaan. Ik denk overigens niet dat ze ook dictatortje had gaan spelen en gesneden had in wetenschap, onderwijs, rampenpreventie, betaalbare zorg enz.
Niet als je denkt dat de wetenschap ook maar een religie/mening is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom groen slecht is. Fossiele brandstoffen zijn een bron die een keer eindigt, dat wil je toch voor zijn, al is ‘t maar voor je eigen kinderen/kleinkinderen?
er stat een mooie column inde telegraaf waaron niet alleen de USA kapot gaat maar de hele westerse wereld ,quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
En nu moeten we alsnog zelf invullen dat door een paar steekwoorden de VS óók kapot had gegaan. Ik denk overigens niet dat ze ook dictatortje had gaan spelen en gesneden had in wetenschap, onderwijs, rampenpreventie, betaalbare zorg enz.
Het is misschien niet je voorkeur, maar je kunt moeilijk stellen dat het land daardoor 'kapot' was gegaan.
Ja het blijkt niet meer dan een oridinaire zuivering te zijn in de militaire top?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef AnneX het volgende:
Zojuist hoorde ik een deel van de speech op de bijeenkomst van generaals.
De mengeling van waarheid en verzinsels is niet uit elkaar te knopen.
Dat heb ik niet gehoord nog.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja het blijkt niet meer dan een oridinaire zuivering te zijn in de militaire top?
Kwam deze link elders tegenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:53 schreef AnneX het volgende:
Dat he
[..]
Dat heb ik niet gehoord nog.
Hij sleept zijn 15-jarige zoon erbij en hoe de military een voorbeeld hoort te zijn.
Ministerie van voorheen Defensie was eigenlijk een min. van Woke. Nu eindelijk van War.
Onnavolgbaar redenatie gewauwel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kwam deze link elders tegen
https://www.theguardian.c(...)-updates#top-of-blog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |