Je klinkt alsof je de toko runt hier, heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 september 2025 20:16 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Ook al zouden ze er tijd voor hebben daar is een forum anno 2025 niet voor bedoelt. Zoals ik al eerder melde freedom of speech op een forum. Er worden hier 1000den berichten per dag geplaatst. iedereen moet gewoon plaatsen wat hij wil en als het grensoverschrijdend kan iedereen een klacht daarover indienen. Voor de rest moet alles kunnen. We zitten hier niet in Rusland en in China. Daar worden forums inderdaad op die manier beheerd zoals jij het wilt.
Kriedietwaardigheid? Je bedoelt misschien geloofwaardigheid? Zelfs Trump is niet geloofwaardig maar die komt er in deze wereld iedere dag nog mee weg door leugenachtige beweringenquote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Freedom of speech houdt niet in dat je feitenvrij beweringen kunt doen.
Je hebt nog altijd je eigen kredietwaardigheid te verdedigen en kunt niet zomaar wat onzin verkondigen zonder kans op gevolgen.
Althans.. in de echte wereld. Dit is een ballenbak.
Ik run helemaal niets hier. Gelukkig niet.quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je de toko runt hier, heb ik iets gemist?
Ik kan prima m'n eigen verhaal doen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:12 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Zoals moderator Cyan9 al aangeeft hij heeft nog een ander leven en betere dingen te doen. Moderator moeten alleen handhaven bij berichten die over de schreef gaan door beledigingen en andere onzin.
oke we wachten er opquote:Op maandag 29 september 2025 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan prima m'n eigen verhaal doen.
Dat Trump het doet en ermee wegkomt betekent toch niet dat we het allemaal maar moeten doen? Als gewon stervelingen op één of ander internetforumpje kunnen we in elk geval elkaar aanspreken op feitenvrije onzin spuien. Ook dat is onderdeel van een discussieforum. Wie dat niet wil kan beter een blog starten.quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Kriedietwaardigheid? Je bedoelt misschien geloofwaardigheid? Zelfs Trump is niet geloofwaardig maar die komt er in deze wereld iedere dag nog mee weg door leugenachtige beweringen
Zelfs Trump, wat moeten wij dan als gewone stervelingen op 1 of andere forumpje
Dus wat stelt kredietwaardigheid en geloofwaardigheid in deze wereld nog voor dan?
Trump is toch nooit een voorbeeld geweest? Wat maakt het uit of hij wel of geen president is en of de VS dommer overkomt? Laat ons als land de kar maar trekken als deel van een groter geheel dat uiteindelijk (hopelijk) de VS achter zich laat.quote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Kriedietwaardigheid? Je bedoelt misschien geloofwaardigheid? Zelfs Trump is niet geloofwaardig maar die komt er in deze wereld iedere dag nog mee weg door leugenachtige beweringen
Zelfs Trump, wat moeten wij dan als gewone stervelingen op 1 of andere forumpje
Dus wat stelt kredietwaardigheid en geloofwaardigheid in deze wereld nog voor dan?
Hoe realistisch denk je dat zoiets is als er zulke extreme zaken plaatsvinden die vervolgens door bepaalde lui worden toegejuicht? Natuurlijk gaan normale mensen daar wat van zeggen. Dan krijg je vervolgens vanzelf dat mensen persoonlijk worden.quote:Op maandag 29 september 2025 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe fijn zou het zijn om dit topic eens een keer te kunnen openen zonder posts te zien met gevit op "medeposters".
Dan kan je lang wachten, want dit is wat het is. Ik heb vaak genoeg aangegeven dat een TR de beste manier is om onze aandacht naar een post te brengen. Gaat iets tegen de policy in, dan wordt het genote en verwijderd. Is het een terugkerend probleem, dan melden we het achter. Vanaf dat punt is het aan de FA's om er wat mee te doen.quote:
Als er onzin gepost wordt dan kan iedereen daar op een democratische manier op reageren.quote:Op maandag 29 september 2025 20:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat Trump het doet en ermee wegkomt betekent toch niet dat we het allemaal maar moeten doen? Als gewon stervelingen op één of ander internetforumpje kunnen we in elk geval elkaar aanspreken op feitenvrije onzin spuien. Ook dat is onderdeel van een discussieforum. Wie dat niet wil kan beter een blog starten.
Dat heb ik ook in mijn bericht gemeld, dat als iemand het niet eens is met een bericht die over de schreef gaat dat er dan een melding van gemaakt kan worden met het rapporteer knopjequote:Op maandag 29 september 2025 20:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want dit is wat het is. Ik heb vaak genoeg aangegeven dat een TR de beste manier is om onze aandacht naar een post te brengen. Gaat iets tegen de policy in, dan wordt het genote en verwijderd. Is het een terugkerend probleem, dan melden we het achter. Vanaf dat punt is het aan de FA's om er wat mee te doen.
Er is helaas ook een grijs gebied van heel irritant postgedrag wat niet perse tegen de policy ingaat. En dat is wat hier het probleem is.
Ja, en dat is dus precies wat we doen. Waarna dat tegendeel vakkundig genegeerd wordt om de volgende dag met dezelfde feitenvrije posts terug te komen. Dat maakt het wat vervelend en irritant.quote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Als er onzin gepost wordt dan kan iedereen daar op een democratische manier op reageren.
Wat voor de 1 onzin is kan voor de ander misschien geen onzin zijn. Alles kan op een bepaalde manier geinterpreteerd worden.
Als de feiten niet kloppen dan maken we berichten met het tegendeel zodat onzin als onzin betittiteld kan worden.
Ja, alleen hoef je niet te pseudomodden. M'n collega en ik kunnen prima dat verhaal zelf doen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:33 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn bericht gemeld, dat als iemand het niet eens is met een bericht die over de schreef gaat dat er dan een melding van gemaakt kan worden met het rapporteer knopje
Zo simpel is het allemaal hier.
Ja dat komt doordat heel de maatschappij tegenwoordig draait om mensen die rechts of links politiek georrienteerd zijnquote:Op maandag 29 september 2025 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe fijn zou het zijn om dit topic eens een keer te kunnen openen zonder posts te zien met gevit op "medeposters".
Ik ben helemaal niet aan het pseumodden. Maar misschien kwam dat net zo over maar het was gewoon mijn standpunt hoe ik het zie.quote:Op maandag 29 september 2025 20:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, alleen hoef je niet te pseudomodden. M'n collega en ik kunnen prima dat verhaal zelf doen.
quote:Never believe that MAGA are completely unaware of the absurdity of their replies. They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly, since he believes in words. The MAGA have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith, since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument is past.
Waarom zou je als Democraten de Republikeinen ervoor willen behoeden er een rommeltje van te maken op dit punt in de geschiedenis?quote:Op maandag 29 september 2025 21:50 schreef Janneke141 het volgende:
Ah ja, de jaarlijks terugkerende kermis van de Overheid Shutdown is weer in de stad. Ik vind dat in normale politieke tijden al een vrij bizar fenomeen, maar met Maga aan de touwtjes ligt het risico op een puinhoop natuurlijk helemaal op de loer.
Informatief (en gratis) stuk uit NRC, maar ook daaruit blijkt dat men zo ongeveer meer bezig is met zwartepieten dan met het behoeden van de samenleving voor allerlei ellende. Met dien verstande dat de Republikeinen de ellende doelbewust uitlokken, en de Democraten nauwelijks opties lijken te hebben om het te voorkomen.
Omdat dat rommeltje niet alleen in het nadeel is van een clubje politici, maar ook van heel veel mensen in het land.quote:Op maandag 29 september 2025 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je als Democraten de Republikeinen ervoor willen behoeden er een rommeltje van te maken op dit punt in de geschiedenis?
Laat de Republikeinen dat maar uitleggen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat dat rommeltje niet alleen in het nadeel is van een clubje politici, maar ook van heel veel mensen in het land.
De Republikeinen verspreiden vervolgens leugens/misinformatie ....quote:Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laat de Republikeinen dat maar uitleggen.
[ x ]
Niks nieuws toch, dat gaat niet veranderen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De Republikeinen verspreiden vervolgens leugens/misinformatie ....
Omdat dit is waar ze tegen proberen op te boksen:quote:Op maandag 29 september 2025 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je als Democraten de Republikeinen ervoor willen behoeden er een rommeltje van te maken op dit punt in de geschiedenis?
quote:White House: Government layoffs coming if Democrats don’t prevent shutdown
White House press secretary Karoline Leavitt warned Monday that government layoffs are coming if Democrats don’t prevent a shutdown by Tuesday, days after President Trump’s budget office directed agencies to prepare for mass firings.
..
“The president is giving Democrat leadership one last chance to be reasonable, to come to the White House today to try to talk about this, and now is not the time to try to get political points against Donald Trump,” she said.
The Office of Management and Budget (OMB) sent a memo last week to agencies directing them, in the event of a government shutdown, to “use this opportunity to consider reduction in force (RIF) notices for all employees in programs, projects, or activities.”
Shutdowns typically result in furloughs of government workers, who are temporarily put on leave before receiving back pay when they eventually return to work. The OMB appears to be suggesting permanent layoffs this time around.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |